Kävin täyttämässä huulet (kuva)
Mielipiteitä? Ovat vielä kylläkin hieman turvonneet..
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:19"]
Nätit!! Onko tuo jälkeen-kuva otettu samana päivänä, kun täyte laitettiin? Älyttömän vähän turvotusta, jos niin on. Mitä täytettä sulle pistettiin?
Mulle laitettiin tänään (tai siis eilen, vuorokausihan vaihtui jo) Restylanea. Heti laiton jälkeen oli ihan ok, ihan pientä turvotusta vain, mutta muutama tunti siitä alkoi aika hurja turvotus. Saa nähdä, miltä huomenna näyttää. Lapsi virnuili, että mulla on ihan tuksuhuulet. :D
Hoitsu sanoi, että turvotusta on muutaman päivän.
[/quote]
kyllä kuva otettu samana päivänä :) juveredmia laitettiin
[/quote]
Ok. Mullekin laitettiin joskus Juvedermia, ei tullut ollenkaan näin paljoa turvotusta. Tykkäsin kovin, ei mitkään ankkahuulet. Mulla vaan se Juvederm ei kestänyt kauaa... t. nro 30
[/quote]
okei :) tää on ensimmäinen kerta, joten katotaan miten käy!ap
Toi japanilainen laite näyttää kivalta. Toivoo kiva mies.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:16"]
Katelliset mammat ulisee
[/quote]
Onneksi on muhkeat huulet ilman tuollaista :D
Joo mutta, ap. Minun mielestä alkuperäiset oli paremmat. Pääasia on kuitenkin että itse tykkäät!
http://pinjajuliakanon.blogspot.fi/2013/11/ah-kamalan-ihana-turhamaisuus.html
Äkkiseltään tuli mieleen bloggaaja Pinja. Tässä ei näy ankka efektiä, vaan on enemmänkin korostettu omaa kaunista huulen muotoa. Kannattaa aina pyytää että lopputulokselta haluaa korostusta kuin se että haluaa vain "täytetyt huulet." Monet eivät myöskään osaa pistää tai hahmottaa mikä milleissä menee jo yli. Esim. ylähuuleen ei voi laittaa yhtä paljon tavaraa kuin alahuuleen monellakaan asiakkaalla. Moni tekee senkin virheen, jolloin huulet ovat pillun näköiset.
Ammattitaidolla tehdyt huulet eivät käänny nurinpäin huulten lepotilassa, mitä esim. tuossa ap:n jälkeen kuvassa näkyy. Ankat eivät ole kaunista.
Toki nykypäivän kauneusihanteena taitaakin olla ankat ja moni niitä saattaa halutakin. Mielestäni klassinen kauneus vain ei koskaan katoa. ;)
T. Meikkaaja
Huhhuh miten ihmiset on kateellisia! Kauniit on
[/quote]
Ei täällä kukaan kateellinen ole. Ja jos onkin niin ei tarvitse kommentoida tai alapeukuttaa. Voi mennä laitattamaan omat huulensa samaan tyyliin jos kateus kirpaisee.
mäkin haluan tämmöset <3 nams!
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 01:07"]
Äkkiseltään tuli mieleen bloggaaja Pinja. Tässä ei näy ankka efektiä, vaan on enemmänkin korostettu omaa kaunista huulen muotoa. Kannattaa aina pyytää että lopputulokselta haluaa korostusta kuin se että haluaa vain "täytetyt huulet." Monet eivät myöskään osaa pistää tai hahmottaa mikä milleissä menee jo yli. Esim. ylähuuleen ei voi laittaa yhtä paljon tavaraa kuin alahuuleen monellakaan asiakkaalla. Moni tekee senkin virheen, jolloin huulet ovat pillun näköiset.
Ammattitaidolla tehdyt huulet eivät käänny nurinpäin huulten lepotilassa, mitä esim. tuossa ap:n jälkeen kuvassa näkyy. Ankat eivät ole kaunista.
