Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen verisolujen koko alarajalla. Voiko viitata johonkin?

Vierailija
21.10.2014 |

Lääkäri soittaa huomenna. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on alarajalla, eli viitearvojen sisällä, se on normaali .

Vierailija
2/8 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punasolujen?

Vai minkä verisolujen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on yhtä pykälää pienempi niin se on epänormaali. Eli aika lähellä nyt mennään.

Vierailija
4/8 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuutetta lievänä. Syökö lihaa, vihreitä kasviksia ja C-vitamiinia riittävästi? Maitotuotteet huonontavat raudan imeytymistä, C-vitamiini parantaa. 

Vierailija
5/8 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä muuta kuin sen, että kun soitin lapsen labroista niin hoitaja sanoi, että verisolujen TAI punasolujen koko on ihan alarajalla ja lääkäri katsoo tulokset ja soittaa mulle huomenna. 

Vierailija
6/8 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku hoitaja sanoi, että onpas minulla valkosolujen määrä ihan alarajoilla, että onko ollut flunssaa tms. Katsoi sitten aiempia tutkimuksia ja sanoi, että no ne ovat kyllä aina olleet alarajalla. Yksilöllistä siis. Jos on alarajalla on normaali.

Lapsellani oli punasoluissa vähän kaikki arvot alle normaalin, mutta lääkäri ei sanonut siitä mitään. Lapsella oli ollut vatsavaivoja ja kun syy oli juuri löytynyt, katsoi kai, että arvot normalisoituvat, kun lähtevät ravintoaineet imeytymään. Ja niin siinä sitten kävikin.

Vierailija
7/8 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli punasolut viitearvojen alle eli pieniä ja heikkoja. Reilun vuoden sairastin mikrosytaarista anemiaa. Paranin vasta leikkauksen jälkeen. 

Vierailija
8/8 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebola

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän