Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei enää halua harrastaa seksiä, koska pelkää että lapsi yllättää.

Vierailija
11.09.2021 |

Ei uskalla edes saunassa tai kylppärissä, jossa on lukko. Ei uskalla myöhään illalla kun lapsi on jo syvässä unessa. Mulla menee tunteisiin tämä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samanlaista. Erottiin.

Vierailija
2/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole vain tekosyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään harrastettu seksiä lasten nähden. Ehkä ei kovinkaan moni tee niin.

Meidän vanhimman lapsen kans oli pieni hämminki joskus kun hän painatteli vaikkapa kertomaan kaupan kassalle mitä isi ja äiti olivat edellisenä iltana tehneet. Muistan muutaman kerran kun tytär seisoi innosta hehkuen kassatädin vierellä ja minä sain vain arvailla mitä he olivat puhuneet.

Mutta jos lukotkaan eivä riitä niin mistä oikein on kysymys.

Vierailija
4/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
5/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei usko lukkoihin?

Vierailija
6/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen lapselle tai sitten ei vain ole sinut isyytensä kanssa muutoinkaan.

Joka tapuksessa tuo on tekosyy.

Jos lapsi nukkuu syvästi (eri huoneessa?) tuskin herää, jos ei herää muihinkaan iltapuuhiinne.

Kokeile lapsenvahtia tai yökylää luotetussa paikassa (mummola tms.), niin näet, ulottuuko pelko kotinurkkia kauemmas.

Vierailija
7/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pehmittää asiaansa, eli osittainen tekosyy. Mulla ainakin on noin että ne syyt ovat kyllä ihan oikeita, mutta siitä ei johdu itse seksittömyys, vaan se etten pääse siihen moodiin missään vaiheessa, kun koko ajan on mielenpäällä muuta. Myöskään suunniteltu "livahdetaan klo 15 molemmat vessaan pikaiselle rynkytykselle" ei sytytä minua. Olen mieluummin ilman kuin harrastan seksiä silloin kun en ole siinä vireessä, on kiire, tai pelko että lapset tulevat oven taakse, oli ovi lukossa tai ei. Minulle riittää seksintappajaksi pelkkä ajatus takaraivossa että joku voi tulla, ja luultavasti tuleekin rynkyttämään ovea.

Meillä harvoin rakastellaan kun miehen lapset ovat meillä, se on mielestäni epäeroottinen tilanne.

Vierailija
8/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut, saatko seksiä

-kun lapsi on jonkun synttäreillä

-kun lapsi on mummulassa

-kun lapsi on päiväkodissa

-kun olet varannut teille hotellin tai mökin yöksi ja lapsi on hoidossa

Vierailija
9/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukko makkariin ja mies seksuaaliterapeutin pakeille juttelemaan.

Vierailija
10/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin makkarinoviin lukot. Ja kyllä niitä hetkiä kahdenkesken löytyy , ainakin jos järjestää.

Vierailija
11/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kun lapsi on mummulassa

Tämä on kyllä vastenmielisimpiä asioita mitä on. Toinen järjestelee seksihommia pimssa märkänä tai kuli kovana jokaiseen hetkeen joka on mitenkään mahdollista käyttää panemiseen. Jos mä tietäisin että nyt on varattu hotellihuone että voin todistaa että kyllä meillä vielä seksiä on kun on puitteet kunnossa, niin varmaan oksentaisin.

Vierailija
12/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies luota lukkoihin?

Kuulostaa perin kummalliselta.

Vierailija
13/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kun lapsi on mummulassa

Kuule, meitä on paljon joilla ei ole mitään tukiverkkoa, mummolaan ei saa mennä, isovanhemmst ei sekuntiakaan hoida.

Tuo ei ole ratkaisu.

Se on ainoa ratkaisu että opettelette hoitamaan asiat hiljaa ja sellaisessa paikassa että on epätodennäköistä että lapset yllättää.

Vierailija
14/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kun lapsi on mummulassa

Kuule, meitä on paljon joilla ei ole mitään tukiverkkoa, mummolaan ei saa mennä, isovanhemmst ei sekuntiakaan hoida.

Tuo ei ole ratkaisu.

Se on ainoa ratkaisu että opettelette hoitamaan asiat hiljaa ja sellaisessa paikassa että on epätodennäköistä että lapset yllättää.

Oli tarkoitus ottaa selville, haluaako tai pystyykö mies seksiin ylipäätään. Mun mies ei tarvitse kuin että valot sammuu ja talo hiljenee, tai että me ollaan kaksin saunassa, tai ollaan kaksin autotallissa ja lapset on naapurissa hetken.

Vierailija
15/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän ei usko lukkoihin?

Heidän lapsensa on tiirikointivelho.

Vierailija
16/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tv auki ja makuuhuoneen ovi lukossa. Lukko on helppo vaihtaa itsekin, jos ovessa on nyt tavallinen kahva. Kun jälkikasvu tottuu siihen, että vanhemmat katsovat illalla tv:tä sängyssä kahdestaan, ei tilanteessa ole mitään epäluontevaa. Ei tarvitse olla edes hipihiljaa.

Vierailija
17/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelet internetissä?

Miehiä kiihottaa kun joku katselee nussimista.

Vierailija
18/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on tekosyy. Ehkä todellinen syy on liikakiloissa eli olet tainut viimevuosina mussuttaa suklaata ja naksuja liikaa.

Vierailija
19/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää tv auki ja makuuhuoneen ovi lukossa. Lukko on helppo vaihtaa itsekin, jos ovessa on nyt tavallinen kahva. Kun jälkikasvu tottuu siihen, että vanhemmat katsovat illalla tv:tä sängyssä kahdestaan, ei tilanteessa ole mitään epäluontevaa. Ei tarvitse olla edes hipihiljaa.

Ei kaikilla todellakaan ole tv:tä makuuhuoneessa.

Vierailija
20/24 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se perimmäinen syy. Keskustelkaa. Lukko makkariin. Hässikää kylppäriossä lukkojen takana. Ei hyvää aamua.