Seksiä naapurin kanssa
Annoin eilen naapurin miehelle. Hänen vaimo ja lapset olivat menneet mökille ja mies jäi yksin kotiinsa. Törmäsin häneen rappukäytävässä kun olin tulossa kotiin. Pienessä humalassa idea tuntui hyvältä ja pyysin hänet yömyssylle. Yksi asia johti toiseen ja loppujen lopuksi panimme kiihkeästi. Hän ei edes ole hyvännäköinen. Aamulla heräsin siihen kun hän soitti ovikelloa. Annoin hänelle aamupanot. Nyt hävettää. Miten pystyn tervehtimään hänen vaimoaan enää kun kohdataan.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teininä kävin samanikäisen naapurin tytön kanssa "pelaamassa". Aloitettiin seksittelyt jo 12-vuotiaina. Hänen vanhempansa olivat usein töissä ja meillä oli koko talo käytössä. Mentiin aina heidän leveään parisänkyyn.
12-vuotiaina? Mitä te teitte siellä parisängyssä? Mitä "seksittelyjä"?
Mitähän nyt sen ikäiset keksisivät.... hmmmm... ensin kehotutkimuksia vaatteet yllä ja sitten ilman vaatteita ja lopulta kivikova luonnon liukastetta ulos puskeva pippeli kosteaan pimppiin... tiukkaa panoa, runsaat teinimällit sinne tajuttoman voimakkaan orgasmin kera ja sitten jännityksellä odotellaan.... ja odotellessa pannaan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.....
Vahva veikkaus.... ihan siihen perustuen mitä itsellä oli mielessä jo kuutosluokalla, jos vaan olisi ollut tilaisuus.....
Veikkaisin samaa. Meillä yks pariskunta harrasti tätä. Monta kertaa kärähtivät koulun takana nurmikolla päällekkäin makoilusta. Reksi oli aivan hiilenä ja luokanope soitteli koteihin ja heitä koitettiin puhutteluilla saada lopettamaan. Ilman tulosta. Olin utelias nuori ja kuuntelin salaa mitä opet puhuivat välitunneilla. Ko. tyttö ja poika jatkoivat ja kävivät välkällä yhdessä vessassa kuulemma vaan suutelemassa. Kuudennen keväällä tanssittiin "abitansseja" ja siellä tää pari suuteli koko ajan. Semmoista oli elämä meidän pienessä koulussa maalla reilut 30 vuotta sitten.
Suhde poikaystävän kanssa meni katkolle ja tarvitsin laastaria. Samassa kerroksessa asui hyvin säilynyt varttunut mies, jonka kanssa olin heti taloon muutettuani moikkaillut ja jutellut. Kynnys tehdä aloite oli aika matala ja hän oli heti mukana järjestelemässä treffejä. Seksi oli ja on edelleen ihanaa. Saan hyvää suuseksiä ja mies on aivan mielettömän kestävä.
Pitiki,saako niitä raskaustestejä ruokakaupasta?
Kompataan naapurin nais juttua.
Muutin kerrostaloon ja viikon päästä naapurin nainen kysyi osaatko kytkeä pesukoneen. No menin to iltana töiden jälkeen raskaan ja se tuli katsomaan aamu takissa ja kumartui stekkaan ja näin pitkät tissit samalla..sit juotiin kahvit.seurv PV perjantaina menin paikalliseen kapakkiin ja se tuli sinne ja lähdimme samalla taksilla.muistikuva on huono mutta jossakin välissä vedän sitä takaapäin ja sauvalla työntelen anukseen ja sit luonnollisesti tikkaan mällit perseeseen. Muna oli suussa myös varmaan alkuvaiheessa mutta minä ja muna tykättiin.kävin ehkä n 10 x vetämässä sitä
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu intialainen kiltti opiskelijatyttö. On varmasti kireä, ja sedän tekisi mieli. En tietenkään asian eteen mitään tee, mutta laitan kyllä ohuimmat kollarini jalkaan pyykkituvalle, jos vaikka tulisi vastaan siellä.
Penikseni on puolihereillä paksumpi kuin hänen hauiksensa. Jos hän vaatisi saada kokeilla mahtuuko se suuhunsa, en välttämättä nostaisi syytettä seksuaaliswsta häirinnästä. Nohh, saahan sitä haaveilla. Alakerran naapuri Marjattaa se ainakin piristää, samoin myös aisurimiestään Viiksi-Eemeliä.
Tee joskus currykanaa tai tikkamasalaa ja jätä ovi auki rappukäytävään, niin se intialainen kiltti opiskelijatyttö hiipii kohta sisään ja voitte tutustua paremmin!
