Miten teidät mammat voisi "iskeä" treffeille?
Miten teidät pyydettäisiin esimerkiksi kahville tai muuten vain viettämään aikaa, ihan keskellä päivää ja selvinpäin siten että voisitte suostuakkin? Ei merkitystä oletteko varattuja yms. vaan miettikää että olisitte vapaita. Tahtoisin itse pyytää erästä naista treffeille. Silloin tällöin sanasia vaihdettu kun on törmäilty, ei sen enempää. Onko ns. tunkeilevaa jos vain joskus heitän ajatuksen ilmoille kun törmätään vai mitä mieltä olette? kyseinen nainen on niin ujo, ettei hänestä ota kovinkaan helposti selvää mitä mieltä on.
Kommentit (20)
Vaikea sanoa. Olen itsekin tosi ujohko ja säikähdän jos joku hyppää ihan puskista ihan suoraan treffejä pyytämään. Tähän asti olen löytänyt kumppanit niin että on ollut yhteisiä tuttuja ja jossakin illanvietossa keskusteltu tovi, mies pyytänyt numeroni, soitellut ja viestitellyt perääni ja viimein pyytänyt treffeille. Itse olen kyvytön tekemään mitään alotteita joten onneksi näin :)
niin ja se vielä että jos baarissa joku tulee silleen "mitäs sulle sais olla" niin automaattisesti annan pakit joka kerta kun säikähdän :D tuskin ollut niissä miehissä mitään vikaa :D
Parasta olisi, että pyyntö olisi sellainen, että kahville mentäisiin samantien. En ehtisi pohtia miehen tarkoitusperiä enkä panikoida yhtään. Jos minulle ei sopisi lähteä heti esim. muun menon takia, niin toivoisin, että mies ehdottaisi heti toista ajankohtaa ja jos sekään ei kävisi, kysyisi vielä ainakin pari kertaa uudelleen. Sitkeyttä, mies!:)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:07"]
Oi <3
Oisko joku yhteinen tapahtuma, jossa pääsisi läheisemmin jutustelemaan? Tai voisiko sellaisen keksiä, niin ei tarvitsisi mennä suoraan asiaan, vaan kiertotietä. Esim. työhön tai harrastuksiin liittyvä? Yhteisiä tuttuja?
[/quote]
yhteisiä tuttuja ei ole vaan asumme samassa talossa ja lähinnä rappukäytävässä törmäillään
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:16"]
Parasta olisi, että pyyntö olisi sellainen, että kahville mentäisiin samantien. En ehtisi pohtia miehen tarkoitusperiä enkä panikoida yhtään. Jos minulle ei sopisi lähteä heti esim. muun menon takia, niin toivoisin, että mies ehdottaisi heti toista ajankohtaa ja jos sekään ei kävisi, kysyisi vielä ainakin pari kertaa uudelleen. Sitkeyttä, mies!:)
[/quote]
kyse ei ole sitkeydestä, vaan siitä että tätä en haluaisi munata. jos pakit tulee ja on parhaansa tehnyt niin se ei haittaa. Jos taas itse sössin jollain typerällä koko asian niin jää kaivelemaan.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:07"]
Oi <3
Oisko joku yhteinen tapahtuma, jossa pääsisi läheisemmin jutustelemaan? Tai voisiko sellaisen keksiä, niin ei tarvitsisi mennä suoraan asiaan, vaan kiertotietä. Esim. työhön tai harrastuksiin liittyvä? Yhteisiä tuttuja?
[/quote]
yhteisiä tuttuja ei ole vaan asumme samassa talossa ja lähinnä rappukäytävässä törmäillään
[/quote]
No, sitten pikku hiljaa tuttavallisempia juttuja. Sano esim., että ei tarvitse epäröidä pyytää apua tarvittaessa, esim. kantoapua tai jotain asennuksia, ei välttämättä ihan stereotypisiä miesten juttuja, vaan mitä vain mihin ei yksin pysty. Tai olisiko itselläsi jokin juttu, johon "tarvitsisit" apua ja voisit sitten kiitokseksi tarjota kahvit.
Jos haluat mennä suoraan asiaan niin tu samantien on hyvä vinkki. Ei jitään suunnitelmiaviikon päähän, vaan "Poiketaanko kahvill ejuttelemaan enemmän" -tyyliin.
Mä taas olen ihminen, joka arvostaa suoraa puhetta ja toimintaa. Jos jollakulla on jotain mielessä, niin sanokoon suoraan.
"Hei lähdetkö kahville joku päivä?" Ja jos vastaus on "kyllä", niin sitten otat numeron ja lupaat laittaa viestiä. (Voisin kuvitella, että rappukäytäväolosuhteissa on hankala alkaa sopia heti jotakin aikaa.)
Ja hymyile - mahdollisesta jännityksestä huolimatta - ainakin jossain välissä :)
Kaikki muu käy, mutta ei saa töissä kysyä. Paitsi sitten ehkä lähtisin sittenkin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:35"]
Etälamauttimella.
[/quote]
Eiköhän tämäkin ketju ollut tässä. Kiitos asiallisista vastauksista -ap
Kyselet tätä vakavissasi näiltä miesvihaaja-mätisäkki-loisilta?
Av-mamman saat treffeille kun ilmoitat olevasi miljonääri, johan haarat aukeaa.
Junaile jotenkin joku juttu, että se näyttää sulle jotain. "Ai pidät leijonista? Ai sellanen asuu Korkeasaaressa? Voisitkö näyttää sen mulle, kun en ole ennen nähnyt?".
Heh heh
Montako mammaa sinulle riittäisi?
