Minne helvettiin hävisi kaikki uutisointi kokoomusmurhaajasta?
Nyt ei Iltasanomienkaan nettisivuilta löydy jos ei käytä hakutoimintoa? Käsittämätöntä, hävetkää toimittajat!
Kommentit (77)
Mikä sen turkulaisen punkbändin nimi oli, jota ne nuoret kokkarit Romppaisen ohella fanittaa? Löytyykö linkkiä niiden sanoituksiin?
Äänestäkää Perussuomalaisia niin loppuu tämä perseily ja perseen myynti! Perussuomalaiset hommaa niin että loppuu tämmöinen meininki kokonaan!
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:46"]
Olihan Romppainenkin työssäkäyvä, jotenn selitys ontuu pahasti.
[/quote] Oli, mutta viimeinen työkeikkahan meni huonosti ( ei saanut enää keikkaa), koska käyttäytyi oudosti. Mielentilatutkimushan sitten selvittää, mikä ko psyykkinen terveys on.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:43"]
Tosi surullista jos tämä juttu vaietaan.
[/quote]
Mikä asia tästä pitäisi sitten uutisoida?
Eikös Kokoomusnuoret joskus vaatinut, että keskituloa vähemmän tienaavat karkotetaan maasta? Eikös emopuolue ottanut sen osaksi vaalikampanjaa? Vai miten se menikään, kertokaa te viisaammat jotka tiedätte että kyse on äärioikeistosta?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:46"]
[/quote] Oli, mutta viimeinen työkeikkahan meni huonosti ( ei saanut enää keikkaa), koska käyttäytyi oudosti. Mielentilatutkimushan sitten selvittää, mikä ko psyykkinen terveys on.
[/quote]
Se psyykkinen vointi ei kuitenkaan häirinnyt toiminnanjohtajan tehtävissä?
No mistähän sitä pitäs sit uutisoida? Tyyppi on tunnustanut, piste. Eihän Oulun vauvasurmaajastakaan ole kuulunut enää sen jälkeen, kun oleelliset faktat saatiin kasaan. Seuraavaksi tulee uutisointia sitten, kun tuomio tulee.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:41"]On se jännää, että Auerista saadaan jauhaa vuodesta toiseen joka tuutissa mutta tästä pitäisi olla hiljaa. Voiko joku selittää miksi? [/quote] ettei kokoomuksen nimeä tahrata?
[/quote]
Tyhjää höyryätte taas. Jos on todennäköistä, että ko ihminen oli surman tehdessään esim psykoottinen, ei asiaa voi vatvoa lehdessä. Ennakkotietohan oli, että tämän ihmisen käytös muuttui ennen surmatyötä.
Varsinaisia haaskalintuja täällä!
[/quote]
Kerro miksi sitten esim. tappajaäidistä (ruumiit kellarissa) saatiin juttuja tehtyä useamman päivän vaikka oli kai täysin selvää ettei täydessä ymmärryksessä ollut?
[/quote]
Johtuisko ihan siitä, että tarvittiin tietoa mm. tekopaikoista, henkilöistä jotka voisivat olla potentiaalisia isäehdokkaita jne. Eikä äiti edes ole tunnustanut mitään, vaan kieltänyt. Jutussa oli paljon selvitettävää ja avoimia kohtia, josko lie on vieläkin.
Minä en ole Kokoomuksen kannattaja ja on vaikea nähdä, että heitä koskaan heitä äänestäisin, mutta minua oksettaa kuinka tätä yhden henkilön tekemää murhaa yritetään vierittää jotenkin Kokoomuksen syyksi. Ei Kokoomus tässä ole ketään murhannut ja yhtä hyvin murhaaja voisi olla minkä tahansa puolueen jäsen. Minulla ei ainakaan mielipide ole muuttunut Kokoomuksesta mihinkään suuntaan tämän murhan vuoksi. Yhden, oletettavasti jonkun sekoamiskohtauksen saaneen, hullun tekosia, ei mitenkään puolueen syytä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:22"]Minä en ole Kokoomuksen kannattaja ja on vaikea nähdä, että heitä koskaan heitä äänestäisin, mutta minua oksettaa kuinka tätä yhden henkilön tekemää murhaa yritetään vierittää jotenkin Kokoomuksen syyksi. Ei Kokoomus tässä ole ketään murhannut ja yhtä hyvin murhaaja voisi olla minkä tahansa puolueen jäsen. Minulla ei ainakaan mielipide ole muuttunut Kokoomuksesta mihinkään suuntaan tämän murhan vuoksi. Yhden, oletettavasti jonkun sekoamiskohtauksen saaneen, hullun tekosia, ei mitenkään puolueen syytä.
