Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko mies jaksaa odottaa ekaa kertaa?

Vierailija
21.10.2014 |

Siis voisitteko kuvitella esimerkiksi sellaista mahdollisuutta, että tapailisi jotakuta puolikin vuotta ilman että harrastaisi seksiä tai ainakaan yhdyntää? Mikä on se maaginen raja, jonka jälkeen mies ei enää jaksa odottaa vaan luovuttaa ja siirtyy seuraavaan?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 treffit, sen jälkeen nainen on diagnotisoitu meritähdeksi, joten kannattaa etsiä uusi suhde. Eroottisesti kylmä nainen on sitä myös avioliitossa.

Vierailija
22/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:33"]

Riippuu varmaan siitäkin, että minkä takia sitä ekaa kertaa joutuu odottamaan. Mulle ainakin on iso miinus, jos nainen ei pidä seksistä tai kaipaa sitä. Tällaisen naisen laittaisin suosiolla kiertoon enkä hukkaisi aikaani.

[/quote]

Mistä päättelet, että nainen ei pidä seksistä tai kaipaa sitä, jos hän ei mene kanssasi sänkyyn ennen kuin kunnolla tunnette?

[/quote]

En päätellytkään niin. Siksi sanoinkin, että sillä syyllä on merkitystä, ja JOS nainen ei seksistä pidä tai sitä kaipaa, en kaipaa minäkään häntä parisuhteeseen kanssani. Syynhän saa selville vain kysymällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä annoin miehen odottaa tokaa kertaa vuoden :D naimisissa ollaan. Itse olin senverran seksiriippuvainen tavatessamme, että tein aloitteen ja mies sai olla se joka suostuu. Mutta tulinkin raskaaksi enkä halunnut seurustella. Raskauden ajan mies siis tapaili minua ilman pusuja tai seksiä. Haleja sai satunnaisesti. Paljon paskaa niskaan kyllä vahinkolapsen siittämisestä. No hän oli kärsivällinen. Lapsemme oli 2kk, kun aloimme seurustella.

Vierailija
24/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen pitkän suhteeni kanssa annoin poikaystävän odottaa noin 2 kuukautta. Olin silloin melko kokematon ja suoraan sanottuna keräsin rohkeutta harrastaa seksiä selvinpäin minulle tärkeän ihmisen kanssa. Tämä suhde kesti 5 vuotta, ja seuraavan vakavan suhteeni kanssa en pystynyt odottamaan juurikaan paria viikkoa kauempaa (olisin ollut kylläkin valmis heti ensitapaamisella), koska en vaan pystynyt vastustamaan häntä :D Kummankaan miehen kanssa en kokenut mitään painostusta, en osaa sanoa kauanko olisivat odottaneet.

Itselleni ei ole sattunut mitään sellaista, miksi haluaisin seksin harrastamista lykätä, jos muuten pystyn luottamaan toiseen osapuoleen ja tunnen häneen vetoa. En kuitenkaan missään nimessä tuomitse niitä, jotka seksiin eivät heti ryntää, mielestäni kuitenkin on outoa aikuisen ihmisen (miehen tai naisen) pihdata vain pihtaamisen ilosta tai siksi, että pelaa jotain peliä. Ja jos tuntuu siltä, että pitää pidättäytyä koska pelkää että toinen jättää heti sen jälkeen kun on "saanut haluamansa", on suhteessa jo jotain vähän pielessä tai ainakin selvittämättömiä asioita.

Vierailija
25/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten suhteissa voi aika olla pitkäkin ja mitään kiirettä ei ole kummallakaan, mutta kahden aikuisen normaalissa suhteessa tietää aika nopeasti tuleeko jutusta yhtään mitään ja haluaako suhteen etenevän seksiin saakka vai ei. Jos mies ei tunnu hyvälle, niin en kiirehtisi, mutta hyviä syitä antaa miehen odotella kahden aikuisen suhteessa en tiedä, kaikki tuntuvat vähän huonoilta tekosyiltä ainakin omasta mielestäni. Jos siis mies ei ole kaikin puolin mieleen, niin ei suhde välttämättä jalkoja levittelemällä parane.

Vierailija
26/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa puolisen minuuttia, ellei tärppää niin seuraavaa kehiin. Kolmea enempää ei ole tavinnut koskaan kysyä. Muuten varmaan osottelisin toisille treffeille ja morjens jos ei irtoa

Vierailija
27/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odotti kahdeksan kuukautta. En tiedä, kauanko olisi odottanut, varmaan kauemminkin tarvittaessa. En vaan uskaltanut aiemmin kun oli ensimmäinen kertani. Menimme myöhemmin naimisiin.

