Jos tapaat baarissa kiinnostavan miehen, onko ok jos hän siinä jutellessa koskettelee sinua ja pitää kättään lantiollasi?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
No mitä se haittaa, jos mies esimerkikis keskutellessa tarttuu koskettaa naisen käsiä jos naisen kädet ovat pöydällä.
Jotkut ihmiset ovat impulsiivisempia kuin toiset, ja innostuksissaan puhuessaan saattavat toisen käsiä kosketella.
Onko sekin lähentelyä, jos monipuolisen ja kiihkeän ja kiivaan palaverin jälkeen taputtaa työkaveria olkapäälle ja sanoo, että hyvinhän se meni, hyvä kun et antanut periksi.
Joku tolkku näihinkin juttuihin on oltava. Kaikki koskettaminen ei todellakaan ole mitään lähentelyä eikä ahdistelua, vaan normaalia ihmisen elämään kuuluvaa juttua.
Joskus on aivan pakko tarttua kiireisen ihmisen käsivarteen, että hei pysähdy nyt pariksi sekunnuksi, tämä juttu on hoidettava tässä ja nyt ja heti, koska mulla on asiakas puhelimessa odottamassa vastausta kysymykseensä.
Mitä sakkia tälläkin palstalla liikkuu, liekö heistä kukaan mukana normaalissa työelämässä ja elämässä yleensä näin hektisinä aikoina.
Kiireisenä työpäivänä kellekään ei edes mieleen tule yhdenkään työtoverin lähentelyt ja ahdistelu, siinä on tarpeeksi että ehtii hoitaa omat työjuttunsa ja siinä sivussa vielä sairaana tai lomalla olevan työtoverikin työt.
Jos olet ikinä käynyt baarissa niin tasan tarkkaan tiedät millaisesta kosketuksesta tässä on kyse eli älä tahallasi ymmärrä väärin. Tiedät kyllä, että on ihan eri asia koskea toisen käteen tai olkapäähän kuin asettaa kädet tuntemattoman ihmisen lantiolle.
Jos pelkkää seksiä olisin vailla ja tyyppi olisi komea, niin ok. Mutta mihinkään vakavaan en lähtisi jonkun lääppijän kanssa. Tuskin muuttaisi tapojaan seurustellessa.
En tykkäisi. Sen sijaan käsivarren tai jopa kaulan koskettaminen menettelisi. Se vähän riippuu, miten pitkälle tai lähelle miehen päästää.
Nykyistä miestä otin ensitreffeillä kädestä kiinni, kun hänen teki mieli koskettaa mutta kömpelösti läimi olkapäätäni 😀 homma piti ottaa haltuun ennen mustelmia.
Siis joo, jos oon tavannut kiinnostavan miehen, jonka kanssa kipinöi, ja ollaan esim. yhdessä tanssilattialla, niin toki saa pitää käsiä vaikka lantiollakin, ihan ulkonäöstä riippumatta. Tai muuten koskea, jos sillä koskemisella on joku muukin funktio kuin lääppiä. Mutta että randomisti lepuuttaisi kättään lantiolla tai hipelöinnin ilosta koskettelisi, niin yyh joo ei.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava mies ei käyttäydy niin.
No just tämä. Sellainen mies joka on minun tyyppiäni ei tulisi edes ajatelleeksi tuollaista, joten kiinnostukseni kuolisi samantien jos alkaisi ilmetä ylimääräistä hiplailua vaikka ei olla kuin pari sanaa vaihdettu.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan miehillä oli pelisilmää. Jos tanssilattialla tanssittiin lähekkäin ja mies sitten kosketti, mies osasi tulkita, haluaako nainen, että mies pitää kädet lanteilla tms.
Harvojen känniääliöiden ja tunkeilijoiden lisäksi en muista, että juuri kukaan olisi yrittänyt alkaa koskettelemaan, ellei ollut käynyt selväksi muusta kommunikaatiosta, että jotain vipinää on ilmassa. Tämä Helsingissä täpötäysissä yökerhoissa.
Pikkukylän kasvattina olen ihan samaa mieltä tästä. Mutta nykyään pitää kaikkeen kysyä erikseen lupa ja kaikesta pitää pahoittaa mieli. Lisäksi kaikki pitää tapahtua netissä. Kuolemme sukupuuttoon muutaman kymmenen vuoden sisällä.
Tottakai on! Sitten vielä vähän finkkuu kaupan päälle.
Paha sanoa, jos mies olisi oikeasti tosi hyvännäköinen ja muutenkin kiinnostava. Ei ole koskaan tullut eteen tuollaista tilannetta. Tähän mennessä olen aina kokenut epämiellyttävänä, jos tuntematon pyrkii iholle. Mulla on tosi korkea kynnys yleensäkin kaikkeen fyysiseen.
Toi ei oo oikein riittävän spesifi kysymyksen asettelu.
Jos olen tavannut tyypin kaksi minuuttia sitten ja alkaa lääppiminen ja pitää kättä lantiolla niin ei tietenkään ole ok.
Jos ollaan jo jutusteltu siinä pari-kolkyt minuuttia ja olen kiinnostunut miehestä, ja se sitten siinä välillä hipaisee käsivartta niin todellakin on ok
Kohta saa varmaan syytteen jos katsookin liian pitkään. Hulluks on menny maailma.