Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimi, jota rakastat ja nimi, jota vihaat :D

Vierailija
21.10.2014 |

Näin jossain nimen "Mariel" ja heti tuli sellanen "sit jos synnytän tytön joskus niin toi tulee sen toiseks nimeks" :) tai siitä joku muunnos Mariella, Marie.. tmv.

Oon aina inhonnu nimeä Samuli. En tiedä miksi.. Tulee mieleen joku ripuli? Anteeks kaikki Samulit! :(

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi, jota rakastan: Marianna
-Perustelu-: Marianna on minusta oikein kaunis ja jopa hieman taiteellinenkin nimi. Siksi rakastan sitä.

Nimi, jota vihaan: Aatu
-Perustelu-: Aatu on minun mielestäni vain niin ruma nimi, en oikein tiedä syytä. Anteeksi kaikille, joiden nimi on Aatu tai jonka läheisen nimi on Aatu! :(

Vierailija
2/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Meea, inhoan Luna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan: Marikki. Vihaan: Petra.

Vierailija
4/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä Samuli-nimestä, mutta Samuel on ihan ok. Jostain syystä olen ihan pienestä asti syvästi inhonnut myös Juhania. Pidän paljon näistä ns. tavallisista ja vanhahkoista nimistä, kuten Saara, Laura, Maija, Pekka, Olavi, Lauri jne.

Vierailija
5/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jael. Se oli kauneinta mitä ikinä keksin, kun sain lapsen. Se kuulosti niin pehmeältä, sointuvalta ja toisesta todellisuudesta tulleen keijun tai enkelin nimeltä. En silloin tiennyt, että nimi ei olekaan itse keksitty.

Jarna/ Jarno. On jotenkin niin ruma soinniltaan ja tuo mieleen ainoastaan todella ikäviä ihmisiä.

Vierailija
6/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäluokkani suosikkinimistä olen aina inhonnut Harri-nimeä, kuulostaa ihan hirveältä (eikä Harry ole sen parempi, anteeksi prinssi Harry ja Harry Potterin luoja). Enkä edes tunne yhtään mukavaa Harria, patisi yhden joka on nyt kuitenkin ok, muta  loput olisin mieluiten tuntematta. Samoin oman ikäluokkani suosikkeja on Päivi, mitä ei passaisi sanoa, kun kaverikin on Päivi, mutta sanon silti. Kauniita naisten nimiä on paljon, miesten nimiä en sano, kun ne ovat omien poikieni nimet. Tyttäreni olisi ollut Marianne tai Katariina, eli nämä ovat kauniita. 

Vierailija
7/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:10"]Minäkään en pidä Samuli-nimestä, mutta Samuel on ihan ok. Jostain syystä olen ihan pienestä asti syvästi inhonnut myös Juhania. Pidän paljon näistä ns. tavallisista ja vanhahkoista nimistä, kuten Saara, Laura, Maija, Pekka, Olavi, Lauri jne.
[/quote] Tuli hyvä mieli. Nimeni on nimittäin Maija. :) Ja ikääkin on 64, eli olet oikeassa. Vanhahkon kuuloinen nimi. :)

Vierailija
8/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten nimiä joista tykkään: Vivian, Maija, Aino, Saga, Hilla, Pihla, Minka, Iiris, Erika, Aurora, Olivia.. ja paljon muita, miesten nimistä; Amos, Hugo, Eevert, Anton, Juhani, Eero, Kasper, Olavi... Inhokki-nimiä on paljon: Tiia, Tiina, Jenni, Jenna, Jemina, Joanna, Johanna, Petra, Päivi, Marja, Marjukka, Taina, Jessica, Miida, kaikki mihin on väkisin pitänyt tunkea vierasperäisiä kirjaimia (lähiö yh-mutsi-nimet). Miesten nimistä inhoan Pekka, Petri, Eeli, Eelis, Niilo, Jesse, Joona, Jooa, Max.

Vierailija
9/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään: ei mitään ehdotonta suosikkia. Dissaan: Petra.

Vierailija
10/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janica ja Jyrki

Vierailija
11/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:31"]Janica ja Jyrki
[/quote]

Nämä siis inhokit! :)

Vierailija
12/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: tyttäreni nimi on myös Maija. 

t. Se, joka tykkäsi Maijasta, Pekasta ja noista muista

Vierailija
13/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä tympeä olo, kun tällaisissa ketjuissa pitää alapeukuttaa yhtään mitään. Moni kai laittaa ihanimmaksi nimeksi sen, jonka antoi omalle lapselleen kaikkein suurimmassa vanhemmuuden huumassa.  Miksi sellaista pitää väheksyä?

Vierailija
14/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:10"]Minäkään en pidä Samuli-nimestä, mutta Samuel on ihan ok. Jostain syystä olen ihan pienestä asti syvästi inhonnut myös Juhania. Pidän paljon näistä ns. tavallisista ja vanhahkoista nimistä, kuten Saara, Laura, Maija, Pekka, Olavi, Lauri jne.
[/quote]
Mulla kans sama, että Samuel on ihan kiva :) -ap

Vierailija
15/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta kyllä Mervi on aivan kauhea nimi. Samoin Merja. Hrrrr...

Vierailija
16/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh miksi kaikki vihaa Petraa :( t. Petra
En kyllä itsekään nuorempana pitänyt nimestäni, mutta oon oppinut tykkäämään siitä.

Vierailija
17/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokit; yrjö, yrjänä, jorma, paavali, pekka, paavo, pamela, paula, pauliina, anna, maria, marjo, ritva.. ja kaikki sateenkaari, pipari, kumina, kerttu, poutapilvi tuuli helinä petteriinat. nää ny ainakin anteeksi..

Suosikkeja en osaa oikeen sanoo ku vaihtelee hirveesti.. mutta ehkäpä elina adalmina ja eemil reino kristian olis semmoset mikkä antais lapsille täl hetkel.

Vierailija
18/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anneta ketjun laskea koko ajan!

Vierailija
20/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nimeä Petja. :)

Inhoan lähestulkoon kaikkia J-alkuisia, varsinkin jos niissä on lisäksi c-kirjain tmv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi