Miksi kaikki herkät ihmiset eivät näe henkiolentoja?
Uskon, että vain hyvin herkät ihmiset voivat aistia ja nähdä yliluonnollisia asioita/henkiä ym? Mutta esim. minä en ole koskaan nähnyt, vaikka olen todella herkkä ihminen, yliherkkä suorastaan. En koskaan ole nähnyt mitään yliluonnollista. Äitini sen sijaan on, jo pienenä lapsena.
Kommentit (25)
19, täysissä järjissä kenen mielestä?
Yliopistossa työskennellyt ystäväni työskenteli postin lajittelukeskuksessa. Kortteja lajittelivat mielestään täysjärkiset tohtorit ja professorit, joilta ei työskentely entisissä tehtävissä enää onnistunut.
Jos näkisin etiäisiä, niin hakeutuisin juttelemaan psykiatrin kanssa.
Mä en kyllä ala, mulla on useampi mt-diagnoosi, olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja lääkärit väittävät olleen psykoosissakin, mutta mä en ole nähnyt tai aistinut koskaan mitään :(
Paitsi sitten tuollaisia unen ja valveen rajalla, unihalvauksia ja sen sellaista.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 00:12"]
19, täysissä järjissä kenen mielestä?
Yliopistossa työskennellyt ystäväni työskenteli postin lajittelukeskuksessa. Kortteja lajittelivat mielestään täysjärkiset tohtorit ja professorit, joilta ei työskentely entisissä tehtävissä enää onnistunut.
Jos näkisin etiäisiä, niin hakeutuisin juttelemaan psykiatrin kanssa.
[/quote]
Täysissä järjissä sekä psykologin että psykiatrin mielestä. Tapaamiset liittyneet työhönsoveltuvuustesteihin.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:55"]
Olen herkkä, mutta en näe henkiolentoja, koska maailmankuvani perustuu tieteeseen.
[/quote]
Ties mitä tuolla on mitä tiede ei osaa selittää
Tiede on vain ihmisen aivojen ja ihmismielen tuote, aika typerä ja turhanpäiväinen juttu MAAILMANKAIKKEUDEN TOTUUDESSA.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:55"]
Olen herkkä, mutta en näe henkiolentoja, koska maailmankuvani perustuu tieteeseen.
[/quote]