Jos et ole kevääseen mennessä saanut mitään aikaan, niin silloin kysyt, että oletko menossa taloyhtiökokoukseen? Jos toinen sanoo, en ole, niin sanot, että lähde minun seurakseni. Ja jos taas sanoo kyllä, niin sano että tulen ovesi taakse varttia vailla.
Kyllä se saattaa säikähtää, jos ihan heti kysyt suoraan. Suosittelen, että koetat (ei liian läpinäkyvästi) törmäillä siihen rapussa ja olet aina ystävällinen ja varovasti lisäät pilkettä silmäkulmaan. Näet kyllä, alkaako se antaa vähän vastakaikua. Näillä törmäilyillä nainen pikku hiljaa myös mielessään antaa syntyä ajatuksen, että onkohan tuo kiinnostunut ja voisiko teistä tulla jotain. Useimpia kyllä houkuttaa, jos heistä ollaan kiinnostuneita.
Varovainen lähestyminen tekee naiselle turvallisemman olon. Miehissä kun on myös kaikenlaisia kriminaalityylin mielenterveysongelmaisia (raiskaajia, murhaajia), tuuliviirejä, kaiken liikkuvan pokaajia, narsisteja (jotka voi ihastuttaa rohkealla liehittelyllä).
Eli kannattaa lähestyä siten, että samaan aikaan viestittää sekä (pitkäjänteistä) kiinnostusta että vilpittömiä aikeita. Jos sulla kerran sellaiset on. Eli olet oikeasti kiinnostunut naapurista.
Käyt suihkussa, peset hampaat, laitat ihan vähän Hugo Bossin Bossia ja kivat puhtaat vaatteet päälle ja tukka geelillä pystyyn. Menet soittamaan ovikelloa ja kysy esim. "Mä ajattelin tulla kysymään, kiinnostaisko sua lähteä leffaan nyt, kun huomasin, että siellä menee yks hyvä ja säkin saattaisit tykätä siitä. Tunnin päästä pitäis lähteä, kiinnostaisko?" Ja söpö hymy siihen päälle.
Tässä vielä tyylivinkki (ilma tota veskaa):
http://www.styleforum.net/t/161587/the-official-what-is-beckham-wearing-thread
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:02"]
Kyllä se saattaa säikähtää, jos ihan heti kysyt suoraan. Suosittelen, että koetat (ei liian läpinäkyvästi) törmäillä siihen rapussa ja olet aina ystävällinen ja varovasti lisäät pilkettä silmäkulmaan. Näet kyllä, alkaako se antaa vähän vastakaikua. Näillä törmäilyillä nainen pikku hiljaa myös mielessään antaa syntyä ajatuksen, että onkohan tuo kiinnostunut ja voisiko teistä tulla jotain. Useimpia kyllä houkuttaa, jos heistä ollaan kiinnostuneita.
Varovainen lähestyminen tekee naiselle turvallisemman olon. Miehissä kun on myös kaikenlaisia kriminaalityylin mielenterveysongelmaisia (raiskaajia, murhaajia), tuuliviirejä, kaiken liikkuvan pokaajia, narsisteja (jotka voi ihastuttaa rohkealla liehittelyllä).
Eli kannattaa lähestyä siten, että samaan aikaan viestittää sekä (pitkäjänteistä) kiinnostusta että vilpittömiä aikeita. Jos sulla kerran sellaiset on. Eli olet oikeasti kiinnostunut naapurista.
[/quote]
Ja tuohon vielä; älä ole liian helppo poka. Vähän venytät vielä ja annat naiselle haastetta.
Mä olen myös ujo, ja mikä tahansa suora flirtti ja treffeille pyyntö saisi mut kauhistumaan ja suunnilleen juoksemaan pakoon. Sellainen juttelu, jonka voisi helposti tulkita vain kaverilliseksi toimisi parhaiten. Eli parasta varmaan olisi jos yrittäisit pikkuhiljaa tutustua naiseen, ja vihjaisit että olet kiinnostunut muutenkin kuin kaverina vasta sitten kun olisit onnistunut pyytämään hänet kahville.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:02"]
[/quote]
Ja tuohon vielä; älä ole liian helppo poka. Vähän venytät vielä ja annat naiselle haastetta.
[/quote]
19 komppaa. Siis joo, säilytä omanarvontunto. Eli näytä, että olet kiinnostunut, mutta samaan aikaan anna ymmärtää, että pärjäät omillasikin. Siis että ei se niin iso juttu ole.
Siis ei näin:
-Läheks mun kaa treffeille, oot ihan vitun hyvännäköinen, tekisin mitä vaan, jos saisin tollasen daamin vietyä illalliselle.
-Ai, no, öh, en tiedä, mun pitää miettiä. (hämmentyneenä, yllättyneenä, pelästyneenä)
-Ai no, ei sitten, vitun läski, ja kannattas varmaan tehä jotain tolle iholle/perseelle/hampaille.
Vaan näin:
-Tota, oon miettiny, että haluisitkohan sä tulla kahville joku päivä, ihan muuten vaan, tai siis, ois kiva tutustua naapureihin, on tullut tunne, että vaikutat kivalta.
-Öö, en tiiä, miksei, ehkä (miettien, mitä mies aikoo, voiko olla vaarallinen, mitkä aikeet, onko idioottia kuvitella, että mies on kiinnostunut vai pyytääkö aina ihan ketä tahansa, siis kaikkia naapureita)
-No mut (hymyillen), ehkä mä tuun koputtaa joku kerta jos oon tehny vaikka jotain... pullaa tai jotain, ni tuut seuraks. No mut, oli kiva jutella, moi. (jatkat homman jo ei-niin-isona-juttuna ohittaneena rappusia ylös)
-Öö, okei, moi. Joo, oli kiva kun juttelit. (sanotaan perään)
Oi <3