Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä miehen työvuoroja

Vierailija
22.10.2014 |

Miten te muut vuorotyöläisten vaimot kestätte? Oma mies tekee vuorotyötä 10-12 tunnin vuoroissa ilman minkäänlaista rytmiä. En pysty sopimaan mitään omia menoja muiksi kuin niiksi ajoiksi, jolloin lapset ovat päivähoidossa ja minun pitäisi olla töissä. Minkään harrastuksen aloittaminen ei tule kuuloonkaan epäsäännöllisen rytmin takia. Hoitoapua saan vain satunnaisesti tuttavilta, jos kehtaan pyytää. Apua! Pää hajoaa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy ulkomailla töissä, että ollaan pitkiä aikoja näkemättä, joten normaali vuorotyö kävisi hyvin :)

Vierailija
22/28 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä teen vuorotyötä ja mies tekee noin klo 6-15 päivää arkisin. Kyllä se käy välillä stressaamaan, kun ei vain ehdi näkemään ja viettämään aikaa yhdessä. Tämän viikon olen pääasiassa illassa eli mies lähtee töihin klo 6, minulla alkaa työt klo 13.30. Mies tulee kotiin klo 15 jälkeen ja minä 21.30. Yöt ehditään siis nukkua vierekkäin. Onneksi minulla on pitkästä aikaa viikonloppuvapaat <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:59"]

Raskautuminen oli ihanaa! Vauva on ihana, pakko saada! Olet rakastava, pullantuoksuinen äityli!

Loisit siis miehesi rahoilla kotona, ja sekään ei riitä? Mahtaa myös kehitysmaiden naisilla olla rankkaa, kun veden hakemisen kilometrien päästä estää jumpassa käynnin ja muiden asiakkaiden häiriköinnin ravintoloissa kakaran kanssa? I so feel u!

[/quote]

öö aloittaja ei loisi vaan käy töissä...

Vierailija
24/28 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on periaatteessa ihan normi päivätyössä, mutta käytännössä tekee lähes aina n. 10-12h vuoroja + tunti per suunta työmatkoja, satunnaisesti sitten pidempiä/lyhyempiä. Ihan ymmärrettävästi ollaan kumpikin väsyneitä, mutta näillä mennään kun on muuten hyvä työ (ja ylipäänsä on töitä). Ja mitä palkkaan tulee niin keskipalkan tienoilla ja ylityöt saa vapaina joita ei juuri ehdi pitää.

Vierailija
25/28 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehesi voi tehdä säännöllisiä vuoroja? Onko yrittäjä? Jos ei, niin kyllä niihin vuoroihin voi hieman kyllä itsekin vaikuttaa eli hänelle ne ovat varmaankin ok.

Vierailija
26/28 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:57"]No teidän miehet tienaa rahaa ilmeisen ookoo, joten älkää valittako.
[/quote]

Miten vuorotyö korreloi hyvään palkkaan? Itse teen vuorotyötä sairaalassa ja palkka on kyllä niin paska.

Vierailija
27/28 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:04"]

Miksei miehesi voi tehdä säännöllisiä vuoroja? Onko yrittäjä? Jos ei, niin kyllä niihin vuoroihin voi hieman kyllä itsekin vaikuttaa eli hänelle ne ovat varmaankin ok.

[/quote]

No ei kyllä kaikkialla todellakaan voi.

Vierailija
28/28 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehesi työvuorolista on kuitenkin hyvissä ajoin tiedossa? Muistaakseni sen joku sääädöskin määrää kuinka aikaisin. Olikohan 2 viikkoa minimi, kuinka paljon etukäteen täytyy ainakin olla työvuorot tiedossa. Toki säännölllinen harrastus ei onnistu mutta kai monien muiden omien menojen sopimiseen tuo kahden viikon varoaika riittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi