Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimi, jota rakastat ja nimi, jota vihaat :D

Vierailija
21.10.2014 |

Näin jossain nimen "Mariel" ja heti tuli sellanen "sit jos synnytän tytön joskus niin toi tulee sen toiseks nimeks" :) tai siitä joku muunnos Mariella, Marie.. tmv.

Oon aina inhonnu nimeä Samuli. En tiedä miksi.. Tulee mieleen joku ripuli? Anteeks kaikki Samulit! :(

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverini nimi on Rosa Mariel, kutsutaan Marieliksi:) on todella kauni nimi. Tytön nimestä en tiedä suosikkia mutta Gabrielia rakastan. Harmi vaan et enkeli Gabriel..

Vierailija
42/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne ♡ se on ollut aina jotenkin niin ihana nimi ja päätin jo pienenä, tulevan mieheni nimi on Janne.
No eipä kuitenkaan ole yhtään sen nimistä vielä miestä vielä ollut ,mutta jospa olisi jo seuraavana.
Inhokkeja ei oikein ole ehkä Pertti, Martti ja vastaavat ei miellytä korvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkit ja nuo ihme Päivikit on kyllä ihan hirvittäviä.
Pari muuta nimeä, jotka kuulostavat myös kivoilta: A(a)da, Joel.. -ap

Vierailija
44/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi sietää nimeä Liisa. En tiedä mistä moinen tulee,mutta hyvä etten ala murisemaan jos joku sanoo olevansa liisa.
Pahoittelut kaikille Liisa-nimisille! Eihän sitä herranjumala kehtaa edes sanoa monikossa! ;)
Ja tykkään ihan kauheasti nimestä Constance! Sitäkään en osaa selittää! Mutta ihan kuulonen minusta!

Vierailija
45/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida<3

inhokki Tatu! Lyhenne tatuoinnista tai lempinimi lyhenne jostakin oikeasta nimestä

Vierailija
46/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ovat Joakim: Tyylikäs ja miehekäs nimi, lyhyt mutta kaunis. Loviisa: Voimakas ja naisellinen.

Kauheita ovat kaikki mukahienot Maribellat, Jannicat ja Nicot, niissä ei ole mitään hienostunutta eikä historiaa.

Vierailija
47/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:44"]Jyrki, Virpi, Päivi ja Jutta ovat nimiä, mitkä ovat mielestäni todella rumia. Eikä vaikuta mielipiteeseeni nimenkantajista mitenkään :). Erityisen kauniita ovat Adalmiina, Alexandre, Kaspian, Jeremias, Samuel
[/quote]
Makuasioista ei voi kiistellä nimittäin nui ns kauniit on kyllä kaukana kauniista. Tekoniniä

Vierailija
48/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan: VEETI

Vierailija
49/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kivoja ja söpöjä nimiä on Leevi, Luukas, Teemu, Kalle, Aki, Antti ja Anna
Inhoan varmaankin nimeä Ursula. Tyhmän kuulonen ja saattaa olla että siitä voi joutua helpostikin kiusatuksi. En tykkää myöskään Kristian ja Viljami nimistä.

Vierailija
50/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:38"]

Nyyh miksi kaikki vihaa Petraa :( t. Petra En kyllä itsekään nuorempana pitänyt nimestäni, mutta oon oppinut tykkäämään siitä.

[/quote]

Niinpä :( Minä olen kyllä aina pitänyt nimestäni, mutta näköjään se kuuluu inhokkien harvaan ja valittuun kerhoon.

T: Petra

Vierailija
51/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan kyllä Yael

Vierailija
52/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäys : Aada
Inhokki: Veeti!! Mä siis kertakaikkiaan inhoan tuota nimeä!!

Vierailija
53/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tessa:) en valita nimesta Riitta....anteeksi:(

Vierailija
54/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Io

Vierailija
55/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:38"]

Nyyh miksi kaikki vihaa Petraa :( t. Petra En kyllä itsekään nuorempana pitänyt nimestäni, mutta oon oppinut tykkäämään siitä.

[/quote]minusta Petra on oikein kaunis!

Vierailija
56/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia on monet, missä on r... Olen aina inhonnut Tuijaa (nuija), Jyrkiä (jyrkkä nyrkki), Niinaa (tulee mieleen inisevä nasaaliääni). Nykyään ärsyttää kaikki muotinimet, kuten Veetit (kuulostaa todella lässyltä) ja kaikki teennäiset Carabellat. 

Vierailija
58/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennicat, Jannicat sun muut Adalmiinat on aika karseita. Anteeksi :(

Vierailija
59/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
60/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi on kyllä tällä listalla aina top 3 :D musta niin sievä ja herkkä nimi, tulee mieleen auringon ensimmäiset säteet aamulla. No sekin vaikuttaa varmaan että tunnen pari todella mukavaa Päiviä. Voisin harkita jopa oman tytön nimeksi, mutta ei sitä viiti antaa kun on niin monen inhokki :/

Omat inhokit on ehkä Noora ja Luca. Suosikkeja en kerro :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme