Mitä te muut yksinäiset teette nyt?
Kommentit (134)
Trollaan mammapalstalla omaksi ilokseni.
Työhakemusta. Meinasin vaihtaa työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Selailen nettiä ja taustalla telkkarista tulee Remppa vai muutto Suomi-ohjelmaa, jotta olisi edes jotain ääntä ja seuraa.
Mulla samat. Ja lisäksi haaveilen työkaveristani.
Palstailen, katson telkkua ja halin peittoa.
Juuri alan katsoa elokuvaa ja vierelläni on sokeriton Fanta sitruuna, bravo sipsejä, maitoa, Haribo fun city-, Polly- ja missä x karkkipussit.
Näitä kaikkia alan kohta mässäillä.
Turrutan mielen oikein huolella sokerilla.
M28
Vierailija kirjoitti:
Juuri alan katsoa elokuvaa ja vierelläni on sokeriton Fanta sitruuna, bravo sipsejä, maitoa, Haribo fun city-, Polly- ja missä x karkkipussit.
Turrutan mielen oikein huolella sokerilla.M28
Mä pääsin aamulla töistä, kävin kaupassa, ja ostin kilon pussin karkkeja. Lösähdin sohvalle mussuttamaan niitä karkkeja, meni n.700gr, ja nukahdin töllöä katsellessa. Heräsin iltapäivällä kun alkoi mahasta vääntämään. Karmea karkkiruikkupaska räjähti pyttyyn. Varo, ettei sulle käy samoin 😔
Katon telkkaria -yksin siksi että puoliso on työmatkalla.
N49
Sohvalla makailen suklaan kanssa ja katson videopelianalyysiä välillä. Oispa joku, jota halailla, mutta olen ollut aivan liian väsynyt tapailemaan yhtään ketään. Haaveillut viimeviikot saavuttamattomista ihastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Työhakemusta. Meinasin vaihtaa työpaikkaa.
Onnea hakuun! Mä tein saman ja sain hiljattain tiedon että mut valittiin, odotan innolla tilaisuutta aloittaa puhtaalta pöydältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin aamulla töistä, kävin kaupassa, ja ostin kilon pussin karkkeja. Lösähdin sohvalle mussuttamaan niitä karkkeja, meni n.700gr, ja nukahdin töllöä katsellessa. Heräsin iltapäivällä kun alkoi mahasta vääntämään. Karmea karkkiruikkupaska räjähti pyttyyn. Varo, ettei sulle käy samoin 😔
Saa sentään jonkinlaista ilotulitusta elämään.
(Vitsi)
M28
Vierailija kirjoitti:
Pääsekö seuraksi? Nam mitä herkkuja!
N28
Pistän vartalotyynyn jalkojen väliin ja halailen sitä
Vierailija kirjoitti:
Niin ja diabeteksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vartalotyynyt on ihan parhautta ❤
Otan ilmakylpyä suihkun jälkeen tässä nyt, että paikat varmasti kuivuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja diabeteksellä.
☝ Ankeuttaja havaittu
Jostain syystä maha turpos suihkun aikana ja meni kipeäksi. :( nyt meen sänkyyn masulteen makoilemaan ja palstailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen ostaminen itselläkin mielessä. Oma 180 cm levelä parisänky on naurettavan suuri yhdelle pienelle ihmiselle ja jotain turvan tunnetta voisi ehkä saada vartalotyynystä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnelmavalossa luen näitä hassuja juttuja, telkku on päällä. Äsken söin salaatin ja ei mitään erikoisempaa. Tein kauppalapun huomisaamuksi, teen Gruusialaisen kaalilaatikon puolukkahillon kera. Menen nukkumaan noin 23. Moi ja rentouttavaa iltaa!
Mikä siitä tekee gruusialaisen?
Minä kuuntelen kirjaa, juon punaviiniä ja kahlaan vauvaa.
Miksi se on housuissa?