Suomen kaunein 40v tai sitä vanhempi nainen
Kommentit (44)
Satu Silvo, tosin taitaa olla jo lähemmäs 60v mut todellinen kauneus ei kuole iän myötä vaan jalostuu karismaksi.
"Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people."
Vierailija kirjoitti:
Satu Silvo, tosin taitaa olla jo lähemmäs 60v mut todellinen kauneus ei kuole iän myötä vaan jalostuu karismaksi.
Mulla tulee hänestä mieleen maatalon emäntä tai piika navettasaappaissa.
Janina Fry, 47, tietenkin. Suosikkini 1990-luvulta asti.
Sara La Fountain, Jenni Alexandrova. Ovat yksinkertaisesti kauniita eivätkä vain "kauniita ikäisekseen".
Uudenpäivän Anu Niemi on mielestäni hyvinvoivan näköinen nelivitonen.
Mistä sen tietää, kuka on Suomen kaunein yli 40 vuotias nainen.
Kukaan ei tunne jokaista tuon ikäistä naista.
Ja kauniita on paljon, ilman että he ovat julkisuudessa mitenkään.
Olit taas melkoinen näyte tuo aloitus siitä, miten pissis porukkaa tällä palstalla liikkuu, tyhmää kansaa. Päässä vain julkikset, 7 päivää lehti on viikon kohokohta ja joku BB ohjelma sekä meikit ja botoxit ja miesten komeus ja naisten lihavauus.
Hoh hoijakkaa!
Minä. Mut en viitti laittaa kuvaani tänne.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää, kuka on Suomen kaunein yli 40 vuotias nainen.
Kukaan ei tunne jokaista tuon ikäistä naista.
Ja kauniita on paljon, ilman että he ovat julkisuudessa mitenkään.
Olit taas melkoinen näyte tuo aloitus siitä, miten pissis porukkaa tällä palstalla liikkuu, tyhmää kansaa. Päässä vain julkikset, 7 päivää lehti on viikon kohokohta ja joku BB ohjelma sekä meikit ja botoxit ja miesten komeus ja naisten lihavauus.
Hoh hoijakkaa!
Eiköhän jokainen tähän vastaava tiedä ettei kukaan ole nähnyt kaikkia. Mielestäni tällainen missä mietitään jotain hyvää ihmistä, on aina tervetullut aloitus tälle palstalle.
Anne Pohtamo, kaikkien aikojen kaunein nainen Suomessa. Ilmeisesti myös kaunis luonne.
Vierailija kirjoitti:
Anne Kukkohovi on kaunis eikä rupsahtanut.
Mutta hänellän on ennätys silmien pienuudessa naisten sarjassa. Se vähentää hänen kauneuttaan ainakin minun silmissäni (no pun intended).
Sara La Fountain