Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä nyt on HUS-johtajalla hätä kun suomalaiset ei matkusta

Vierailija
11.09.2021 |

Olipa omituinen uutinen iltiksessä.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008249559.html

Matkustaminen on nyt viimeinen asia mitä huvittaisi tehdä. Ulkona on synkkää, kylmää ja pimeää. Kotona viihtyy kirjojen parissa oikein hyvin. Matkustakoon HUS-johtajat vaan ihan itse, niin kuin silloin alussa kun kuljettelivat koronaa sinne ja tänne.

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tuon jutun tekemisestä on maksanut?

Vierailija
2/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy kerätä verorahoja ilmaston ja muiden ihmisten pelastamiseksi joten ei tässä ehdi matkustaa. Eikä olisi lomaakaan kuten harvalla ihmisellä tähän aikaa vuodesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan tuon jutun tekemisestä on maksanut?

Mietin ihan samaa. Ehkä sinnä on Tallinkin osakkeita tai virolaiset on maksaneet sille.

Vierailija
4/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainokselta haiskahtaa.

Vierailija
5/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin korona-aikana säästyneet rahani vihreisiin rahastoihin, joista saa enemmän tuloa kuin makuuttamalla rahoja pankkitilillä. Sorry Lasse, ettei Tallinna nyt oikein nappaa!

Vierailija
6/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan jaksaa hämmmästyttää ihmisten surkea medialukutaito. Sitä ei vieläkään taideta opettaa koulussa?

Vierailija
7/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä! Kyllä mä ainakin matkustan heti kun vaan töiden puolesta mahdollista. Ja niin moni muukin. Nyt on vaan se että kaikilla on juuri ollut ne kesälomat, ja välillä pitää tehdä töitäkin. Loppusyksystä minä pidän viikon loman ja lähden kanarialle. Sitten ehkä vuodenvaihteessa uudestaan, ja keväällä ehkäpä Italiaan.

Vierailija
8/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on totutettu olemaan kotona. Eivät kaipaa matkustelua enää.

Vierailija
9/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Husjohtaja voisi purkaa rajoitukset omasta organisaatiostaan niin mietitään sitä matkustamista uudestaan, kun naamaräteistä päästään työpaikalla.

Vierailija
10/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeiston ääni kuuluu niin vahvasti näissä Suomen asiantuntijoiden äänissä.

Vierailija
11/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla alkaa kassan pohja häämöttää. Kun kauppa ei käy niin ei tule myöskään verotuloja. Siellä alkaa paniikki iskeä. Johan sen huomaa siitäkin, että yritysjohtajat yrittää komentaa etätyöläisiä töihin. Bensaa ei myydä, työruokaloita ei tarvita. Raha ei liiku.

Näin se paniikki iskee vihdoin sosialisteihinkin, kun huomataan mikä tätä maailmaa pyörittää.

Vierailija
12/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ettei se sitten kelpaakaan kansalle, kun enää ei kielletä matkustamasta.

Kyllä tällä palsatalla on pirullisen ilkeää sakkia.  Aina.

Kun varotettiin matkustamasta, niin kaikki itki ja vannoi että minä kyllä matkustan sinne ja tänne ja vaikka minne,  kukaan ei voi estää minua matkustamasta.

Nyt kun kaksi rokotetta suojaa ihmisiä, matkustaminen on sallitua, niin ei sekään näille palstan mt-tyypeille käy.   Se se vasta heitä ärsyttääkin.

Mitä helvetin järkeä koko rokottamisessa edes olisi, jos sen jälkeen ei voitaisi alkaa elämämään ja olemaan normaalimmin.

Aivan varamasti jo koululaisten syyslomalla lokakuun loppupuolella, monet perheet matkustavat jonnekin kaueemman, mikäli yl 12 vuotiaillakin on jo kaksi rokotetta.

Vierailija
13/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin risteilyllä Ahvenanmaalla heinäkuun alussa, kun se oli vielä turvallista. Silloinkin laivalle saapui yli 300 virolaista ilman maskeja. Mitään rokotustodistyksia ei kyselty Maarianhaminassa tai Suomessa.

Siis oliko turvallista? Ei mennyt niin kuin suomalaisille mainostettiin. Mm. matkalipussa oli velvoite käyttää maskia.

Ihmeellistä, että HUS haluaa lisää potilaita sairaalaan. Testauskin on ajettu alas ja THL ei pysty toimittamaan päivän lukuja.

Me ei siis matkustella vielä, paitsi kotimaassa. Jää ne eurotkin Suomeen.

Vierailija
14/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR:n ja/tai Finnairin mainos

Vierailija
15/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ettei se sitten kelpaakaan kansalle, kun enää ei kielletä matkustamasta.

Kyllä tällä palsatalla on pirullisen ilkeää sakkia.  Aina.

Kun varotettiin matkustamasta, niin kaikki itki ja vannoi että minä kyllä matkustan sinne ja tänne ja vaikka minne,  kukaan ei voi estää minua matkustamasta.

Nyt kun kaksi rokotetta suojaa ihmisiä, matkustaminen on sallitua, niin ei sekään näille palstan mt-tyypeille käy.   Se se vasta heitä ärsyttääkin.

Mitä helvetin järkeä koko rokottamisessa edes olisi, jos sen jälkeen ei voitaisi alkaa elämämään ja olemaan normaalimmin.

Aivan varamasti jo koululaisten syyslomalla lokakuun loppupuolella, monet perheet matkustavat jonnekin kaueemman, mikäli yl 12 vuotiaillakin on jo kaksi rokotetta.

Mitä ilkeää siinä on, ettei suostu matkustamaan kun se saastuttaa luontoa? Kun kerran ei ole pakko. Eikä enää lomautusten ja työttömyyksien jälkeen ole rahaakaan ja kotonakin on oppinut olemaan ja vihtymään. Ikinä ei ole mikään herroille mieleen!

Matkustakoon itse nyt vaan niin maan perusteellisesti! Kuten ovat tähänkin asti tehneet.

Vierailija
16/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!

Vierailija
17/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. Ensimmäinen ajatus oli että olipa todella erikoinen ja outo avautuminen. Toiseksi vaikutti säälittävältä mainokselta. Kolmanneksi Aurinkomatkojen osuus vaikutti pas kan puhumiselta. Heidän äkkilähdöillään pääsee nyt 125 egellä viikoksi etelään, eli eipä paljon lähtijöitä ole..

Vierailija
18/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS-johtajalle tiedoksi, että lomat on jo pidetty ja ne meni kotona kykkiessä.

Vierailija
19/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööhh. Kaikki kesälomat on jo pidetty lähes kaikilla, ne on pidetty kesällä.. HUS pomot eivät näemmä elä ihan normi-ihmisen arkea.

Vierailija
20/178 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta Kreikkaan, ihanaa aurinkoa ja uimista! Nyt on tasaisempi hetki matkustaa ja käyttää hyväksi rokotussuojaa. Ihan asiaa mies puhuu! Mitä ihmettä täällä oikein mellastetaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan