Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin netissä ihanan miehen - Tai ainakin kuvittelin niin

Vierailija
21.10.2014 |

Tapasin puoli vuotta sitten netissä ihanan miehen. Aluksi kirjoittelimme muutaman viikon verran toisillemme treffisivustolla jossa tapasimme. Tämän jälkeen siirryimme Skypeen. Juttelimme Skypen kautta varmaan kuukauden verran päivittäin. Yhtenä iltana mies sitten ehdotti tapaamista, olin aivan myyty joten suostuin tietysti.
Seuraavana päivänä tapasimme eräässä kahvilassa ja siitä se sitten lähti. Kaikki oli niin ihanaa, suorastaan täydellistä. Mies piti minua kuin kukkaa kämmenellään.

Tapailimme muutaman kuukauden jonka jälkeen päätimme että alamme seurustella. Voi sitä onnen tunnetta, maailman ihanin mies halusi seurustella juuri minun kanssani!
Näin silmissäni jo häät, omakotitalon, lapset ja koiran...

Muutama viikko sitten sain Facebookissa viestin joltakin tuntemattomalta naiselta. Nainen kertoi viestissään kamalia asioita miehestäni, tästä miehestä jonka piti olla maailman ihanin.
En voinut uskoa todeksi tämän naisen puheita, joten ehdotin tapaamista ja pyysin konkreettisia todisteita naisen kertomista asioista koskien miestäni.
Sovimme treffit ostoskeskukseen, jonne tuli myös muutamia tämän naisen ystäviä.
Tämä maailman ihanin mies oli mm. oli pahoinpidellyt lukuisia kertoja tämän naisen (ex-tyttöystävänsä) jota menin tapaamaan. Lisäksi hän oli heidän erottuaan siepannut naisen lapsen kostoksi erosta.
Lapsi oli kuitenkin ollut ihan kunnossa, eikä mies ollut satuttanut tätä mutta nainen oli ollut niin järkyttynyt että oli joutunut muuttamaan toiselle paikkakunnalle.

Jätin miehen välittömästi, vedoten siihen että jotain puuttuu ja painotin ettei vika ole miehessä, sillä pelkäsin että hän kostaa minullekkin eromme jotenkin.
En uskalla poistua asunnostani ja harkitsen vakaasti toiselle paikkakunnalle muuttoa.
Mikä pahinta, pelkään etten uskalla enää seurustella sillä tämä mies vei luottamukseni miehiin totaalisesti.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo nainen todisti väitteensä millä? Jos siis tarinasi edes on tosi. Itse en uskoisi. Se menee niin, että naiset valehtelevat, miehet harvemmin. En todellakaan uskoisi tuosta noin vain ohi oman arvostelukykyni ja muodostuneen mielipiteeni, jonkun kolmannen NAISosapuolen sanomisia, en, vaikka mukana oleva naisen kaverikin olisi tarinan takana. Naiset valehtelevat, miehet harvemmin, niin se vaan menee.

Vierailija
2/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:02"]

Ja tuo nainen todisti väitteensä millä? Jos siis tarinasi edes on tosi. Itse en uskoisi. Se menee niin, että naiset valehtelevat, miehet harvemmin. En todellakaan uskoisi tuosta noin vain ohi oman arvostelukykyni ja muodostuneen mielipiteeni, jonkun kolmannen NAISosapuolen sanomisia, en, vaikka mukana oleva naisen kaverikin olisi tarinan takana. Naiset valehtelevat, miehet harvemmin, niin se vaan menee.

[/quote]

Todellakin uskoisin tuota naista! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole sitä...

Vierailija
4/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Naisella oli lukuisia kuvia ruhjeista jotka mies oli aiheuttanut, lääkärintodistuksia jne.
Kuten kerroin, paikalla oli myös naisen ystäviä. TODELLA epätodennäköistä että niin moni ihminen on valmis valehtelemaan ventovieraalle ihmiselle. AP

Vierailija
5/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku uskoo exää eikä leimaa mielipuoli vainoajaksi:D hyvä ettei sinun tarvinnut oppia kantapäänkautta. Jos nainen siis puhui totta.

Vierailija
6/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin ihan tosissani tuota naista siitä, että hän varoitti sinua. Ei kovin moni olisi noin epäitsekäs. Säästyit niin paljolta pahalta!

