Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 30 v liian vanha opiskelemaan tradenomiksi?

Vierailija
11.09.2021 |

Otsikko

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Itse olen paljon vanhempi ja teen toista tutkintoa yliopistossa. Pidän kovasti opiskelusta ja alastani.

Vierailija
22/29 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattisurkean papereilla ei pääse kuin kaupan kassaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattisurkean papereilla ei pääse kuin kaupan kassaksi.

Minulla on pari tuttavaa jotka ovat molemmat tradenomeja. Toinen on vaatekaupassa osastovastaavana ja toinen oman yrityksensä toimitusjohtaja. 

Vierailija
24/29 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään opiskelu ei ole tuossa iässä liian myöhäistä. Työurasi tulee todennäköisesti kestämään lähemmän 70 vuoden ikään. Ehdit tehdä tulevia työtehtäviäsi kyllästymiseen saakka.

Vierailija
25/29 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ouuuuu

29 ois ollu viimeinen hetki aloittaa. 30-vuotiaana juna meni jo, oot fossiili ja kelvoton opiskeluun.

Vierailija
26/29 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko täällä olevien tarinoita iän merkityksestä. Olin muutama vuosi sitten 59 valmistuessani AMK:sta.

Suosittelen kuitenkin ehdottomasti monimuotoa, jossa muiden opiskelijoiden ikäjakauma oli tuolloin  arviolta luokkaa 30-55.

Vierailija
27/29 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnothan suoritetaan ja läpikäydään työelämään siirtymistä varten. Et kai aloittaja ole mielestäsi liian vanha töihin? Kannattaa valmistua kun ikä vielä alkaa kolmosella. 

Vierailija
28/29 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aika lailla Yläaste 2.0 eli en usko, että tulet viihtymään. Mikset menisi yliopistoon lukemaan kauppatieteitä?

Kauppatieteet ja liiketalous on molemmat täyttä lässynläätä olipa kyseessä AMK tai kauppakorkeakoulu :D Menkääpä lukemaan kansantaloustiedettä jos persaus kestää.

Kansantaloustiedettä lukevat ihan kaikki kauppiksessa. Sen voi ottaa pääaineeksi eikä ole mitään rakettitiedettä.

Vierailija
29/29 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat opiskella työttömäksi ?