Vierailija
28/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:00"]

Meillä meni puoli vuotta ja kun lopulta tein aloitteen seksiin kysyi mies että olenko varma. Rakastan tuota miestä edelleen ja onnellisesti monta vuotta yhdessä <3

[/quote]

Meillä meni 8kk ennen kuin tein seksiin aloitteen. Olimme nuoria ja minä neitsyt. Ihana mies mulla kun ei yhtään painostanut vaan jaksoi odottaa että olin valmis :) Nyt onnellisesti yhdessä jo 7 vuotta <3

Vierailija
29/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viidensien treffien jälkeen en halua miestä riittävästi mennäkseni sänkyyn, tiedän jo, että meillä ei ole riittävästi vetovoimaa, jolloin jätän miehen. Tiedän, olen aika suoraviivainen, mutta minulla kipinä ei ole syntynyt enää myöhemmässä vaiheessa, se syntyy melko nopeasti jos on syntyäkseen. Siksi jätän miehen mieluummin heti, kuin laitan hänet odottelemaan jotakin ihmettä tapahtuvaksi..

Samoin siis kuvittelen miesten toimivan naisten kanssa. Siis sellaisten miesten, joille seksi on todella tärkeää..

Vierailija
30/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monethan odottaa avioliittoon asti, uskikset

Vierailija
31/38 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on vain p*llun perässä ja sen yleensä myös huomaa. Ei kannatakaan heti antaa, vaikka mies miten vaikuttaisi herrasmieheltä - luultavasti vain pelimies joka pyörittää monta naista kerralla ja panee paljaalla joten ties vaikka tautejakin olisi.

Vierailija
32/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 drinkin verran...

Vierailija
33/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa tarkkaa aikaa, mutta sanotaan nyt vaikka niin, että jos kuukauden tapailun jälkeen ei jutut synkkaa sen vertaa, että seksiin asti edetään, on ehkä parempi jättää asia sikseen.

t. Mies

Vierailija
34/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:04"]

Siis voisitteko kuvitella esimerkiksi sellaista mahdollisuutta, että tapailisi jotakuta puolikin vuotta ilman että harrastaisi seksiä tai ainakaan yhdyntää? Mikä on se maaginen raja, jonka jälkeen mies ei enää jaksa odottaa vaan luovuttaa ja siirtyy seuraavaan?

[/quote]

Sehän riippuu miehestä. Ehkä ensimmäisen tyttöystävän kohdalla olisin kokemattomana jonkun kuukauden voinut odotellakin, nyt muutamat treffit. Jos naiselle seksi on niin vaikea asia, että hänen täytyy pitää miestä selibaatissa kuukausikaupalla, se on hei hei ja hellät tunteet!

Vierailija
35/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime suhteessa seurustelimme 3 kk ennen kuin tyttöystävä antoi ekan kerran. Tuo on tosin totta että jos nainen ei ensimmäisten 5 treffien jälkeen anna minkäänlaista fyysistä lämpöä niin ei hän todennäköisesti sitä tykkää harrastaa pidemmälläkään tähtäimellä

Vierailija
36/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:35"]

Ja jos tuntuu siltä, että pitää pidättäytyä koska pelkää että toinen jättää heti sen jälkeen kun on "saanut haluamansa", on suhteessa jo jotain vähän pielessä tai ainakin selvittämättömiä asioita.

[/quote]

Minun mielestä enemmän on pielessä siinä puoliskossa, joka jättää heti saatuaan, eikä siinä, joka pelkää näin tapahtuvan. Varmaan nimittäin tiedätkin, että aika monelle luottavaiselle ihmiselle on käynyt juuri noin.

Vierailija
37/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin nykyistä kihlattuani (mies) 2 kk ennen kun oltiin yö yhdessä. Ihana herrasmies joka erottui muista miehistä jotka vonkasivat heti 3 treffeillä jo yökylään. Kyllä kannatti odottaa, tutustua rauhassa toiseen ja vaan käydä treffeillä juttelemassa. Seksikin oli mieletöntä kun oli jo vahvoja tunteita toista kohtaan ja luottamus pelasi alusta saakka kun tiesi ettei toinen harrasta yhdenyön juttuja.

Vierailija
38/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kannata pitkään seurustella ilman seksiä, jos tykkää seksistä. Nainen nimittäin on siinä tapauksessa "henkiset arvot" etusijalla laittava, eli suomeksi sanottuna hänellä on pienet halut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme