Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaveri jähmettyy, kun häntä halaa?

Vierailija
22.10.2014 |

Mikä sitä vaivaa, miksi reagoi noin, mistä tuo johtuu? Sillä ihan melko sataprosenttisesti ihminen, jota halataan vaikka tervehdittäessä, reagoi siihen jotenkin. Yleensä halattu nostaa edes toisen käden halaajan selkään, jolla halaa takaisin. Mutta tämä kaverini jähmettyy, seisoo kuin kivettynä kädet roikkuen, kunnes toinen lähtee siitä halailemasta. Olen nyt nähnyt tämän saman tapahtuvan useampaan kertaan eri ihmisten kanssa, enkä ole ennen nähnyt vastaavaa täydellistä jähmettymistä. Mistä tuollainen reaktio kumpuaa?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta halaus on ihan normaalia, ainakin kaveripiirissäni on. Kotona halaillaan todella usein.
Tää tapa juontaa Italiassa jossa asuin aikoinaan, poskisuukot olen karsinut pois.

Vierailija
2/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:54"]

Mä jähmetyn kans. En tykkää, että muhun kosketaan.

[/quote]

Mä olen ihan samanlainen.
[/quote] Minäkin. Ainoastaan lapseni ja mieheni kosketuksen siedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sitä sitten toiselle osoitetaan, että ei halua halata? Tosin tiedän tapauksen, jossa mies yritti halata naispuolista tuttavaansa (mies parisuhteessa, nainen vapaa), nainen väisti tilanteen. Se on selvä peli sitten.

Vierailija
4/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan luonnollisesti vain lastani, miestäni, isääni ja parasta ystävääni. Muita kavereita ja ihmisiä muutenkin halaan vaivaantuneena ja jähmeänä. Mulla on oma "reviirini" ja en pidä siitä että porukka tulee iholle. 

Vierailija
6/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan miestäni ja lapsiani. Mies ja lapset halaavat minua. Vanhempiani en halaa, enkä sisaruksiani tai heidän lapsiaan. 

Olen vaivaantuneisuudesta ja epämukavuudesta jähmeä, jos joku väkisin halaa, mutta yritän kuitenkin kohteliaasti vastata, lähinnä, jotta pääsisin tilanteesta nopeammin pois. 

Vierailija
7/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:40"]No miten sitä sitten toiselle osoitetaan, että ei halua halata?
[/quote]

Moni varmaan luonnostaan kavahtaa taaksepäin. Se ei saata sillä kertaa estää halaamasta, mutta sama henkilö ei ehkä seuraavalla kerralla käy päälle. Tai sitten voi ottaa askeleen taakse päin ja tarjota käden kättelemistä varten. Se on selvä merkki ja estää halaamisen. Tai voi olla itse aktiivinen ja tarjota kättä jo ennen kuin toinen on halaamisetäisyydellä.

Vierailija
8/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko halata. Jähmettyminen johtuu siitä ettei ole tottunut halaamaan kavereita tai ei vain halua muita tai sinua iholle koska se inhottaa.

Vierailija
10/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät pidä siitä että tungetaan liian lähelle. Itseänikin ärsyttää tämä nykyinen halailumuoti

Vierailija
12/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:54"]

[/quote]

Mä olen ihan samanlainen.

Vierailija
13/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jähmety kokonaan, mutta aika kauan patsastelen järkyttyneenä ennen kuin muistan edes taputtaa kaveria selkään.

Miesta osaan halata luonnollisesti ja pidänkin siitä, eikä minua haittaisi, jos joku pyytäisi halia. Mutta en pidä siitä, että joku hyökkää rutistamaan, jos ei ole ollut juuri mitään aikaisempaa fyysistä kontaktia.

Vierailija
14/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ei ole tottunut halailuun. Lapsuudenkodissa ei ole halailtu, tai sitten halauksia jaellaan vain lähimmille. 

Vierailija
15/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri jähmettyy. Kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuudessa.

Vierailija
16/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitö ihmeen aspergereita te oikein olette?

Vierailija
17/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun hiki haisee?

Vierailija
18/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:54"]Mä jähmetyn kans. En tykkää, että muhun kosketaan.
[/quote]

Okei. Miksi et sitten tykkää, että suhun kosketaan? Ei mistään vaarallisesta kuitenkaan ole kysymys. Onko jokin lapsuuden olosuhde saanut sut kammoamaan halaamista?

ap

Vierailija
19/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:54"]Mä jähmetyn kans. En tykkää, että muhun kosketaan. [/quote] Okei. Miksi et sitten tykkää, että suhun kosketaan? Ei mistään vaarallisesta kuitenkaan ole kysymys. Onko jokin lapsuuden olosuhde saanut sut kammoamaan halaamista? ap

[/quote]

No en kyllä tiedä, miksen tykkää koskettelusta. En lapsenakaan tykännyt. Olen aina halunnut pitää rajan itseni ja muiden välillä. Ainoastaan oma mies ja lapset "saavat" koskea mua enkä heitä kavahda lainkaan. Lapsuus oli ihan normaalin mukava ja onnellinen. 

Vierailija
20/37 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nännit menee lyttyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi