Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä naapurin kanssa

Vierailija
11.09.2021 |

Annoin eilen naapurin miehelle. Hänen vaimo ja lapset olivat menneet mökille ja mies jäi yksin kotiinsa. Törmäsin häneen rappukäytävässä kun olin tulossa kotiin. Pienessä humalassa idea tuntui hyvältä ja pyysin hänet yömyssylle. Yksi asia johti toiseen ja loppujen lopuksi panimme kiihkeästi. Hän ei edes ole hyvännäköinen. Aamulla heräsin siihen kun hän soitti ovikelloa. Annoin hänelle aamupanot. Nyt hävettää. Miten pystyn tervehtimään hänen vaimoaan enää kun kohdataan.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee yllättäin uskokaa tai älkää ehken kuusissa kymmenissä oleva Martta piti kurssia. Minäkin vanhempi yksinäinen hieman syrjäytyvä mies. 

En ymmärrä mitä mussa näki mutta kymmenen kertaa oli kurssi ja aina tuli mun luo kun sillä oli matkaa reilusti kotia. Naimme jonkun tunnin pari kertaa yöpyi. 

Oli eronnut ihan nätti persoonallinen. Sai ihania orgguja

Vierailija
62/65 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan naapuria pitää auttaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni 36 v antaa pilluaan naapurin 72 vuotiaille miehelle joka on eronnut noin 5 vuotta sitten , tätä on jatkununut kohta kolme vuotta . Olen antanut vaimolle luvan vaikka hän oli jonkin kerran käynyt miehen luona ennenkuin kertoi minulle ja halusi luvan jatkaa , kertoi että mies on hirveän kestävä sängyssä ja miehellä on vähän pitempi kulli kuin minulla 17 cm ja vaimo sanoi että miehen kulli on paksu melkein kaksi minun kulliin verrattuna ja lisäsi vielä ettei mies saa muualta eikä ole hakenutkaan . Vaimoni käy miehen tykönä noin kerran kuussa naimista varten . Vaimo saa mieheltä aina joskus esim kaula - ja rannekorun , rannekellon ja muutakin pientä . Joskus kun ollaan otettu paukkuja ja vaimo on kännissä jonkinverran niin hän soittelee miehelle ja on kyllä aikamoista tekstiä . Joskus hän haluaa että nain häntä kun hän puhuu puhelimessa miehen kanssa ja on kyllä rivot puheet . On käynyt niinkin että kun olen nainut häntä loppuunasti siemenet pilluun niin hän on laittanut aamunakin päälleen ja käynyt naapurissa antamassa miehelle pillua , mies tietää että minä tiedän ja olen antanut luvan vaimolle niin hän tohtii käydä myös meillä , kun otetaan viinaa niin mies kyllä ostaa viinat . Ollaan Joskus naitu vaimoani yhdessäkin niinettä toinen panee pilluun , yleensä naapuri ja minä pyllyyn , kyllä vaimo nauttii siitä täysin siemauksin . Olemme myös Joskus kännissä naitu vaimoa samaanaikaan pilluun , kyllä vaimo voihkii kivusta kun kaksi kullia on pillussa . Vaiko on puhunut kännissä että hän jättäis ehkäisypillerit pois mutta olen sanonut etten ala elättämään naapurinukon siittämää lasta mutta mies on sanonut jos se olisi hänen niin hän vastaisi kuluista ja antaisi rahaa lapsen elatukseen sekä opiskeluun . Olemme puhuneet asiasta vaimoni kanssa ja olemme tulleet siihen tulokseen että vaimo jättää pillerit pois mutta isyystestiä ei tehdä ja vaimo on kertonut samat asiat miehelle joka suostuu siihen että hän antaa rahaa elatukseen vaikka ei olisikaan isä . Nyt vaimo on jättänyt pillerit pois ja me naidaan vuoronperää vaimoani joka viikko niin kauan kunnes vaimoni on raskaana . Onhan tämä hullua mutta näillä mennään .

Vierailija
64/65 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa vaimolle niin siinä saatte sitten touhuilla rauhassa. Olisihan se nyt vaimoa kohtaan epäreilua salata tuollainen sekoilu.

Vierailija
65/65 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo 9 vuotta kun naapurin noin 70 vuotias yksinäinen ukko kysyi kännissä minulta antaisinko hänelle pillua jos maksaisin sulle , Kysyin paljonko maksaisit niin ukko sanoi , mulla on pieni eläke mutta voin antaa sulle sataeuroa sanoin sopii mutta tästä ei puhuta ei varsinkaan miehelleni ja ukko lupasi . Mentiin meille ja riisuin vaatteeni saman teki ukkokin , katsoin hänen seisovaa kullia joka olikin isoin näkemäni ja kokemani . Onneksi meillä oli liukuvoidetta jota laitoin kunnolla pilluuni . Menin sänkyyn selälleni ja ajattelin että ukko saa naida paljaalla . Ukko tuli päälleni ja ohjasin ukon kullin pillulleni , kun mies työnsi kulliaan sisääni sattui mutta annoin ukon naida , ukko painoi kullinsa pohjaan asti ja pilluni oli täynnä hänen kulliaan , ukko nai mutta ei kauaa kun sanoi nyt lähtee ja päästi spermat tosi syvälle pilluuni . Ajattelin toivottavasti ehkäisypillerit tehoaa etten tuu raskaaksi . Tämä ei jäänyt ainoaksi kerraksi vaan niitä oli useita  enkä veloittanut ukolta enään mitään kun hän sai aikaan minulle orgasmeja ja sarjana monesti . Kyllähän siinä varmaan pillerini pettivät mutta en voinut sanoa kumpi on isä mutta luulen että ukko ja nyt minulla on tyttö ja mies luulee että lapsi on hänen onneksi .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi