Loukkaannutko jos joku vaihtaa pöytää vauvasi itkun takia
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Jos olet vaikka kahvilassa vauvasi kanssa ja se alkaa itkemään ja naapuripöytäläiset vaihtavat paikkaa, loukkaannutko?
Kommentit (12)
En loukkaantuisi. Olen itse ollut lapseton vielä 2 v sitten ja vauvan itku on huomattavasti raivostuttavampaa lapsettoman korviin. Oman nappulan kanssa sitä sitten turtui niin, etten enää korvaani lotkauttaisi kenenkään muunkaan vauvalle. Mutta ymmärtäisin täysin, jos joku hyppäisi vaikka ikkunasta läpi pakoon sitä melua :D
En loukkaantuisi, mutta varmaan nolottaisi entistä enemmän.
En tietenkään. Kai sitä saa istua missä haluaa :) Saa kyllä olla aika vajaa jos tollasesta loukkaantuu.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:03"]En omista lapsia mutta itse olisin ehkä vähän huojentunut koska epäilen että mua vähän hävettäis sen pennun itkun takia ja toivoisin että se hiljenis joten olisin ilonen jos muut löytäis mukavamman paikan..
[/quote]
Sua hävettäis sen pennun itku? Siis sun oman lapsen. Älä ikinä hanki lapsia.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:03"]En omista lapsia mutta itse olisin ehkä vähän huojentunut koska epäilen että mua vähän hävettäis sen pennun itkun takia ja toivoisin että se hiljenis joten olisin ilonen jos muut löytäis mukavamman paikan..
[/quote]
Sua hävettäis sen pennun itku? Siis sun oman lapsen. Älä ikinä hanki lapsia.
[/quote]
Eikä lapsia omisteta.
En loukkaantuisi, mutta suuttuisin ehkä kyllä ja huudattaisin lasta vaan enemmän. Tai rupeasin vaikka vaihtamaan vaippaa siinä pöydässä ihan piruuttani. Olen vähän temperamenttinen ja pippurinen leijonamami :-)
En todellakaan loukkaantuisi, enkä häpeisi lapseni itkua. Meillä ainakin vakiona kaupoissa yms. paikoissa itketään, vaikka eivät ole enää edes vauvoja.
Vanhemman sietääkin hävetä, kun ei ole pelisilmää siihen , mihin kakaraansa raahaa.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:37"]
En loukkaantuisi, mutta suuttuisin ehkä kyllä ja huudattaisin lasta vaan enemmän. Tai rupeasin vaikka vaihtamaan vaippaa siinä pöydässä ihan piruuttani. Olen vähän temperamenttinen ja pippurinen leijonamami :-)
[/quote]
Sarkasmi <3
Mä olen ihan varma, että iso osa mammoista oikeasti suivaantuisi, jos joku ei kestäisi heidän pikku-kullannuppujensa sulosointuja. Eivät ehkä ääneen valittaisi, mutta sisäisesti kiehuisivat ja olisivat muka-loukkaantuineita, kun lapsiperheitä aina syrjitään ja heidän oikeuksiaan poljetaan, vaikka kyseessä on vain ja ainoastaan sen paikalta poistuneen ihmisen oikeus olla kuuntelematta. Kahjomamma ottaisi tuon pöydän vaihtamisen myös hiljaisena kehoituksena pysymään jatkossa poissa julkisista ravitsemuslaitoksista ja pysyttelmään tästä lähtien vain hiekkalaatikolla.
En loukkaantuisi. Olen itsekin vaihtanut paikkaa, kun viereiseen pöytään pöllähti perhe, jossa oli kolme kakaraa, jotka kaikki kiljuivat koko ajan.
En omista lapsia mutta itse olisin ehkä vähän huojentunut koska epäilen että mua vähän hävettäis sen pennun itkun takia ja toivoisin että se hiljenis joten olisin ilonen jos muut löytäis mukavamman paikan..