Muutaman kerran pannut naapuria. Lähtenyt joka kertaa yhtiön talkoista. Kummatkin väsyneitä viikon töistä. Siihen talkoot päälle. Kaksi yksinäistä olemme menneet samaan asuntoon. Siitä on suhde alkanut. Kaikki päättyneet minun muuttoon. On loppunut tila yhtiössä.
Meillä As Oy Persnetossa yhtiökokoukset ovat todellisuudessa orgioita, joita minä taloyhtiömme turvallisuusvastaavana johdan ja pääseen astumaan sonnin kyrvälläni kaikki yhtiömme naispuoleiset osakkaat. (Olemme ns..senioritalo)
Vierailija kirjoitti:
Kompataan naapurin nais juttua.
Muutin kerrostaloon ja viikon päästä naapurin nainen kysyi osaatko kytkeä pesukoneen. No menin to iltana töiden jälkeen raskaan ja se tuli katsomaan aamu takissa ja kumartui stekkaan ja näin pitkät tissit samalla..sit juotiin kahvit.seurv PV perjantaina menin paikalliseen kapakkiin ja se tuli sinne ja lähdimme samalla taksilla.muistikuva on huono mutta jossakin välissä vedän sitä takaapäin ja sauvalla työntelen anukseen ja sit luonnollisesti tikkaan mällit perseeseen. Muna oli suussa myös varmaan alkuvaiheessa mutta minä ja muna tykättiin.kävin ehkä n 10 x vetämässä sitä
"Paikallisesta" kotiin mennään taksilla?
Meidän lähikapakasta ainakin kävelee humalassakin nopeemmin kotiin kun oottaa taksia.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu intialainen kiltti opiskelijatyttö. On varmasti kireä, ja sedän tekisi mieli. En tietenkään asian eteen mitään tee, mutta laitan kyllä ohuimmat kollarini jalkaan pyykkituvalle, jos vaikka tulisi vastaan siellä.
Penikseni on puolihereillä paksumpi kuin hänen hauiksensa. Jos hän vaatisi saada kokeilla mahtuuko se suuhunsa, en välttämättä nostaisi syytettä seksuaaliswsta häirinnästä. Nohh, saahan sitä haaveilla. Alakerran naapuri Marjattaa se ainakin piristää, samoin myös aisurimiestään Viiksi-Eemeliä.
Kerro naapurin kiltille, intialaiselle opiskelijatytölle, että se saa oleskeluluvan jos se menee naimisiin kanssasi sekä myös, ettei Suomessa sovelleta satia!
Tekisi mieli erästä samassa rapussa asuvaa puoli vuotta sitten leskeksi jäänyttä rouvaa ja ilmeisesti saisin vastakaikua. Ongelmana on mustis naisystäväni, jolta en ole nyt saanut 4 kuukauteen.
Annan neuvon. Älä tervehdi sitä naapurin eukkoa. Minäkään en tervehdi naapueita vaikka en heitä nussikaan
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli erästä samassa rapussa asuvaa puoli vuotta sitten leskeksi jäänyttä rouvaa ja ilmeisesti saisin vastakaikua. Ongelmana on mustis naisystäväni, jolta en ole nyt saanut 4 kuukauteen.
Akka vaihtoon. Eihän tuollainen ole mikään naisystävä, vaan pelkkä kaveri.
Muutin maaliskuussa tänne. Pieni kerrostalo Espoossa. Puolet asukkaista yksinhuoltajia ja leskiä. Tein ensimmäisen viikon pientä remonttia ja pahoittelin kaikille että on häiriöitä. No maine kasvoi että osaan tehdä remonttia. Muuten tietotekniikkaa ja pääosin etätöitä. Kahta leskeä olen saanut ja kahta yh:ta. Hyviä noi vuorotyötä tekevät koska teinit ovat koulussa ja itse voin merkitä itseni tauolle. Taulun koukuille olen käynyt poraamassa reikiä ja yhtä verhotankoa laittamassa.
Oikea poikamiehen unelma tämä talo. Tai 52v eronnut olen. Nuo vapaat naiset eivät ihmetytä mutta sitä en ymmärrä miksi yksi varattu hoitsu on pari kertaa käynyt ovella halukkaana vaikka vielä ei ole tapahtunut mitään. Taidan seuraavalla kerralla kutsua sisään ja puristaa pepusta.
Mikähän soppa syntyisi jos naapurin muslimityttö antaisi valkoiselle arjalaiselle pekonin hajuiselle sedälle vähä limapuristinta, ja asia kantautuisi suvun korviin?