Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin täyttämässä huulet (kuva)

Vierailija
22.10.2014 |

Mielipiteitä? Ovat vielä kylläkin hieman turvonneet..

http://aijaa.com/IXcLUZ

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta rumathan noi on. Enkä ole edes mitenkään kauneuleikkausten/muiden toimenpiteiden vastainen, tuo lopputulos ei vaan ole mielestäni kaunis. Hyvä jos kuitenkin itse tykkäät, sehän on pääasia.

Vierailija
102/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:08"]Itse olen ainakin hyvin tyytyväinen lopputulokseen. Tarkotus oli saada lättähuulista muhkeat. Ja ne myös sain. Ap [/quote]miksi sitten kysyt täällä muiden mielipiteitä? Naurettavat minusta mutta jotku tykkää äidistä ja toiset tyttärestä..

[/quote]

kysyn mielipidettä, koska sen haluan tietää. Sanoin tolle meikkaajalle, että kyllä olen itse tyytyväinen lopputulokseen kun sitä kysyi.

ja miehenikin on tyytyväinen, hän minulle tätä ehotti ja oli ostanut kyseisen toimenpiteen lahjaksi. Ap

Vierailija
104/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katelliset mammat ulisee

Vierailija
105/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi alemmat muistuttaa aika paljon omia huulia, joten ei voi yhtyä tähän laulukuoroon että rumat olis. :D Sivulta katottuna saattaa sit erottua pahemmin duckfaceksi? Musta näyttää näteiltä, sellaiset söpöt pusuhuulet.

Vierailija
106/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko pelkkään alahuuleen? ylemmäs ei mitään eroa entiseen.

Vierailija
107/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
108/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:08"]Itse olen ainakin hyvin tyytyväinen lopputulokseen. Tarkotus oli saada lättähuulista muhkeat. Ja ne myös sain. Ap [/quote]miksi sitten kysyt täällä muiden mielipiteitä? Naurettavat minusta mutta jotku tykkää äidistä ja toiset tyttärestä..

[/quote]

kysyn mielipidettä, koska sen haluan tietää. Sanoin tolle meikkaajalle, että kyllä olen itse tyytyväinen lopputulokseen kun sitä kysyi.

ja miehenikin on tyytyväinen, hän minulle tätä ehotti ja oli ostanut kyseisen toimenpiteen lahjaksi. Ap
[/quote]

Ihana mies sulla. Ja tarkennukseksi, tämä oli sarkasmia.

Vierailija
109/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:16"]

Otitko pelkkään alahuuleen? ylemmäs ei mitään eroa entiseen.

[/quote]

molempiin on laitettu . Ap

Vierailija
110/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko läskit ämmät muuten että naama näyttää kapeammalta kun huulet tursotettu persläven näköisiksi. Tuli vain tästä aloituksesta mieleen.

Vierailija
111/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätit!! Onko tuo jälkeen-kuva otettu samana päivänä, kun täyte laitettiin? Älyttömän vähän turvotusta, jos niin on. Mitä täytettä sulle pistettiin?

Mulle laitettiin tänään (tai siis eilen, vuorokausihan vaihtui jo) Restylanea. Heti laiton jälkeen oli ihan ok, ihan pientä turvotusta vain, mutta muutama tunti siitä alkoi aika hurja turvotus. Saa nähdä, miltä huomenna näyttää. Lapsi virnuili, että mulla on ihan tuksuhuulet. :D

Hoitsu sanoi, että turvotusta on muutaman päivän. 

Vierailija
112/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh miten ihmiset on kateellisia! Kauniit on

Vierailija
113/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
114/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:19"]

Nätit!! Onko tuo jälkeen-kuva otettu samana päivänä, kun täyte laitettiin? Älyttömän vähän turvotusta, jos niin on. Mitä täytettä sulle pistettiin?

Mulle laitettiin tänään (tai siis eilen, vuorokausihan vaihtui jo) Restylanea. Heti laiton jälkeen oli ihan ok, ihan pientä turvotusta vain, mutta muutama tunti siitä alkoi aika hurja turvotus. Saa nähdä, miltä huomenna näyttää. Lapsi virnuili, että mulla on ihan tuksuhuulet. :D

Hoitsu sanoi, että turvotusta on muutaman päivän. 

[/quote]

kyllä kuva otettu samana päivänä :) juveredmia laitettiin

Vierailija
115/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat, vanhatkin siis oli kivan muhkeat. Mun mielestä ainakin näyttää hyvältä :)

Vierailija
116/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:08"]

Oletko itse tyytyväinen? Sehän on pääasia. Mutta pakko sanoa että aikaisemmat huulesi olivat jo luonnostaan todella hyvännäköiset ja muotoiset. Työssänikään harvoin näen noin symmetrisia ja kauniita huulia mitä ylemmässä kuvassa on.

Saanko kysyä missä kävit ja kuka täytti? Ei meinaa jälki ole hyvää.

T. Meikkaaja

[/quote]

Miten niin ei ole jälki hyvää? Minusta noi on tosi onnistuneet. Laittaisitko, Meikkaaja, kuvan tai kuvia joistakin sun mielestä onnistuneista huulten täytöistä? Mua kiinnostaisi oikeasti.

t. se, jolle myös laitettiin Restylanea tänään

Vierailija
117/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi huulten täyttäminen on kyllä niin last season, fiksut ihmiset käyttävät ihan vain jatkeita kuten hiuksissa ja ripsissäkin, ei tarvitse mitään peruuttamattomia mahdollisesti vaarallisia operaatioita tehdä.

Tää tulee olemaan kuuminta hottia ihan just, ja ainakin mun mies tykkää ihan helvetisti, oon sexy;D And I know it...

http://www.nydailynews.com/life-style/health/japanese-mouthpiece-claims-reduce-wrinkles-article-1.1397372

Vierailija
118/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä miksi halusit täytettä, mutta lopputulos.. hyh

Vierailija
119/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun huulet oo lättähuulia nähnytkään :D ihanat nuo ylemmät huulet, alakuvasa tulee mieleen mutuhuuli, rumat, anteeksi vain. Toivottavasti vaikutus ei kestä kauaa niin olet taas kauniimpi.

Vierailija
120/148 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo nyt kamalat ole, mutta "ennen"-kuvassa paljon nätimmät. Mutta syyn tällaisiin toimenpiteisiin uskon kyllä olevan huonon itsetunnon... Ja miehellesi sanoisin, että täyttää ihan vaan itse huulensa jos tuollaiset miellyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi