Mitä teillä ruokana tänään?
Juuri sain eteeni kuuman lautasen, jolla bataatti-vuohenjuustopaistos, broilerin fileepihvit, paholaisenhilloa ja salaattisekoitus. Jälkiruoaksi puolukka-kinuskipiirakkaa.
Kommentit (47)
Merianturaa a la Walewska, kantarellikastiketta ja duchesseperunat.
Jälkiruokana mämmiä.
Pastaa kantarelli-korvasienikastikkeella.
Lohta ja lankkuperunoita illaksi on kaksi erilaista juusto lajitelmaa ja punaviiniä. Takkatulen ääressä olisi tarkoitus syödä tuo "iltapala".
Hernekeittoa. Ei mitään kaupan purkkihernaria vaan alusta asti istetehtyä.
Peruna-kesäkurpitsamuussia, sieniä kermakastikkeessa, kotletteja, perunasalaattia, coleslaw'ta, porkkanatikkuja.
Itselleni teen metsäsienipizzaa "valkoisena" eli creme fraichea pohjalle
Rouskuja ja falukorvia paistinpannulla tiristettynä.
Itse tehtyjä hamppareita ja maalaisranskiksia.
Jälkkärinä vaniljakermajäätelö + marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Kurpitsakeittoa
Meillä oli tätä lounaalla. Päivällisestä n tiedä, menemme ystävien luo syömään pitkän kaavan mukaan
Mä kävin hakemassa sieniä metsästä, teen niistä risottoa. Esikoinen, joka on tällä hetkellä ainoa kotona oleva lapsi, ei tykkää sienistä, joten hänelle on pastaa ja tomaattikastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin hakemassa sieniä metsästä, teen niistä risottoa. Esikoinen, joka on tällä hetkellä ainoa kotona oleva lapsi, ei tykkää sienistä, joten hänelle on pastaa ja tomaattikastiketta.
Nam, mitä sieniä löysit?
Uunikasviksia ja - juureksia, halloumia ja kikherneitä uunissa rapeiksi paistettuna. Tahini-sitruunakastiketta
Jälkkäriksi omena- ja raparperipiirakkaa
Ihania kauden makuja 🍁
Pestopastaa ja paistettu kananlärpäke, rehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam, mitä sieniä löysit?
Tatteja otin, herkkutatteja ja jonkun koivunpunikkitatin myös.
Siskonmakkarapihvejä, peruna-porkkanamuusi ja salaatti.