Mitä joululahjaksi 60vuokralaiselle :D"
Mulle annettiin tämmönen tehtävä :/ viime jouluna oli pelkät kortit ja konvehti rasiat... Tänä jouluna olis kivempi antaa jotain muuta? Mutta mitä... Budjetti on kuulemma maks.200e..
Kommentit (35)
Isännöitsijä on niin pihi että ei varmasti suostu mihinkään arpoihin ja lottoihin
Kynttilä?
Painettu tiskirätti?
Tuolla voisi saada jotain herkkuakin, jotain muuta kuin suklaata. Jotain hilloa tai marmeladia, jotain öh?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:06"]
Teet koko rahalla kimppaloton ja laitat jokaiselle kopion. Siinäpä jännitystä kerrakkseen koko porukalle.
[/quote]
Ja sitten se voi olla kestolotto eikä vaan yhden illan lotto. Varmasti tulee käyttöön.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:08"]
Isännöitsijä on niin pihi että ei varmasti suostu mihinkään arpoihin ja lottoihin
[/quote]
Pihi? Raha laitetaan turhaan roskiin menevään krääsään, mutta ei sellaiseen, jonka ihan jokainen käyttäisi. Harvempi jättäisi tarkistamatta varsinkaan kun ajattelee, että naapuri voittaa ja minä en.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:58"]
Nii... Mietin että yhdessä paikassa oli alessa punaisia vilttejä 1e jos Semmonen ja pieni glögi ja vaikka Se konvehti rasia:D olis kumminki parempi ku pelkkä konvehti rasia...
[/quote]
Oikeesti, suklaalevy olis kyllä parempi.
Entä Se 10e lahjakortti johonkin? Jos budjettia saa nostettua
Muistilappulehtiö tai kauppalappulehtiö mitä näitä nyt on. Ainakin tarpeellinen.
Kortti ja paristo palovaroittimeen! Liittyy asumiseen, joulu on riskialtista aikaa paloturvallisuuden suhteen ja itse ainakin mieluummin ottaisin tuon kuin halpissuklaarasian.
Koristelkaa sillä rahalla teidän pihalle hulppea kuusi, ja sen ympärille glögijuhlat.
Ei vuokrankororuksia ensivuodelle xD
Mä ehdotin tuolla aiemmin kahvipakettia. Vaikka itse ei joisi kahvia, sen voi laittaa kiertoon. Ennemmin itse ottaisin sen vaikka en kahvia juokaan kuin mitään krääsää. Entä sellainen kiva tiskirätti jota joku jo ehdotti?
Me saatiin just tiskirätit (sellainen paksumpi) vuokrantantajalta. Ei tuo nyt mikään mieletön lahjus ole, mutta on se ainakin käytännöllinen:)