Kauneinta mitä mies on sinulle sanonut?
Minulle miesystävä sanoi: Olet kaunista katseltavaa Tämän lauseen jälkeen suljin silmäni ja tunsin niin onnellisen olon.
Rakastan sinua Jukka!
Kommentit (308)
"Odota..... Mun on pakko sanoa sulle: oot kaunein nainen, jonka ikinä oon nähny!" Sanoi tuntematon nuorukainen poistuttuamme bussista. Näin sanottuaan mies jatkoi matkaansa ja jätti mut hölmistyneenä hymyilemään.
Et sinä rumin eukko oo jonka oon nähny.
Luulen, ettei oma mies ole ikinä sanonut minulle mitään niin kaunista ja oikeasti tarkoittavaa kuin eräs toinen mies on minulle muuten ilmoittanut. Rakastan sinua ja paljon, todella paljon muuta kaunista minusta. Hänen sanojen vuoksi olen itkenyt ja oikeasti olen aivan myyty tuolle toiselle miehelle. Olin jo ennen noita sanojakin, mutta nuo oli viimeinen niitti tähän. Eikä hänen olisi oikeastaan tarvinnut sanoakaan. Pelkkä hei;kin hänen sanomanaan on niin kauniin kuuloista.
Edesmennyt avomieheni ei paljon lemmestä luritellut, mutta näytti tykkäyksensä teoilla.
Olin hänen murunsa ja aarteensa.
"Sinustahan minä tykkeen" ja veti kainaloonsa.
Ikävä on aina läsnä.
Parikin miestä on kehunut upeaksi naiseksi ja nykyään tapailemani mies sanoi aamulla herätessämme minun olevan kaunis ilman mitään meikkejäkin.
Silti vaikka olen noita kehuja paljonkin kuullut, niin pidän itseäni melko rumana.
Tuoksut, kuin juuri pyydetty kirjolohi
Vierailija kirjoitti:
Siitä on niin kauan etten enää muista. Ulkonäöstä ei ole kukaan koskaan sanonut mitään positiivista. Paitsi silmistä joku randomtyyppi joskus nuoruudessa, jotain tyyliin sulla on maaginen katse. Hyvä yritys, en mennyt lankaan :)
Mihinkä ihmeen TYYLIIN?
Sun kanssa uskaltaa riidelläkin.
Nasta juttu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on niin kauan etten enää muista. Ulkonäöstä ei ole kukaan koskaan sanonut mitään positiivista. Paitsi silmistä joku randomtyyppi joskus nuoruudessa, jotain tyyliin sulla on maaginen katse. Hyvä yritys, en mennyt lankaan :)
Mihinkä ihmeen TYYLIIN?
Tyyliin = jotain tämän tyylistä, mutta ei näillä sanoilla eikä tästä asiasta
"Sano nyt rakas, että annaks sää sitä pillua vai et?"
Soitin sairaslomalla olevalle työkaverille ja hän sanoi:Olet aurinko!
Parikymmentä vuotta sitten nuorena naisena tuli tanssittua illan viimeisiä hitaita yhdessä ravintolassa. Tanssittajani, komeahko mies sanoi: "Noinkin lihavaksi naiseksi hikoilet yllättävän vähän".
Se on kauneinta mitä yksikään mies on minulle koskaan sanonut.
"et sä saa enää nussukkaiseni lihoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua on hyvä naija ☺️👍
täällä on usein niitä nimikyselyketjuja. Tästä tulisi hyvä naisen nimi: Naija
Mutta tuohan on tekijä, eli henkilö joka nai.
Tsekkasin piruuttani, Naijaksikin on joku onnellinen aikanaan nimetty. 😂
"Olit illan upein nainen". Olimme kuuskymppisiä, tulossa pikkujouluista. Yhteiseloa takana 30 vuotta.