Lääkärilausunto: "ei merkittävää obesiteetia". Arvaa painoni
Lääkäri kirjoitti: ei merkittävää obesiteetia = liikalihavuutta. Olen 160 cm pitkä. Arvaa painoni.
Kommentit (20)
No kerro nyt jo kun alkoi kiinnostaa.....Ei jaksais kytätä palstaa pitkin iltaa kun mun korvaakin särkee.
En ehkä kestä tätä jännitystä. :O
59 kg. Voi p.. Nyt aloitan laihdutuskuurin!
T. ap
80 meinasin minäkin arvata :) mutta sanoisin 75-85. Kerro :)
Ai vastasitkin jo, t:16. Mutta oliko tuo 15 muka oikea ap?? Ihan kuin lääkäri kirjoittaisi tuosta painosta mitään obesiteettiin liittyvää? :/
15 on ihan oikeasti ap ja siksi olenkin järkyttynyt. Olen ajatellut olevani ihan normaalipainoinen. Eikö lause "ei merkittävää obesiteettia" tarkoita, että ylipainoa on, mutta ei niin paljon, että sillä olisi merkitystä tässä tilanteessa?
Jotenkin arvelinkin, että olisit normaalipainoinen. Ehkä tuo on vain lääkärin kömpelö ja kummallinen tapa sanoa, että et ole ylipainoinen? Varsinkin jos lääkärikäynnin syynä on joku vaiva, johon ylipaino voisi vaikuttaa.
Lääkärillä voi olla käytössä valmis malli noihin lausuntoihin, josta vain muutetaan tarpeelliset kohdat. Ei merkittävää obesiteettia voi olla yksi standardilause joka on aina mukana silloin kun ei ole merkittävää obesiteettia.
80kg