[/quote]
Jos olisit lukenut tarkemmin parituhatta tänne aiheesta kirjoitettua kommenttia, ymmärtäisit olevasi väärässä. Täällä on uurastettu pyyteettömästi sen totuuden edestä, että teko johtui yksinomaan , joka on äärioikeistolainen puolue.
Teki omissa nimissä, ei kokoomuksen.
Miksi niistä Romppaisen poliittisista mielipiteistä ei saisi puhua kun Pekka-Eric Auvisenkin motiiveista on saanut puhua?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:30"]Miksi niistä Romppaisen poliittisista mielipiteistä ei saisi puhua kun Pekka-Eric Auvisenkin motiiveista on saanut puhua?
[/quote]
Eihän sua ole kukaan kieltänyt. Aika paljon on tullut jo puhuttua. Olisko tullut mouhotttua jopa niin paljon, että sama levy on jäänyt pyörimään päälle.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:22"]Minä en ole Kokoomuksen kannattaja ja on vaikea nähdä, että heitä koskaan heitä äänestäisin, mutta minua oksettaa kuinka tätä yhden henkilön tekemää murhaa yritetään vierittää jotenkin Kokoomuksen syyksi. Ei Kokoomus tässä ole ketään murhannut ja yhtä hyvin murhaaja voisi olla minkä tahansa puolueen jäsen. Minulla ei ainakaan mielipide ole muuttunut Kokoomuksesta mihinkään suuntaan tämän murhan vuoksi. Yhden, oletettavasti jonkun sekoamiskohtauksen saaneen, hullun tekosia, ei mitenkään puolueen syytä. [/quote] Jos olisit lukenut tarkemmin parituhatta tänne aiheesta kirjoitettua kommenttia, ymmärtäisit olevasi väärässä. Täällä on uurastettu pyyteettömästi sen totuuden edestä, että teko johtui yksinomaan , joka on äärioikeistolainen puolue.
[/quote]
Voisko olla niinkin, että "mitä etsii sitä löytää". Mikä joukko se on nyt uurastanut noin pyyteettömästi? Uskallanko veikata puoluetta? :)
Mitä ihmettä? Kyllä minä löydän lähemmäksi 50 uutista tapahtuneesta. Taitaa nyt olla kyse ap.n päänsisäisestä ongelmasta.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:22"]Minä en ole Kokoomuksen kannattaja ja on vaikea nähdä, että heitä koskaan heitä äänestäisin, mutta minua oksettaa kuinka tätä yhden henkilön tekemää murhaa yritetään vierittää jotenkin Kokoomuksen syyksi. Ei Kokoomus tässä ole ketään murhannut ja yhtä hyvin murhaaja voisi olla minkä tahansa puolueen jäsen. Minulla ei ainakaan mielipide ole muuttunut Kokoomuksesta mihinkään suuntaan tämän murhan vuoksi. Yhden, oletettavasti jonkun sekoamiskohtauksen saaneen, hullun tekosia, ei mitenkään puolueen syytä. [/quote] Jos olisit lukenut tarkemmin parituhatta tänne aiheesta kirjoitettua kommenttia, ymmärtäisit olevasi väärässä. Täällä on uurastettu pyyteettömästi sen totuuden edestä, että teko johtui yksinomaan , joka on äärioikeistolainen puolue.
[/quote]
Voisko olla niinkin, että "mitä etsii sitä löytää". Mikä joukko se on nyt uurastanut noin pyyteettömästi? Uskallanko veikata puoluetta? :)
[/quote]
Bingo!