☆☆Veronpalautusten maksupäivä suurta kusetusta!
Muistattehan näin veronpalautusten maksupäivän ollessa lähellä että ne on sijoitettu maksettavaksi näin joulun alla vain siksi että kansa laittaisi rahat kiertoon joululahjoihin.
Ne voitaisiin maksaa veroehdotusten korjaamisien kanssakin jo maaliskuussa.
Kommentit (24)
Ja pointti oli? Minä en ainakaan lainaa rahojani valtiolle ilman korkoa ja ne on koko ajan käytössä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 14:58"]Muistattehan näin veronpalautusten maksupäivän ollessa lähellä että ne on sijoitettu maksettavaksi näin joulun alla vain siksi että kansa laittaisi rahat kiertoon joululahjoihin.
[/quote]
mìkä kohta ajoituksessa on kusetusta?
Totta helvetissä se raha halutaan kiertoon.
luulitko keksineesi jonkun salaisen suunnitelman?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 15:01"]
Ja pointti oli? Minä en ainakaan lainaa rahojani valtiolle ilman korkoa ja ne on koko ajan käytössä.
[/quote]En mäkään lainaa ilmaiseksi, mä saan siitä korkoa, miks sä et sais?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 15:01"]
[/quote]En mäkään lainaa ilmaiseksi, mä saan siitä korkoa, miks sä et sais?
[/quote] paljonko Se korko sitten on?
Verotus vahvistetaan vasta lokakuun lopussa, joten sitä ennen ei voida maksaa.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 15:01"] Ja pointti oli? Minä en ainakaan lainaa rahojani valtiolle ilman korkoa ja ne on koko ajan käytössä. [/quote]En mäkään lainaa ilmaiseksi, mä saan siitä korkoa, miks sä et sais? [/quote] paljonko Se korko sitten on?
[/quote]katso vero.fi
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 15:01"] Ja pointti oli? Minä en ainakaan lainaa rahojani valtiolle ilman korkoa ja ne on koko ajan käytössä. [/quote]En mäkään lainaa ilmaiseksi, mä saan siitä korkoa, miks sä et sais? [/quote] paljonko Se korko sitten on?
[/quote]0,5%
Musta on todella ajattelevaista valtiolta että tulee noin joulun alla. Etenkin pienituloisilla, vaikka kuinka säätää veroprossan jo alusta lakaen matalaksi, usein tulee se 100-300 euron palautus joulun alla, jolloin juurikin saa ylimääräistä rahaa, eräänlaisen joululahjan juhlakauteen. Kivaa! Ja hyvä näin, niin pystyy köyhäkin ostamaan joulukinkun ja kivat lahjat lapsille. :)
Laitan sen rahastoon enkä mihinkään jouluhömppään .
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 14:58"]Muistattehan näin veronpalautusten maksupäivän ollessa lähellä että ne on sijoitettu maksettavaksi näin joulun alla vain siksi että kansa laittaisi rahat kiertoon joululahjoihin.
[/quote]
Niin voisi. Tietokoneet laskevat verot. Ne voisi maksaa jo tammikuussa.
No ei tietenkään voisi maksaa ehdotuksen kanssa yhtä aikaa, summathan muuttuu vielä sen jälkeen kun ehdotukset palautetaan.
Mutta palautukset jää historiaan, ne muuttuu siten että jäännös siirretään suoraan seuraavan vuoden verotukseen, eli ei maksta palatuksia eikä mätkyjä.
Ja jos ne maksettaisiin keväällä, niin maksupäivä olisi kusetusta, koska kansa laittaisi rahat kiertoon jo silloin.
Mikä päivämäärä on veronpalautusten maksupäivä tänä vuonna?
Monesko joulukuuta?
Ei tää porukka tiedä milloin ne maksetaan. Kukaan niistä ei maksa veroja, joten ei paljon palautuspäivät kiinnosta :D
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:52"]
Mikä päivämäärä on veronpalautusten maksupäivä tänä vuonna?
Monesko joulukuuta?
[/quote]
4. Päivä on maksupäivä kuten joka saatanan vuosi tähänkin asti.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:52"] Mikä päivämäärä on veronpalautusten maksupäivä tänä vuonna? Monesko joulukuuta? [/quote] 4. Päivä on maksupäivä kuten joka saatanan vuosi tähänkin asti.
[/quote]
Ei aina.
Joskus 4. päivä osuu viikonlopulle.
Niin ja taas tänä vuonna 3.12. Se maksupäivä.
Eiks se ole ihan hyvä, et raha kiertää?