Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mä en usko että mun elämänlaatu olisi laihana parempi. t.ammattivalittaja
21.10.2014 |
En usko
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei se olekaan. Onnellisuus on muusta kuin kiloista kiinni. Vain jatkuvan syömisestä kieltäytymisen katkeroittamat ihmiset väittävät muuta.
En mäkään uskoisi omassa tapauksessani. t. toinen ylipainoinen naisihminen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta mä taas uskon että mun elämänlaatu ois läskinä huonompi. T. Laiha
ite ollu laiha/pullakka(laiha... ja laihana elämä paljon parempi laatuista :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 14:14"]
Mitäs sairauksia sulla olikaan?
[/quote]
Vaikka mitä mutta ne olleet mulla silloin aikanan hoikkanakin eikä se mun elämäni silloin sen kummempaa ollut kuin nytkään. ap
Alue: Aihe vapaa
Eipä se taida mikään uskonkappale ollakaan.