Kylmä ja pimeys alkoi ei huvita tehdä mitään
Nyt tää paskin aika elämässä alkoi. Ihan hirveen kylmä ja seitsemältä on jo ihan kun olisi keskiyö. Mua ahdistaa kaikki tää.
Kommentit (25)
Laiskalle kelpaa mikä tekosyy tahansa. Kesällä on sitten niin kirkasta, että tulee migreeni, jos lähtee ulos.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:44"]
Ja höh ja pöh. Suomen talvi nyt sattuu olemaan pimeä ja kylmä..Tekosyy jättää vaikkapa lenkit väliin.
On ihana laittaa hyvää musiikkia kuulokkeisiin, lähteä lenkille pimeään iltaan. Sitä aivan kuin kääriytyy siihen pimeään..
Kotona sauna päälle, kynttilöitä palamaan ja peiton alle sohvalle hyvän kirjan kanssa..Ihanaa!
[/quote]
Se on kauheen kiva se pimeys kun ei näe mitään. Ja saunaan tietenkin haluaa aina kaikki. Aika erikoista mun mielestä että ne jotka ei kestä edes pientä lämpöä kesällä haluaa saunaan. Mä rakastan lämpöä ja aurinkoa mutten tykkää saunoa. Saunassa on liian kuuma mulle.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:52"]
Ja höh ja pöh. Suomen talvi nyt sattuu olemaan pimeä ja kylmä..Tekosyy jättää vaikkapa lenkit väliin.
On ihana laittaa hyvää musiikkia kuulokkeisiin, lähteä lenkille pimeään iltaan. Sitä aivan kuin kääriytyy siihen pimeään..
Kotona sauna päälle, kynttilöitä palamaan ja peiton alle sohvalle hyvän kirjan kanssa..Ihanaa!
[/quote]
Viltin alla kera teekupposen ja hyvän kirjan. Tassutella lämpöisissä villasukissa vanhan puulattian päällä hissun kissun ja katsella ulos ikkunasta myrskyisää syyssäätä. Mikä voisikaan olla tämän ihanampaa? <3
[/quote]
Ei toi mitään elämää kyllä ole nähnytkään. Mä vetäisin paljon mieluummin ranteet auki jos tuollainen olisi mun mielestä ihanaa elämää.
[/quote]
No minäpä olenkin semmoinen höpsö "naatiskelija" :)
Sijoita kirkasvalolamppuun. Mulla on työpöydällä ja piristää selvästi.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:52"]
[/quote]
Viltin alla kera teekupposen ja hyvän kirjan. Tassutella lämpöisissä villasukissa vanhan puulattian päällä hissun kissun ja katsella ulos ikkunasta myrskyisää syyssäätä. Mikä voisikaan olla tämän ihanampaa? <3
[/quote]
Ei toi mitään elämää kyllä ole nähnytkään. Mä vetäisin paljon mieluummin ranteet auki jos tuollainen olisi mun mielestä ihanaa elämää.