Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun 80-luvun supermalli Patti Hansen 23v tapasi Keith Richardsin (Studio 54:ssä jota paikkaa Keith inhosi) ei hän tiennyt edes kuka Keith on

Vierailija
11.09.2021 |

Mutta siitä lähtien he ovat olleet yhdessä.

Hauska ja erikoinen tarina:

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jostain lukenut, että mallikaveri Jerry Hall junaili tapaamisen 1979. Keith oli 36 ja Patti 23 kun tapasivat. Kovin elähtänyt Keith ei tuolloin vielä ollut, toki käytti päihteitä massiivisesti.

Oli se jo ihan spurgu tuon ikäisenä hampaita puuttui ja veti herskaa.

Vierailija
22/29 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Keith vienyt aikoinaan Jaggerin tyttiksen... Marianne Faithfullin`?

Ei ollut kovin faithful

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patti hansen ei ollut supermalli vaan tavallinen malli.

Vierailija
24/29 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jostain lukenut, että mallikaveri Jerry Hall junaili tapaamisen 1979. Keith oli 36 ja Patti 23 kun tapasivat. Kovin elähtänyt Keith ei tuolloin vielä ollut, toki käytti päihteitä massiivisesti.

Oli tosin päässyt eroon heroiinista edellisenä vuonna.

Siitä ei kuulemma koskaan pääse eroon.

Kyllä nuo pääsee kun on resurssit kunnossa

Vierailija
25/29 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se jo ihan spurgu tuon ikäisenä hampaita puuttui ja veti herskaa.

Parissa vuodessa pantiin kuntoon ja komea mies sieltä paljastui

Vierailija
26/29 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen täytyy olla poikkeuksellisen typerä tai huomiokyvytön, jos hän ei ole 80-luvulla 23-vuotiaana tiennyt, kuka on Keith Richards. On asioita, joita ei voi olla tietämättä.

Nykyään maailma on sillä tavalla erilainen, että virikkeitä ja kaikkea on enemmän kuin 1980-luvulla. Vaikka The Rolling Stones on edelleen olemassa, ei se ole enää samalla tavalla ajankohtainen kuin vielä 80-luvulla, eikä voi olettaa tämän päivän nuorten aikuisten sitä samalla tavalla tunnistavan ja olevan tietoinen yhtyeen jäsenistä. Asian harrastajat ovat sitten oma lukunsa.

Vierailija
27/29 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollarit pani 12-13v. groupie tyttöjä, kuvottavaa.

Vierailija
28/29 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen täytyy olla poikkeuksellisen typerä tai huomiokyvytön, jos hän ei ole 80-luvulla 23-vuotiaana tiennyt, kuka on Keith Richards. On asioita, joita ei voi olla tietämättä.

Nykyään maailma on sillä tavalla erilainen, että virikkeitä ja kaikkea on enemmän kuin 1980-luvulla. Vaikka The Rolling Stones on edelleen olemassa, ei se ole enää samalla tavalla ajankohtainen kuin vielä 80-luvulla, eikä voi olettaa tämän päivän nuorten aikuisten sitä samalla tavalla tunnistavan ja olevan tietoinen yhtyeen jäsenistä. Asian harrastajat ovat sitten oma lukunsa.

Noi julkkiset on ihan eri näköisiä luonnossa ilman meikkejä ja esiintymisasujaan. Kasaristarat sentään käytti siviilissäkin niitä asujaan.

Vierailija
29/29 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tapahtui 70-luvun lopussa juuri ennen Richardsin uutta nousua