Monesko yhtäjaksoinen selvä päivä sinulla on nyt?
En ole raskaana, mutta silti on kohta sata lasissa.
Kommentit (124)
Noin 340. Ei ole minun juttu, vihaan krapulaa..
0 päivää. Jokapäivä 1 viinipullo, tai 1-2 kaljaa. Toissaviikolla olin yhden päivän juomatta mitään. Tätä samaa jatkunut 10 vuotta. kuukaudessa keskimäärin 1-6 päivää juomatta mitään alkoholia.
Just loppui viinipullo ja tekis mieli hakea kaljaa kaupasta.
Viimeksi olin humalassa/join alkoholia 8.6.2013 kun synttäreitä juhlittiin, sitä edellisinäkin parina vuotena juonut vaan pari kertaa. Kymmenisen vuotta sitten tuli juotua melkein joka vkloppu, nykyään ei kiinnosta rahan meno ja krapulat. En myöskään oo kotitissuttelija enkä "viiniharrastaja". Saunassakin voi käydä vaikka limsan voimalla.
Helpompaa laskea montako päivää esimerkiksi tänä vuonna olisin ollut humalassa, olisikohan 3? Nekin hyvin lievästi.
Kerran maistaneet ovat aina alkoholisteja. Ei auta vaikka olisi 10.000 päivää ilman.
Kännistä on jotain tuhat päivää. Alkoholia olen juonut viimeksi varmaan juhannuksena, korkeintaan 2 annosta. En ainakaan sen jälkeen.
10.
Ajattelin olla vielä 3 päivää selvinpäin ja sitten lauantaina juhlia.
Toinen päivä, sunnuntaina tuli juotua muutama lasi valkkaria.
Kolmas päivä. Onneksi huomenna saa vinettoa
Noin 10kk olin raskaana ja nyt imetän. Eikä ole tämän vuoden puolella tarkoitus ottaa alkoholia.
Eilen viimeksi join eli yksi päivä kohta takana. Ja huomenna toivottavasti juon taas...
<7 varmaan. Jossain vaiheessa viime viikolla otin ryyppyjä mahdottomaan ahdistukseen.
ömmm suunnilleen 550. päivä selvinpäin. nainen 20v :) en ole raskaana enkä imetä
En jaksa laskea päiviä. n. 6 vuotta sitten olin ihan pikku kekkulissa. Sitä ennen olin viisi vuotta juomatta pisaraakaan alkoholia.
Ei ole mun juttu.
Neljäs, viime perjantai-iltana tuli juotua yksi siideri.
Kuudes. Tai no, kolme kaljaa tuli otettua perjantaina vielä, viime viikon torstaina "reippaammin".