Mies ei enää halua harrastaa seksiä, koska pelkää että lapsi yllättää.
Ei uskalla edes saunassa tai kylppärissä, jossa on lukko. Ei uskalla myöhään illalla kun lapsi on jo syvässä unessa. Mulla menee tunteisiin tämä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää tv auki ja makuuhuoneen ovi lukossa. Lukko on helppo vaihtaa itsekin, jos ovessa on nyt tavallinen kahva. Kun jälkikasvu tottuu siihen, että vanhemmat katsovat illalla tv:tä sängyssä kahdestaan, ei tilanteessa ole mitään epäluontevaa. Ei tarvitse olla edes hipihiljaa.
Ei kaikilla todellakaan ole tv:tä makuuhuoneessa.
Monen mielestä kannattava sijoitus. Radio ajaa saman asian ja sehän löytyy kännykästäkin. Tuolla asenteella niitä tekosyitä kyllä löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pehmittää asiaansa, eli osittainen tekosyy. Mulla ainakin on noin että ne syyt ovat kyllä ihan oikeita, mutta siitä ei johdu itse seksittömyys, vaan se etten pääse siihen moodiin missään vaiheessa, kun koko ajan on mielenpäällä muuta. Myöskään suunniteltu "livahdetaan klo 15 molemmat vessaan pikaiselle rynkytykselle" ei sytytä minua. Olen mieluummin ilman kuin harrastan seksiä silloin kun en ole siinä vireessä, on kiire, tai pelko että lapset tulevat oven taakse, oli ovi lukossa tai ei. Minulle riittää seksintappajaksi pelkkä ajatus takaraivossa että joku voi tulla, ja luultavasti tuleekin rynkyttämään ovea.
Meillä harvoin rakastellaan kun miehen lapset ovat meillä, se on mielestäni epäeroottinen tilanne.
Miehenä en alkaisi parisuhteeseen kanssasi, hankalaksi elämänsä tekevä ihminen
Onpa hyvä. Olisi ikävää jos olisit yksipuolisesti minuun aivan rakastunut. Meillä onneksi on molempia osapuolia tyydyttävä suhde myös seksin saralla. Toista se oli silloin 20v sitten edellisen miehen kanssa kun lapsemme oli pieni. Ja todellakin olen sitä mieltä ettei kannata olla suhteessa joka on hankala. Siksipä olenkin mieheni kanssa jonka kanssa suhde on helppo.
Meillä oli noin. Pieni talo, jossa nukuttiin itse olkkarissa eikä ollut yökylämahdollisuuksia lapselle. Mies kyllä halusi, kun lapsi oli pois, mutta ei koskaan silloin, kun hän oli kotona.
Miehenä en alkaisi parisuhteeseen kanssasi, hankalaksi elämänsä tekevä ihminen