Vierailija
7/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin naista, aivan varmasti. 

Itse seurustelin persoonaltaan häiriintyneen(diagnosoitu, ei oma keksimä) miehen kanssa aikoinaan ja suhde alkoi juuri niin, että mies oli "täydellinen" ja piti kuin kukkaa kämmenellä. Kaikki oli liian hyvää ollakseen totta, ja niinhän se sitten olikin. Vuoden seurustelun jälkeen näin vahingossa tuon diagnoosin ja kaikki se outo käytös ja outo olo sai selityksen. Tuo mies myös lyttäsi exänsä aivan maanrakoon, samalla ylistäen miten erilainen ja parempi minä olin. Nyt jälkeen päin tietenkin tajuan, että exä oli vain yksi uhri ja varmasti aivan tavallinen ja mukava nainen, josta tämä ex teki "sekopään". 

Voi toki olla, etten olisi uskonut exää, mikäli hän olisi minulle tullut kertomaan millaisen ihmisen kanssa aloin tekemisiin. Sen kuitenkin uskon, että asia olisi jäänyt häiritsemään ja olisin osannut erota aiemmin, kun kaikki se outous olisi ollut tiedossani takaraivossa exän kertomana. En usko, että kertoisin miehen mahdolliselle nykyiselle mitään, sillä niin paljon minä kyseistä miestä kammoan, etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan/olla vaikuttamassa hänen elämässään. Se olisi minulle liian vaarallista. Samasta syystä en voisi olla tämän miehen exänkään kanssa tekemisissä, sillä pelkäisin liikaa miehen saavan tietää siitä.

Usko ap, sinua on varoitettu. Pysy erossa siitä miehestä. 

Vierailija
8/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:09"]

Kerrankin joku uskoo exää eikä leimaa mielipuoli vainoajaksi:D hyvä ettei sinun tarvinnut oppia kantapäänkautta. Jos nainen siis puhui totta.

[/quote] Tietenkin entisten puolisoiden puheisiin kannattaa aina suhtautua pienellä varauksella ja näin teinkin aluksi, mutta kun näyttöä oli vaikka kuinka paljon niin oli mahdotonta olla uskomatta.
Olen kyllä äärettömän kiitollinen tälle naiselle, en edes halua miettiä miten tässä olisi voinut käydä. AP

Vierailija
9/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:10"]

Kiittäisin ihan tosissani tuota naista siitä, että hän varoitti sinua. Ei kovin moni olisi noin epäitsekäs. Säästyit niin paljolta pahalta!

[/quote] Kiitin ja kovasti kiitinkin. Vaati todellista epäitsekkyyttä ja rohkeutta tehdä tuo mitä hän teki. AP

Vierailija
10/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:13"]

Uskoisin naista, aivan varmasti. 

Itse seurustelin persoonaltaan häiriintyneen(diagnosoitu, ei oma keksimä) miehen kanssa aikoinaan ja suhde alkoi juuri niin, että mies oli "täydellinen" ja piti kuin kukkaa kämmenellä. Kaikki oli liian hyvää ollakseen totta, ja niinhän se sitten olikin. Vuoden seurustelun jälkeen näin vahingossa tuon diagnoosin ja kaikki se outo käytös ja outo olo sai selityksen. Tuo mies myös lyttäsi exänsä aivan maanrakoon, samalla ylistäen miten erilainen ja parempi minä olin. Nyt jälkeen päin tietenkin tajuan, että exä oli vain yksi uhri ja varmasti aivan tavallinen ja mukava nainen, josta tämä ex teki "sekopään". 

Voi toki olla, etten olisi uskonut exää, mikäli hän olisi minulle tullut kertomaan millaisen ihmisen kanssa aloin tekemisiin. Sen kuitenkin uskon, että asia olisi jäänyt häiritsemään ja olisin osannut erota aiemmin, kun kaikki se outous olisi ollut tiedossani takaraivossa exän kertomana. En usko, että kertoisin miehen mahdolliselle nykyiselle mitään, sillä niin paljon minä kyseistä miestä kammoan, etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan/olla vaikuttamassa hänen elämässään. Se olisi minulle liian vaarallista. Samasta syystä en voisi olla tämän miehen exänkään kanssa tekemisissä, sillä pelkäisin liikaa miehen saavan tietää siitä.

