Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskollani oli kerran erittäin vahva yliluonnollinen kokemus

Vierailija
21.10.2014 |

Lähti töistä yksin myöhään illalla ja auto oli parkissa talon sisäpihalla. Pihassa ei ollut ketään kun meni autoonsa ja kertoi että oli vilkaissut peruutuspeiliin ja nähnyt lujaa kohti tulevan miehen hahmon. Oli pelästynyt ihan sairaasti ja vetäissyt äkkiä ovet lukkoon. Sitten ei ketään missään...parkkipaikalla oli ollut vain yksi toinen auto kauempana parkissa eli ei olisi millään kukaan kerennyt sekunnissa parissa esim sen taakse piiloon.

Itse en usko mihinkään yliluonnolliseen eikä kyllä siskokaan mutta silti tämä minua aina kylmää kun ajattelen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tietenkin jonkun q-parkin pysäköinninvalvoja, yritti ehtiä sakottamaan ennenkuin systerisi ehti karkuun. Säästi neljäkymppiä.

Vierailija
22/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ikkunasta tuijottaa surumielinen mies aina joskus. :( Se se vasta on pelottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:18"]

Se oli tietenkin jonkun q-parkin pysäköinninvalvoja, yritti ehtiä sakottamaan ennenkuin systerisi ehti karkuun. Säästi neljäkymppiä.

[/quote]

Juu ja mun sisko vaan peruutti päälle eikä huomannut sen kadonneenkin sinne auton alle ;)

ap

Vierailija
24/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran istuin pelkääjän paikalla kun ajettiin lumisateella yöllä kotiin jostain kaukaa. Minua väsytti ja tuijottelin niitä hiutaleita auton valoissa, tiedättehän kun niistä tulee sellainen tähtien sota-efekti. Niin äkkiä sieltä lumen keskeltä juoksee mustapukuinen mies suoraan autoa kohti. Kiljaisin tietysti mutta mies hävisi. Sopertelin sitten kuskille että anteeksi, luulin näkeväni jotain. Vaan eipä mitään, taas minuutin päästä musta miehen hahmo syöksyy auton eteen etuviistosta ja häviää. Puolen tunnin sisällä näin saman hahmon juoksentelevan autoa kohti ainakin sellaiset kymmenkunta kertaa ja joka kerta säikähdin koska mies näytti aivan oikealta, mutta oli väsymyksen ja lumisateen luoma näköharha.

Vierailija
25/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:18"]

[/quote]

Juu ja mun sisko vaan peruutti päälle eikä huomannut sen kadonneenkin sinne auton alle ;)

ap
[/quote]
Siinä tapauksessa säästi monelta muultakin.

Vierailija
26/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoin kerran yöllä maantietä pitkin mökiltä kotiin. Näin tien vieressä liftaajan, ja otin hänet kyytiin. Seuraavana aamuna heräsin kuolleena! Liftaaja olikin sarjamurhaaja, joka murhasi minutkin. Näinkin voi käydä.

Vierailija
27/27 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:28"]

Minä ajoin kerran yöllä maantietä pitkin mökiltä kotiin. Näin tien vieressä liftaajan, ja otin hänet kyytiin. Seuraavana aamuna heräsin kuolleena! Liftaaja olikin sarjamurhaaja, joka murhasi minutkin. Näinkin voi käydä.

[/quote]

terveisiä sinne alakertaan. On varmasti vähän kuuma mutta hyvä sentään että nettiyhteys toimii :D