Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauneinta mitä mies on sinulle sanonut?

Vierailija
11.09.2021 |

Minulle miesystävä sanoi: Olet kaunista katseltavaa Tämän lauseen jälkeen suljin silmäni ja tunsin niin onnellisen olon.

Rakastan sinua Jukka!

Kommentit (308)

Vierailija
181/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuli kaverimiehen suusta (on siis onnellisesti varattu) : " Sun kanssa on jotenkin niin helppoo olla, kun sä oot kuin yks meistä jätkistä ! " 

Vierailija
182/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoin jokunen vuosi takaperin yksin bussipysäkillä rähjäisenä, rumissa maastokuvioisissa housuissa ja olo oli juuri sellainen, että näytän ihan HIRVEÄLTÄ sillä hetkellä. Viereen tuli nuorehko mies, joka puhui kaverilleen kännykässä. Kesken puhelun se rupesi selittämään, että "Mä törmäsin just tosi kauniiseen naiseen, lähtisiköhän se mun mukaan?". Hetken mietin, että missä piilokamera... Vaikutti vielä olevan tosissaan xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla aika hyvät perät.

Vierailija
184/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti 3 kertaa ajovalot treffien aikana päälle, niin että autosta akku tyhjeni. Totesi sen jälkeen ettei yleensä unohtaneet niitä, mutta kun sun hymy saa mun pään ihan pyörälle.

Vierailija
185/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä v_ttu päähäs sanoi yks jannu ravintolajonossa. Muut on ollut luokkaa törkeämpiä kommentteja.

Tuon olen kuullut täydellisempänä. Eli se jatkuu: ja haistele p_rsettäs.

Vierailija
186/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, tämä olikin sitten tällainen nautojen lehmimisketju.

Jatkakaa toki kun ette parempaan pysty.

Vierailija
187/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista palautteista eniten on lämmittänyt mieltä, kun suhteen päättyessä kuuttakymppiä kolkutteleva mies totesi minulle:

"Sä oot opettanu mut puhumaan."

Miten lie siihen asti olikaan selvinnyt :)

Vierailija
188/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noin lihavaksi naiseksi, haiset yllättävän vähän hieltä".

Vierailija
189/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista palautteista eniten on lämmittänyt mieltä, kun suhteen päättyessä kuuttakymppiä kolkutteleva mies totesi minulle:

"Sä oot opettanu mut puhumaan."

Miten lie siihen asti olikaan selvinnyt :)

Eli mies oli oppinut lässyttelemään muiden asiat ympäriinsä. Hyvin opetettu. OK, Anneli.

Vierailija
190/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet takaa kuin Marilyn Monroe mutta edestä vähän apinan näköinen.

Vierailija
191/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisin jutella sun kans pitempään ku Raksilan Sale on auki", sanoi kaveri kun oltiin teinejä. Tämä on ajalta, jolloin Raksilan Sale oli 24h. Nykyään tuo kaveri on aviomieheni❤️

Vierailija
192/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voisin jutella sun kans pitempään ku Raksilan Sale on auki", sanoi kaveri kun oltiin teinejä. Tämä on ajalta, jolloin Raksilan Sale oli 24h. Nykyään tuo kaveri on aviomieheni❤️

Toinen on tilanteesta kun itkin väsyneenä. Hän otti minut syliin, piti lujasti kiinni ja sanoi: "Aina ei tarvita sanoja", ja pysyi siinä pitkään hiljaa. Suru suli pois.

Vierailija
193/308 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos"

Pitkän ja stressaavan työviikon jälkeen teet vielä ruuan, siivoat ja muut kotityöt päälle, mutta on niin ihanaa ja liikuttavaa kuulla, että puoliso oikeasti arvostaa sitä mitä meidän talouden eteen teen.

"Olet jumalatar"

Vierailija
194/308 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät on kun mopon lyhryt.

Tämä on ihan paras ja aito kotimainen.  Varsinkin jos mopo on rakas kulkupeli.  Kirvoitti  kunnon naurut.   

Vierailija
195/308 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei ole niin kuin sinä".

nimim. uniikki lumihiutale :)

Vierailija
196/308 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin kehu, jonka töissä olen saanut. Sanoin, että kahvi saattaa olla kylmää. Mies vastasi: "sinä olet tainnut juoda sitä paljon."

Vierailija
197/308 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet kaunis". Tämä suoraan saunan jälkeen ja ihan aidosti. Tuntui aika upealta kuulla tuommoinen elämässään ensimmäisen kerran 52-vuotiaana, en oikein osannut edes vastata siihen.

Vierailija
198/308 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös meillä kuitenkin mene ihan hyvin?

27v jälkeen

Vierailija
199/308 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat kokeilla mustaa

Vierailija