Usko ap, sinua on varoitettu. Pysy erossa siitä miehestä. 

[/quote] Hyi että. Ihan kylmäsi kun luin tekstiäsi. Järkyttävää miten se ihana mies vierellä voi hetkessä osoittautua aivan muuksi mitä on. Järkevintä lienee pysytellä kaukana kaikesta mikä liittyy mieheen.
Toivottavasti tällaiset tyypit olivat osaltasi tässä. AP

Vierailija
11/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea, ihana ja rohkea nainen tuo ex-tyttöystävä. Harva kantaisi tuollaista huolta muista. Hatunnosto tuolle naiselle.

Vierailija
12/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:19"]

Upea, ihana ja rohkea nainen tuo ex-tyttöystävä. Harva kantaisi tuollaista huolta muista. Hatunnosto tuolle naiselle.

[/quote] Olen täysin samaa mieltä. Moni muu olisi varmasti samassa tilanteessa vain tyytyväinen päästessään moisesta hullusta eroon, eikä uhriasi yhtäkään ylimääräistä ajatusta häneen. AP

Vierailija
13/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea vaihteeksi naisten välisestä solidaarisuudesta.

Vierailija
14/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Musta on hienoa että tuo nainen kertoi menneisyydestään sinulle. Olisin kuitenkin ehkä itse, julkisella paikalla, kysynyt myös miehen version. Ja onko tuon jälkeen esim käynyt terapiassa, lyömättömässä linjassa jne. Mä tiedän eettä täällä Vauva-palstalla teilataan kaikki aina heti, mutta oikeassa elämässä ihmiset kyllä voivat muuttua, mikäli niin haluvat ja sitoutuvat esim terapiaan. 

Vierailija
15/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:19"]

[/quote] Olen täysin samaa mieltä. Moni muu olisi varmasti samassa tilanteessa vain tyytyväinen päästessään moisesta hullusta eroon, eikä uhriasi yhtäkään ylimääräistä ajatusta häneen. AP

[/quote]

Tosi vaikea päästä eroon traumoja aiheuttaneesta miehestä. Voi olla, että nainen auttoi samalla itseään pelastaessaan sinut. Itse tein saman kun käräytin pettäjämiehen vaimolleen. Sain vain paskaa niskaan kylläkin (kateellinen jne.). Itse vaimona olisin halunnut tietää.

Miehet eivät pidä meidän puolta, joten meidän on voitava luottaa toisiimme. 

Vierailija
16/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miehet valehtelevat enemmän, varsinkin kun heidän etunsa ja halunsa ovat kyseessä. 

Vierailija
17/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos johonkin en usko, niin tähän tarinaan.

Jos joku seurustelisi väkivaltaisen exäni kanssasi, saattaisin asiasta facessa mainita, mutten jaksaisi mitään treffejä järkkäillä sen nyxien kanssa. Todennäköisesti en edes heidän asioihinsa puuttuisi mitenkään, koska voivatkin heidän suhteessa mennä eri tavoin.

Vierailija
18/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:35"]

Jos johonkin en usko, niin tähän tarinaan. Jos joku seurustelisi väkivaltaisen exäni kanssasi, saattaisin asiasta facessa mainita, mutten jaksaisi mitään treffejä järkkäillä sen nyxien kanssa. Todennäköisesti en edes heidän asioihinsa puuttuisi mitenkään, koska voivatkin heidän suhteessa mennä eri tavoin.

[/quote] Se että joku toimii eri tavalla kuin sinä ei tarkota välttämättä samaa kuin provo. On katsos olemassa vielä epäitsekkäitäkin ihmisiä.

Vierailija
19/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen meinannut varoittaa uutta seuralaista miehen todellisesta luonteesta, mutta jäi tekemättä kummallakin kerralla. Oman kokemukseni perusteella yleisempää on jättää kertomatta kuin että kiusallaan valehtelisi eksän olevan pahoinpitelijä tms.

Vierailija
20/24 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen meinannut varoittaa uutta seuralaista miehen todellisesta luonteesta, mutta jäi tekemättä kummallakin kerralla. Oman kokemukseni perusteella yleisempää on jättää kertomatta kuin että kiusallaan valehtelisi eksän olevan pahoinpitelijä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi