59 kiloinen aikuinen mies
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 59/60kg/182 mies. 46 vuotta ja pidän mielestäni tämä on täysin normaalipaino minulle.
Ehkä 64kg. olisi ideaalipaino uidessani ja tehdessäni lihaskuntoa kotona.
Olen aina ihaillut laihoja timmejä miehiä: Mick Jagger, Iggy Pop, Mike Monroe , Jussi69, Bruce Lee etc. ja kammoksunut lihaksia.
Olen ollut 32 vuotta vegaani ( eettisistä syistä ) ja rasvaprosentti on aina ollut matala. Tämä on mulle ideaalipaino. Sixpack ja pienet näkyvät lihakset ovat musta esteettisesti kauniita.
Vege hoikka mies <3 En ymmärrä miks jotkut naiset himoitsee mättöruokaa ja proteiinirahkaa syövää salimakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 59/60kg/182 mies. 46 vuotta ja pidän mielestäni tämä on täysin normaalipaino minulle.
Olen aina ihaillut laihoja timmejä miehiä: Mick Jagger, Iggy Pop, Mike Monroe , Jussi69, Bruce Lee etc. ja kammoksunut lihaksia.
Olen ollut 32 vuotta vegaani ( eettisistä syistä ) ja rasvaprosentti on aina ollut matala. Tämä on mulle ideaalipaino. Sixpack ja pienet näkyvät lihakset ovat musta esteettisesti kauniita.
Vege hoikka mies <3 En ymmärrä miks jotkut naiset himoitsee mättöruokaa ja proteiinirahkaa syövää salimakea.
Naiset haluaa läskin miehen joka kuolee mahdollisimman nuorena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näissä vege-ruikuleissa riitä mulle miestä.
Miesten pitää olla 50 kiloisia tikku ukkoja mut naiset saa painaa 100 kiloa enemmän
Vierailija kirjoitti:
Painan 20kg enemmän kuin sinä.
- lihaksikas nainen
Aika harva mies haluaa 80kg naisen
Surullista miten ulkonäkökeskeisiä ollaan taas. Hoikalle miehelle sanotaan, että lihota, tukevalle miehelle/naiselle sanotaan että laihduta. Eikö ihmiset saa olla sellaisia kuin haluaa
Mun kilpaurheileva poikalapsi on tuon kokoinen, ei ole kuin lihasta ja nahkaa, mutta ei tota miehen kokoiseksi voi mitenkään sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kilpaurheileva poikalapsi on tuon kokoinen, ei ole kuin lihasta ja nahkaa, mutta ei tota miehen kokoiseksi voi mitenkään sanoa.
Ja mikähän on "miehen kokoinen" mies?
Varmasti ihan sopiva, jos syö normisti, nukkuu normisti ja liikkuu normisti. Ei silloin tarvitse katsoa vaakaa tai painoindeksiä.
Kun tasapaino kaiken välillä on hyvä ja elämäntavat kunnossa, niin mielestäni jokaisella on kerrassaan hyvä kroppa. Se on vain unohtunut vähän liikaa, kun joko pitää treenata suoni (ja ehkä jopa suoli) pullottaen tai olla kovasti "kehopositiivinen" (ymmärtänette, mitä tarkoitan...), eikä enää muuta missään kuule tai näe.
59 kiloa on aikuisella miehellä ok vain siinä tapauksessa, että pituus on alle 160 cm.
Jos on 174 cm tuolla painolla, on joko keskenkasvuinen poika, jolla ollut kova kasvuspurtti eikä ole vielä lihasmassaa ehtinyt saamaan tai sitten on sairaalloisen laiha mies, suorastaan anorektinen.
Ei paljoa kiinnosta jonkun tuntemattoman painoasiat. Seksihommissa kiinnostaa itseäni kaikinpuolin isommat miehet, joten 59 kiloinen olisi niihin hommiin omaan makuuni turhan hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Lihasta ja nahkaa. Eli siis ideaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan 20kg enemmän kuin sinä.
- lihaksikas nainen
Aika harva mies haluaa 80kg naisen
Aika harva nainen haluaa typerän miehen
Mies joka on hoikka, jäntevä ja lihaksikas on oikein herkku. 👌
Minä olen 172cm mies, painan 64kg. Syön päivittäin ruokaa on 4000-4500 kcal edestä, harrastan intensiivistä urheilua noin 12 tuntia viikossa.
Painoin laihaläskinä vähimmillään tuon verran, enimmillään 65.
Mäkihyppääjä, ravikuski, toimistotyöläinen tms. niin mikäs siinä. Vähän riuku miesten hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Hiiri! 🤣
Onkos läskiämmällä joku ongelma siellä.