Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimi, jota rakastat ja nimi, jota vihaat :D

Vierailija
21.10.2014 |

Näin jossain nimen "Mariel" ja heti tuli sellanen "sit jos synnytän tytön joskus niin toi tulee sen toiseks nimeks" :) tai siitä joku muunnos Mariella, Marie.. tmv.

Oon aina inhonnu nimeä Samuli. En tiedä miksi.. Tulee mieleen joku ripuli? Anteeks kaikki Samulit! :(

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini on kaunis nimi :) Ja Elli myös.
Inhoan nimiä Niko, Jesper/Jasper ja Olli. Myös Emma on tylsä nimi...

Vierailija
22/72 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika Petjassa? :o vai pidättekö te noista Jessica, Janica nimistä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän:  Lilja, Leona, Lumi, Oskari, Markus, Edvard ja Waltteri.

En pidä: Sofia, Pirkko, Moona, Josefiina, Olivia, Aatu, Jesse, Eeli, Eelis ja Mico.

Vierailija
24/72 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:09"]

Rakastan: Marikki. Vihaan: Petra.

[/quote]

Marikki, ihana. Mä vihaan Petraa (pelottava amatsooni) mutta nimi on kaunis.

Vierailija
25/72 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan Jenna, Jonna, Janna ja miehistä Ilmari! Tule mieleen pikkupoika, jonka pepusta tulee taukoamaton pierunruplutus. Hirveetä, tiedän mutta aina kun kuulen ko nimen, mä joudun ajatellla tätä ruplutusta ja soperran samalla "ihania nuo kalevalaiset nimet...".

Vierailija
26/72 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eelis on kamala, tulee mieleen joku kuolaava heikkolahjainen joka on erityispopetuksen piirissä. Ihan kamala mielikuva, mutta jostain syystä tämä tulee mieleen.

Vierailija
27/72 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtteri aivan vati, samoin Big Lefa

Vierailija
28/72 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija on ihana nimi, ei ihme että se on tyttöni nimi ;) poikien nimistä pidän "vanhoista" nimistä kuten Juha, Antti,  Jussi jne. Inhokkeja ehkä ns. "muotinimet", en sen kummemmin erittele.

Vierailija
29/72 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää näistä Nikoista ja Roneista. Ne on musta koulukiusaajien nimiä :( (siis mua ei oo kiusattu, mutta ne kuulostaa siltä). Niina on myös kauhee, kun se on niin nasaali nimi. Rakastan monia vanhoja ja jonkun mielestä varmaan kovan kuuloisia nimiä, kuten Hertta, Meeri, Topias ja Vilho (no se on pehmeä). 

Vierailija
30/72 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettävin nimi on Teija - hyi olkoon! Kaunein on vaimoni nimi (jota en tässä mainitse, os hän sattuisi sen huomaamaan...)

Vierailija
31/72 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut Aura nimeen. En tiedä mikä siinä on jotenkin niin hellyyttävää. Pidän kyllä auran sinihomejuustostakin, ehkä alitajuisesti lapseni sellaiseksi tahdon nimetä, tiedä sitä.

Niko ei iske. Ei nimessä niinkään vikaa, mutta tuntuu, että joka luokalla on vähintään se kolme Nikoa tai Aleksia, joista sitten vängätään lempinimiä tai kutsutaan sukunimellä.

Vierailija
32/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokit: Olivia, Janika&Janica, Janita, Jonnat ja Jennat voi heittää menemään, Kaisa, Krista, Timi, Timo, Tino, Riikka, Reijat Raijat sun muut, Pauli, Aleksi, Niko&Nico, Jasmin... En varmaan anna mun lapsille nimiä kun inhoan kaikkia nimiä. Omakin nimi on hirvittävä. Jos joku lemppari täytyy valita niin ehkä Daniel. Tai sit vaan kutsun lapsia nimillä tyttö, poika 1 ja poika 2 :DD

Vierailija
33/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:34"]

Tulee kyllä tympeä olo, kun tällaisissa ketjuissa pitää alapeukuttaa yhtään mitään. Moni kai laittaa ihanimmaksi nimeksi sen, jonka antoi omalle lapselleen kaikkein suurimmassa vanhemmuuden huumassa.  Miksi sellaista pitää väheksyä?

[/quote]

Alapeukutetaankin ehkä sitä että haukkuu muita nimiä.

Vierailija
35/72 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
36/72 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/72 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää nimiä!

Vierailija
38/72 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki, Virpi, Päivi ja Jutta ovat nimiä, mitkä ovat mielestäni todella rumia. Eikä vaikuta mielipiteeseeni nimenkantajista mitenkään :). Erityisen kauniita ovat Adalmiina, Alexandre, Kaspian, Jeremias, Samuel

Vierailija
40/72 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi monista nimistä, enkä osaa nyt sanoa ylivoimaista suosikkia. Inhoan nimeä Petri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi