Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamusuklaalle korvikkeita? Toimivia, kiitos! :)

Vierailija
21.10.2014 |

Sokerikoukusta epätoivoisesti yritän pyristellä irti. Nytkin aamukahvin kanssa mieli HUUTAA suklaata yms. makeaa, mutta mun on pakko päästä herkuista eroon, muuten mässytän niitä joka pv ja PALJON!

Vaikeinta on olla aamuisin ilman herkkuja. Millä suklaan voi korvata? Hyviä vinkkejä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis jotkin hedelmät? Loppujen lopuksi kyse on tahdonvoimasta. Jos pystyt hallitsemaan itseäsi, niin sitten korvikkeetkaan eivät ole välttämättömiä.

Vierailija
2/13 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kahvin sekaan hieman leivontakaakaota.. siinä ei ole sokeria :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kahvi hetkeksi pois, niin mäkin jätin, kun mieli huusi epätoivoisesti kahvin kanssa tupakkaa. Sitten kun en ollut enää koukussa, aloin taas juoda kahvia. :)

Vierailija
4/13 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta sokeristen syönti!!!!  himot menee viikossa ohi.   

syö kunnolla jotain normaalia aamupalaa. jos sulla ei ole kaapissa mitään syötävää niin alhainen verensokeri aiheuttaa nälän ja himon mihin tahansa mitä voisi napostaa.   

pidä kotona saatavilla oikeaa ruokaa.  keitä vaikka kananmunia muutama  

Vierailija
5/13 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää korvata jollakin? Olet tänään ilman suklaata, huomenna se on vähän helpompaa, ylihuomenna taas vähän helpompaa jne. Jos etsit korviketta, ajattelet kuitenkin suklaata kun sitä korviketta puperrat. Hedelmiä kannattaa aina syödä, ihan omana itsenään eikä korvikkeina.

Jos laitat kahviin maitoa ja sokeria, ala juoda kunnollista mustaa kahvia tai espressoa. Sen voimakas maku tyydyttää etkä kaipaa muuta. 

Lopetin suklaansyönnin kuin seinään monta vuotta sitten. Söin sitä niin paljon silloin, että minulla oli jonkun aikaa vieroitusoireitakin! Mutta hoin vain itselleni "sä et tarvitse sitä" ja selvisin. Eli heilutan täältä sulle kannustavia viirejä. Älä syö tänään suklaata tai muutakaan makea, sä et tarvitse sitä. :)

Vierailija
6/13 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin makeanhimosta syömällä karkkia, pari suklaalevyä kerralla, kilon karkkilaatikko autolla ajaessa, telkkaria katsoessa konvehteja tai mitä nyt sattui olemaan. Sitten tuli mitta täyteen, vähän vajaa vuosi jo pärjätty ilman karkkia.

Vierailija
7/13 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättäisit sen aamusuklaan päivän ainoaksi herkuksi? Mun on aina saatava aamukahvin kanssa pari palaa suklaata, enkä aio siitä luopua. Muuten en juurikaan syö makeaa päivän aikana, jos hedelmiä ei lasketa.

Vierailija
8/13 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Parempi ettei syö mitään, koska jos pirulle antaa pikkusormen, niin... Mä pystyn itse siihen siten, että jätän kokonaan syömättä. Auta armias, jos otan vaikka jotain terveellistäkin aamupalaa tai ruokaa, niin homma repeää ja mun on sen JÄLKEEN pakko jatkaa makealla, kakkuu, keksii tai suklaata tai mitä lie.

Sokerihimo muuten ei lähde viikossa mihinkään. Olen testannut. En tosin pidempään kuin sen viikon.

Vierailija
9/13 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt aamuisin palan-kaksi tummaa suklaata, niin sehän on vain terveellistä!

Vierailija
10/13 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 11:10"]

Miten olis jotkin hedelmät? Loppujen lopuksi kyse on tahdonvoimasta. Jos pystyt hallitsemaan itseäsi, niin sitten korvikkeetkaan eivät ole välttämättömiä.

[/quote]

Ai, sokeri korvataan sokerilla.

Vierailija
11/13 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapähkinävoi tai mantelivoi. Raakasuklaa. Herkullista mutta terveellistä.

Vierailija
12/13 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaihtanut tummaan suklaaseen jos tekee kauheasti mieli makeata. Pari palaa riittää. Kerran viikossa pidän herkkupäivän ja olen huomannut että kun syö harvemmin hyvää ei tee enää mieli niin paljon. Tupakan lopetin kerta heitolla ilman että vähensin kahvia. Ajan myötä kaikki muuttuu helpommaksi.

Vierailija
13/13 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakao vie suklaanhimon pois. Voit vähitellen siirtyä O'Boysta tai vastaavasta VanHouteniin, jonka keität suoraan maitoon. Eikä se edes ole epäterveellistä. Muutenkin yhtenä vaihtoehtona voit siirtyä syömään tummaa suklaata (yli 70% kaakaomassaa sisältävää) ja syöt sitä vain muutaman palan hitaasti nautiskellen. Tumma, vähäsokerinen suklaa on terveellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme