Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin netissä ihanan miehen - Tai ainakin kuvittelin niin

Vierailija
21.10.2014 |

Tapasin puoli vuotta sitten netissä ihanan miehen. Aluksi kirjoittelimme muutaman viikon verran toisillemme treffisivustolla jossa tapasimme. Tämän jälkeen siirryimme Skypeen. Juttelimme Skypen kautta varmaan kuukauden verran päivittäin. Yhtenä iltana mies sitten ehdotti tapaamista, olin aivan myyty joten suostuin tietysti.
Seuraavana päivänä tapasimme eräässä kahvilassa ja siitä se sitten lähti. Kaikki oli niin ihanaa, suorastaan täydellistä. Mies piti minua kuin kukkaa kämmenellään.

Tapailimme muutaman kuukauden jonka jälkeen päätimme että alamme seurustella. Voi sitä onnen tunnetta, maailman ihanin mies halusi seurustella juuri minun kanssani!
Näin silmissäni jo häät, omakotitalon, lapset ja koiran...

Muutama viikko sitten sain Facebookissa viestin joltakin tuntemattomalta naiselta. Nainen kertoi viestissään kamalia asioita miehestäni, tästä miehestä jonka piti olla maailman ihanin.
En voinut uskoa todeksi tämän naisen puheita, joten ehdotin tapaamista ja pyysin konkreettisia todisteita naisen kertomista asioista koskien miestäni.
Sovimme treffit ostoskeskukseen, jonne tuli myös muutamia tämän naisen ystäviä.
Tämä maailman ihanin mies oli mm. oli pahoinpidellyt lukuisia kertoja tämän naisen (ex-tyttöystävänsä) jota menin tapaamaan. Lisäksi hän oli heidän erottuaan siepannut naisen lapsen kostoksi erosta.
Lapsi oli kuitenkin ollut ihan kunnossa, eikä mies ollut satuttanut tätä mutta nainen oli ollut niin järkyttynyt että oli joutunut muuttamaan toiselle paikkakunnalle.

Jätin miehen välittömästi, vedoten siihen että jotain puuttuu ja painotin ettei vika ole miehessä, sillä pelkäsin että hän kostaa minullekkin eromme jotenkin.
En uskalla poistua asunnostani ja harkitsen vakaasti toiselle paikkakunnalle muuttoa.
Mikä pahinta, pelkään etten uskalla enää seurustella sillä tämä mies vei luottamukseni miehiin totaalisesti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:13"]

Uskoisin naista, aivan varmasti. 

Itse seurustelin persoonaltaan häiriintyneen(diagnosoitu, ei oma keksimä) miehen kanssa aikoinaan ja suhde alkoi juuri niin, että mies oli "täydellinen" ja piti kuin kukkaa kämmenellä. Kaikki oli liian hyvää ollakseen totta, ja niinhän se sitten olikin. Vuoden seurustelun jälkeen näin vahingossa tuon diagnoosin ja kaikki se outo käytös ja outo olo sai selityksen. Tuo mies myös lyttäsi exänsä aivan maanrakoon, samalla ylistäen miten erilainen ja parempi minä olin. Nyt jälkeen päin tietenkin tajuan, että exä oli vain yksi uhri ja varmasti aivan tavallinen ja mukava nainen, josta tämä ex teki "sekopään". 

Voi toki olla, etten olisi uskonut exää, mikäli hän olisi minulle tullut kertomaan millaisen ihmisen kanssa aloin tekemisiin. Sen kuitenkin uskon, että asia olisi jäänyt häiritsemään ja olisin osannut erota aiemmin, kun kaikki se outous olisi ollut tiedossani takaraivossa exän kertomana. En usko, että kertoisin miehen mahdolliselle nykyiselle mitään, sillä niin paljon minä kyseistä miestä kammoan, etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan/olla vaikuttamassa hänen elämässään. Se olisi minulle liian vaarallista. Samasta syystä en voisi olla tämän miehen exänkään kanssa tekemisissä, sillä pelkäisin liikaa miehen saavan tietää siitä.

Usko ap, sinua on varoitettu. Pysy erossa siitä miehestä. 

[/quote] Hyi että. Ihan kylmäsi kun luin tekstiäsi. Järkyttävää miten se ihana mies vierellä voi hetkessä osoittautua aivan muuksi mitä on. Järkevintä lienee pysytellä kaukana kaikesta mikä liittyy mieheen.
Toivottavasti tällaiset tyypit olivat osaltasi tässä. AP

[/quote]

Niimpä. Tässä on toivuttu toipumisen perään. Vieläkään en ole kuivilla kyseisen miehen tekosien jäljiltä. Niin pahoiksi asiat ehtivät siinä seurustelun aikana. :( Luotto miehiin on toistaiseksi aivan jäässä. En voisi kuvitellakaan nyt minkänlaista suhdetta pitkiiin aikoihin. Niin ja jo tuon miehen ajatteleminenkin saa pelkoreaktion aikaan, tulee fyysisesti heikko olo ja ahdistus. Minä vaan voin toivoa, ettei kukaan nainen häneen haksahtaisi, mutta se on turha toive, sillä NIIIIIIN täysin erilainen hän osaa olla tavoitellessaan jotain. Todellinen luonne on väkivaltaa, alistamista, nöyryyttämistä, syyttelyä, henkistä väkivaltaa, manipulointia ja kiristämistä. Kaikki tietenkin sen jälkeen, kun koukku oli jo saatu kiinnitettyä. Aivan sairasta. 

Minä pelkään liikkua pimeällä, sillä eron jälkeen mies vielä kyttäsi minua pimeällä (myönsi tämän)tuijottaen ikkunasta sisään. Olen etsinyt koko ajan uutta asuntoa ja numeroni on jo salainen.. Miehen ajatusmaailma on niin sairas ja vääristynyt, ettei häntä haittaisi istua vankilassa. Hänellä ei ole moraalia, ei käsitystä oikeasta ja väärästä. Pelkäsin riitojemme aikana henkeni puolesta. Se on kamalin tunne maailmassa. Oma rakas haluaa satuttaa. Ja sitä hän todella halusi, hän halusi nähdä kun minä kärsin ja anelin häntä lopettamaan.. Tuollainen ihminen pystyy ihan mihin vain, siksi osaan turvata selustani ja en todellakaan koskaan vähättele mikäli tämänkaltaisia aloituksia tulee vastaan.. 

Anteeksi ot, pääsimpähän purkautumaan

Vierailija
22/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistettavasti nainen on siis pahoinpidelty. Onko kukaan nähnyt tämän miehen tekevän sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo hullut ihan kotona hakkaa, ettei vaan jää kiinni -,- Muijan voi sitten uhkailla hiljaiseksi..

Vierailija
24/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä en ymmärrä, on että meinaako se hakattu exä tästä maailman hamaan tappiin asti aina käydä lopettamassa miehensä suhteet... koska onhan ihan selvä, että niitä suhteita ja suhteenalkuja voi olla vaikka kuinka monia tulevina vuosina..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän