Jos tapaat baarissa kiinnostavan miehen, onko ok jos hän siinä jutellessa koskettelee sinua ja pitää kättään lantiollasi?
Kommentit (50)
Vetäisisin turpaan miestä.joka tekisi noin.
Epäkunnioittavaa lähentelyä. Ei jatkoon.
No mitä se haittaa, jos mies esimerkikis keskutellessa tarttuu koskettaa naisen käsiä jos naisen kädet ovat pöydällä.
Jotkut ihmiset ovat impulsiivisempia kuin toiset, ja innostuksissaan puhuessaan saattavat toisen käsiä kosketella.
Onko sekin lähentelyä, jos monipuolisen ja kiihkeän ja kiivaan palaverin jälkeen taputtaa työkaveria olkapäälle ja sanoo, että hyvinhän se meni, hyvä kun et antanut periksi.
Joku tolkku näihinkin juttuihin on oltava. Kaikki koskettaminen ei todellakaan ole mitään lähentelyä eikä ahdistelua, vaan normaalia ihmisen elämään kuuluvaa juttua.
Joskus on aivan pakko tarttua kiireisen ihmisen käsivarteen, että hei pysähdy nyt pariksi sekunnuksi, tämä juttu on hoidettava tässä ja nyt ja heti, koska mulla on asiakas puhelimessa odottamassa vastausta kysymykseensä.
Mitä sakkia tälläkin palstalla liikkuu, liekö heistä kukaan mukana normaalissa työelämässä ja elämässä yleensä näin hektisinä aikoina.
Kiireisenä työpäivänä kellekään ei edes mieleen tule yhdenkään työtoverin lähentelyt ja ahdistelu, siinä on tarpeeksi että ehtii hoitaa omat työjuttunsa ja siinä sivussa vielä sairaana tai lomalla olevan työtoverikin työt.
Ehdoton ei! Ilmoittaisin poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan riippuu täysin miehen ulkonäöstä.
Nimenomaan onko mies selainen että ulkokuori vetoaa ja olet valmis lähtemään yhdenyön seikailuun? Jos et ole valmisi siihen,vaiha paikkaa.Hyvin yksinkertaista.Kosketelu on aina ventovieraan kanssa aloitus seksi paareissa. ymm.Jos salit kosketelun annat merkin valmis lähtee mukaan ja seksiä,seksiä ilamaseksi.Sinä päätät emme me täällä.
Älkääpäs taas valehdelko naikkoset. Oikein odotatte sitä että hyvännäköinen kaveri jotenkin koskettaisi teitä, ja asettaisi ne kätösensä teidän vyötärön ympärillenne.
Näin voisitte olla varmoja, että tämä kaveri on lääpäällään minuun, ja jatkot ovat tiedossa.
Ja kun ne kädet ovat harteilla tai vyötärön ympärille, niin siitähän nainen vastaa innostuu.
Juttua alkaa tulla ja kikatusta päälle ja flirttailu sen kun paranee naisen puolelta.
On tämä nähty niin moniaita kertoja, että on jo ajat sitten alkanut kyllästyttää tietyt naistyypit.
M. 34
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan vetäisi, vaan olisit onnesta sykkyrällään ja mykkyrällään, että olet saanut baari-illassa iskettyä miehen.
Ei ois mulle ok vaikka pitäisin tyypistä. Jos ollaan just tavattu niin ei todellakaan saa pitää kättä lantiollani. Menis varmaan maku koko tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Mitä jäbä duunaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton ei! Ilmoittaisin poliisille.
Ai että oikein poliisille. Kaikkea vielä.
Sinä soittaisit kiireen vilkkaa taksin, ettet vaan menettäisi sitä mies makupalaa, joka on muka niin kiinnostunut sinusta, että on jopa kätensä jo kiertänyt sinun uumasi ympärille.
Sulla olis helvetinmoinen kiire päästä kotiin ja sänkyyn tuon miehen kanssa.
Jopa niin kiire, että ole valmis itse maksamaan sen soittamasi taksin, että päästää äkkiä puuhiin.
Naiset ovat vielä pahempia ja suurimipia kieroilijoita ja valehtelijoita, kuin mitä miehet edes koskaan osaavat olla.
Vierailija kirjoitti:
No huh huh. On tuollaisista miehistä mitä mieltä tahansa, niin sinä olet väkivaltainen sekopää. Joku käsivarren koskettaminen ei ole tilanne joka oikeuttaa minkäänlaista itsepuolustusta.
Nyrkkisääntö on, että nainen koskettaa AINA ensin. Sen jälkeen sinäkin voit, mutta tietysti hyvän maun rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Älkääpäs taas valehdelko naikkoset. Oikein odotatte sitä että hyvännäköinen kaveri jotenkin koskettaisi teitä, ja asettaisi ne kätösensä teidän vyötärön ympärillenne.
Näin voisitte olla varmoja, että tämä kaveri on lääpäällään minuun, ja jatkot ovat tiedossa.
Ja kun ne kädet ovat harteilla tai vyötärön ympärille, niin siitähän nainen vastaa innostuu.
Juttua alkaa tulla ja kikatusta päälle ja flirttailu sen kun paranee naisen puolelta.
On tämä nähty niin moniaita kertoja, että on jo ajat sitten alkanut kyllästyttää tietyt naistyypit.
M. 34
Niin. Me kaikki ei olla sitä naistyyppiä. Mä en ole elämässäni kertaakaan lähtenyt baarista kenenkään matkaan, eikä kumpikaan aviomies aloittanut käpälöimällä. N42
WTF missä vaiheessa sitten vasta saa koskea???
Eipä kyllä kukaan nainen ole vastaan pannut jos tuossa vaiheessa kun on osoittautuntu kiinnostavaksi niin ole koskenut. Mahtaako olla jotain palstamammojen trollaamista taas.
Mä taas olen usein lähtenyt baarista miehen mukaan ja se, että mies kunnioittaa omaa tilaani on paras mahdollinen signaali.
Vierailija kirjoitti:
M. 34
Minulle on naisoletettuna tehty näin useita kertoja baareissa ja klubeilla ja joka kerta olen epämukavissani pyristellyt pakoon ja siirtynyt kauemmaksi. Olet itse vain kyynistynyt seksisti.
Ennen vanhaan miehillä oli pelisilmää. Jos tanssilattialla tanssittiin lähekkäin ja mies sitten kosketti, mies osasi tulkita, haluaako nainen, että mies pitää kädet lanteilla tms.
Harvojen känniääliöiden ja tunkeilijoiden lisäksi en muista, että juuri kukaan olisi yrittänyt alkaa koskettelemaan, ellei ollut käynyt selväksi muusta kommunikaatiosta, että jotain vipinää on ilmassa. Tämä Helsingissä täpötäysissä yökerhoissa.
Ei. Jos on siis kiinnostava keskustelu käynnissä ja pidän miehen ajatuksista ja haluaisin tosissaan tutustua häneen enemmän niin tuollainen on totaalinen turn off. Ihan kaikissa tilanteissa kaikkien uusien tuttavuuksien kohdalla se on turn off. Multa katoaisi kiinnostus tutustua mieheen enempää, koska tulisi olo ettei hän kunnioita toisen kehollista koskemattomuutta ja tulisi limanen viba miehestä.
Täällä puolustelijat vastaa, kuin esimerkki olisi ollut pieni käden kosketus.
"Ei tod" vastaukset on niiltä, jotka lukivat kohdan vyötärön pitkäaikaisesta hipelöinnistä.
Näissä on aika vissi ero.
Kiinnostava mies ei käyttäydy niin.