Toki nykypäivän kauneusihanteena taitaakin olla ankat ja moni niitä saattaa halutakin. Mielestäni klassinen kauneus vain ei koskaan katoa. ;)
T. Meikkaaja
[/quote]
Mulla on huulet nurinpäin jo ihan luonnostaan. Pistän palautetta isille ja äitille että täyttivät huuleni huonosti.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 01:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 01:07"]
T. Meikkaaja
[/quote]
Mulla on huulet nurinpäin jo ihan luonnostaan. Pistän palautetta isille ja äitille että täyttivät huuleni huonosti.
[/quote]
Jos se sua häiritsee niin silloinhan sä voit korjauttaa sen? Mutta siis sellaisella ihmisellä jolla huuli ei mene automaattisesti niin, niin ei saisi mennä myöskään täytön jälkeen!
No eipä tossa pinjan kuvassa näekkään mitään eroa. Ja ihan tiedoks vaan sulle meikkaaja et perfectalla ei saa muhkeutta huuliin
Täällä kans yks jolla luonnostaan tulee ankka efekti huuliin. Ja haluan vielä ankkamaisemman!
Mun mielestä turha juttu. Näyttää epäluonnolliselta ja aidot huulesi olivat kauniit. Hassua miten ihmiset on niin valmiita tursottamaan itseensä kaikenlaisia täytteitä ja samaan aikaan kytätään ruuan lisäainelistoja ja pelätään ftalaatteja.
On kyllä luonnottoman näköiset.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 01:25"]
No eipä tossa pinjan kuvassa näekkään mitään eroa. Ja ihan tiedoks vaan sulle meikkaaja et perfectalla ei saa muhkeutta huuliin
[/quote]
Voi, kyllä sillä muru saa :) Olen nähnyt monesti vierestä, meikkaan hoitolassa jossa näitä tehdään mutta en itse tee. Kyllä muutkin täyteaineet ovat ihan yhtä hyviä kuin vaikka Perfectha mutta pointti onkin se miten hyvä on TEKIJÄ. Tuo Pinjan kuva oli vain esimerkki mielestäni onnistuneesta huultentäytöstä.
T: Meikkaaja
Voi ap, olet NOLO! Paat kuviis nettiin, ja TÄNNE? Luomet kuvassa paljastivat sinut,HUOH
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 01:54"]
Voi ap, olet NOLO! Paat kuviis nettiin, ja TÄNNE? Luomet kuvassa paljastivat sinut,HUOH
[/quote]
Siis joku tunnisti? Voiskohan joku kertoa minkä ikänen tää pimu on? Joku 18-vuotias jonka kauneuskäsitys on aivan vääristynyt? Voi teitä pikkusia <3
Olipa kamala lukea näitä kommentteja, koska mun huulet on luonnostaan sellaset, mitä ap:n täytetyt...
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:23"]
Nätit!! Onko tuo jälkeen-kuva otettu samana päivänä, kun täyte laitettiin? Älyttömän vähän turvotusta, jos niin on. Mitä täytettä sulle pistettiin?
Mulle laitettiin tänään (tai siis eilen, vuorokausihan vaihtui jo) Restylanea. Heti laiton jälkeen oli ihan ok, ihan pientä turvotusta vain, mutta muutama tunti siitä alkoi aika hurja turvotus. Saa nähdä, miltä huomenna näyttää. Lapsi virnuili, että mulla on ihan tuksuhuulet. :D
Hoitsu sanoi, että turvotusta on muutaman päivän.
[/quote]
kyllä kuva otettu samana päivänä :) juveredmia laitettiin
[/quote]
Ok. Mullekin laitettiin joskus Juvedermia, ei tullut ollenkaan näin paljoa turvotusta. Tykkäsin kovin, ei mitkään ankkahuulet. Mulla vaan se Juvederm ei kestänyt kauaa... t. nro 30