Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut tuomion

Vierailija
07.05.2022 |

Petoksesta tai varkaudesta?
Mä en. Ulosottovelkaa tosin on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan. Mä tiedän erään tapauksen, jossa erästä jokia oli kyllä vähän höveli talousasioissa ja oli uo velkaa sun muuta, huhuiltiin varkaaksi. No joillekin ääliöille menee ihan mitkä tarinat tahansa läpi.

Vierailija
2/11 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, liiasta seksikkyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, näpistyksestä vain.

Vierailija
4/11 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, liiasta seksikkyydestä.

Mitäh! Ei kai lähetetty les...oja perään sentään. Yhdelle tehtiin niin.

Vierailija
5/11 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni täällä on ainakin tullut tuomituksi avioeroon.

Vierailija
6/11 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, raiskauksesta v.1995.

Vierailija
7/11 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Minuun kohdistunut pahoinpitely, ehkä murhan yritys kääntyi herjaukseksi ja sain herjaustuomion ja lähestymiskiellon.

Vierailija
8/11 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Vierailija
9/11 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoin miehen, sain maineen puukkojunkkarin. Ei tuomiota, kunnes tapoin toisen.

Vankilassa tapoin kaksi lisää, ja nyt taas syömähammasta kolottaa.

Vierailija
10/11 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Minuun kohdistunut pahoinpitely, ehkä murhan yritys kääntyi herjaukseksi ja sain herjaustuomion ja lähestymiskiellon.

Omituista oli myös että aikoja tuomioni jälkeen Suomen poliisi soitti minulle ja jouduin antamaan jonkunlaisen todistajanlausunnon siitä millainen tiesin pahoinpitelijäni olleen joskus 1970-luvulla Tukholmassa... tuolloin hän tunsi isäni valvonnassa olevia rikollisia jotka seilasivat Ruotsin ja Suomen väliä... jotain hirveitä soppia ollut menossa täällä... 

Vierailija
11/11 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuomion juuri kun markat vaihtui euroiksi. En tehnyt kenellekkään mitään mutta syytteet oli silti hurjia. Käyttö, kasvatus ja hallussapito. Oikeudessa sanoin että kun käytän niin samalla tulee pidettyä hallussa. 

Syyttäjä vaati kovempaa tuomiota. Olihan asia kauhea huumerikos. Tajutkaa sarkasmi kasvatin ja käytin. Ei mitään haittoja muille. tuomari antoi nimelliset sakot.

Kuunteli mun perustelut miksi kasvatin omaan käyttöön. Tarkka tuomio kuulosti pahalta. Olet tietoisesti ja vakaasta harkinnasta syyllistynyt huumausaine rikokokseen. Rikoksen aika huomioiden teko on luokiteltavissa törkeäksi. Siinä kohtaa mua alkoi pelottaa.

Kuitenkin oikeus katsoo kohtuulliseksi sakkorangaistuksen kun syytetty ei ole tavoitellut rahallista hyötyå Siinä tuli säikähdys ja helpotus sekunneissa. Jo kuulusteleluissa kävi ilmi ettei mulla ole vaakaa. Kysyivät mitä muuta käytän.

Vastasin anna purkki kun et kuitenkaan puhetta usko. Kaksi vuorokautta pitivät putkassa. Kuulustelija ois päästänyt aikaismmin pois. Tiedän kuka käski pitää kauemmin.  Pieni kaupunki niin pienet piirit. Niin mitätön kuin vähän putkaa ei saa edes kosto fiillistä aikaan.

Omaan käyttöön kasvatusta en pidä rikoksena. Jos jään siitä kiinni niin poliisille helppoa. En tappele ja myönnän teon. kuulustelijakin oli että olet sä erikoinen tapaus. Myönnät teon mutta et pidä sitä rikoksena. Katsoin silmiin ja kysyin ketä kohden tein muka rikoksen?Lopulta tuomari päätti. Hänkin sanoi että pakko antaa tuomio.

Sakot kun vähempää ei voinut antaa-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi