Otatteko te (naispuoleiset) suihin?
Kommentit (44)
Kyllä, mutta osana esileikkiä eli en tykkää että suuhun lauetaan ja pitää olla suihkunraikas. Muuten kyllä lutkutan innolla ja minua saa myös naida suuhun, sillä ei ole kovin herkkä kurkku tai oksennusrefleksi ja itse asiassa nautin siitä tunteesta, että mies panee syvälle suuhun enkä voi tehdä mitään ja olen siinä vaan suuhun pantavana ;p se kyllä jo herättää oksennusrefleksiä vähän ja vedet valuu silmistä, mutta on silti tai siksi niin kiihottavaa. Mmm...pitäiskö herättää mies.. myös tykkään toki itse kiusata miestä ottamalla suuhun itse aktiivisesti.
Otan ensin persuksiin ja sitten suihin. Paskanen sperma on hyvää. -IISAK SONNI
Kauhean harva nainen vastannut :/ Onks tämä(kin) vain homojen juttu?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 00:42"]Nämä naiset jotka eivät ota suihin, antavatko miehet teille suuseksiä? Vaaditteko sitä?
[/quote]
Eivät anna, en pyydä enkä sitä edes oikeastaan halua
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 00:42"]Nämä naiset jotka eivät ota suihin, antavatko miehet teille suuseksiä? Vaaditteko sitä?
[/quote]
Eivät anna enkä sitä vaadi taikka oikeastaan edes halua kun en siitä nauti. Häpeän tunne ja siitä johtuva ahdistus voittaa nautinnon tunteen.
En oikein jaksa koska mun alkaa särkee leukoja, kun miehen kalu on niin iso! Mutta joskus joo, ehkä kerran kuussa ettei raukka jää ihan ilman.
Jos ette, niin onko siihen syytä ja jos on, mikä?
Ei ole mitään kiinnostusta aiheeseen. Päinvastoin, vastenmielistä.
Mitä mieltä miehet ovat olleet, kun olette kertoneet kantanne miksi ette ota? Ovatko he suuttuneet?
Rakastan antaa suuseksiä! Teen sitä pyytämättä, päivittäin.
En harrasta miehiä. Olen sinkku vapaaehtoisesti.
Rakastan sitä eli kyllä. Rakastan spermaa.
Joo ja pidän siitä :) muutaman kerran viikossa otan
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:43"]
En harrasta miehiä. Olen sinkku vapaaehtoisesti.
[/quote]
vesi, vrt. vapaaehtoisesti lapseton eli vela. Hih!
Peukku sinne, peukku tänne! Voisitko nyt edes hiukan täsmentää, mitä tarkoitat suihin ottamisella ja onko noi naispuoleiset jotenkin vajaita naisia?
Minulla ainakaan ei ole kuin yksi suu, mutta olenkin kokonainen.:D
Tietenkin, se on kivaa touhua! Tuntuu hyvältä suussa ja miehen nautinto parantaa vaan kokemusta. En tykännyt touhusta parikymppisenä, mutta kolmekymppisenä se oli jo herkkua.
Otan suihin, mutta se on epämiellyttävää. Mulle tulee niin helposti oksennusrefleksi jo hampaitakin pestessä, saati sitten tässä touhussa.
En ota koska en yksinkertaisesti tykkää siitä.
Mies saa antaa minulle suuseksiä jos haluaa mutta en vaadi sitä. Tulen toimeen ilmankin.