Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te muut yksinäiset teette nyt?

Vierailija
10.09.2021 |

Ja miksi olette yksinäisiä?

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi nousta nojatuolista suihkuun ja lopettaa hetkeksi palstailu.

Suihkun jälkeen keitän teetä ja lämmitän teekupin päällä siirappivohvelin. Nautin sen teen kanssa ja katson Penny Dreadfulia.

Haikea olo. Olisipa mies, jonka viereen käpertyä.

N28

Siirappivohveli? Stroopwafel? :P Ne on ihania

Saako niitä jostain Suomesta? Mulla on varastot loppu kun ei ole päässyt matkustamaan.

Löysin Kampin K-Supermarketista! Muualla en ole nähnyt..

N28

Vierailija
62/134 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä maha turpos suihkun aikana ja meni kipeäksi. :( nyt meen sänkyyn masulteen makoilemaan ja palstailemaan.

Mun pitää ehkä raportoida ”masulteen” tuohon ”sana jonka olet viimeksi oppinut” -ketjuun, ihana! Parempaa oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelen masentuneita viestejä exälle ja syön mysliä.

Vierailija
64/134 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta palsta menee kiinni, siispä toivotan teille kaverit hyvää yötä! Meikäläinen jatkaa HBO:n ja YouTuben parissa.

Vierailija
65/134 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta palsta menee kiinni, siispä toivotan teille kaverit hyvää yötä! Meikäläinen jatkaa HBO:n ja YouTuben parissa.

Hyvää yötä! 

Vierailija
66/134 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies84 kirjoitti:

Itken ja selaan tinderiä 🥺

Pitäisikö liittyä Tinderiin jos sieltä löytää kilttejä miehiä? Mutta mulla ei ole vartalokuvaa itsestäni toisen ottamana. Riittääkö peilikuva, että vartalon muoto tulee esiin?

Vierailija
67/134 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies84 kirjoitti:

Pitäisikö liittyä Tinderiin jos sieltä löytää kilttejä miehiä? Mutta mulla ei ole vartalokuvaa itsestäni toisen ottamana. Riittääkö peilikuva, että vartalon muoto tulee esiin?

Miksi liittyä, jos tinder itkettää?

Vierailija
68/134 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin ystävääni, kun hänen pieni poikansa oli viiden. Meistä tuli nopeasti hyvät ystävät ja olin vuosia mukana pojan elämässä. Poika rakasti lennättää kirjavaa leijaansa ja juoksi kesäisin perhoshaavin kanssa niityllä. Kaikki oli niin hyvin... Koulussa pojalla sujui hienosti, hän rakasti tarinoita Etelämantereesta ja kaukaisten saarten eläimistä. Muistan kuin eilisen päivän sen alkusyksyisen päivän kauan sitten, kun ystäväni uskoutui minulle suuren salaisuuden: Poika oli kertonut haaveilevansa omasta tyttöystävästä, jonka kanssa lähteä vaellukselle ja isona reilaamaan. Ne sanat saivat minut hymyilemään sisäisesti... Pojasta saisi joku mukava tyttö vielä ihanan poikaystävän! Vuosia kului ja pojan lukio alkoi, yläasteella hän oli vielä saanut seurata sivusta kuinka pärinäpojat kyyditsivät kylän tyttöjä. Lukion alku ei tuonut iloa elämään, pojasta tuli hiljainen ja varautunut. Hän opiskeli edelleen historiaa loistavin arvosanoin, mutta entinen, iloisempi poika oli kadonnut. Olimme huolissamme... Laitoimme toiveen armeija vuoden ja opiskelemaan lähdön auttavan, kenties poika tarvitsisi vain maiseman vaihdosta. Poika pääsikin opiskelemaan poliittista historiaa, mutta palattuaan kesäksi kotiin ensimmäisen opiskelu vuoden jälkeen, seurasi romahdus... Nyt tuo ennen niin iloinen poika on elänyt jo vuosia vuoteen omana. Niin se elämä voi muuttua...

Vierailija
69/134 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies84 kirjoitti:

Hmm taidanpa tehdä profiilin huomenna ja katsoa, mi nkälaisia miehiä täällä lähistöllä on (Länsi-Helsinki). Omaa kilttistä odotellessa..

Vierailija
70/134 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikaisempaan kommenttiini, että tarkoitin diabetestä enkä makeisia kyseenalaistaa.

Tässä katson Kate elokuvaa samalla netflixistä niin keskittyminen yhteenasiaan herpaantuu.

M28

Vierailija
71/134 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan ketjuun, kun en eilen ehtinyt kirjoittaa. Itsellä varmaan syy yksinäisyyteen en se etten osaa ja oikein uskalla enää tutustua ihmisiin. Minulla on ikäviä kokemuksia ja kiusaamista ollut. Tämä yhdistettynä vähän ujoon sekä yleensä aika introverttiin luonteeseen on varmaan yksi syy. Olen vähän erilainen kuin monet muut myös (en silti tarkoita niin hyvässä mielessä) ja vain harvan ihmisen kanssa koen sellaista samankaltaisuutta.

Muuten olen liian epävarmakin ihminen. Jännitän kaikkea. Ei ole jäänyt ystäviä, kun niitä ei enää nuoruudessakaan oikein ollut ja nyt aikuisena en onnistu ketään löytämään. Kaipaan seuraa, mutta nuo edellä mainitut syyt lukien ei onnistu. Parisuhteesta en osaa haaveilla kovin hyvin, mutta ystäviä kaipaan välillä. Muuten häpeän itseäni ja aika surullista välillä kaikki on.

Jos kirjoitan mitä teen nyt niin lähden ulos, kun nukuin ensin pitkään. Illalla katson tv:tä, kuuntelen musiikkia, menen ehkä toisen lenkin ja muuta tavallista. Ilman koiraa on vielä yksinäisempää, mutta en ota nyt toista, kun kuitenkin iso päätös ottaa. Jos miettii niin elämä menee aika samalla kaavalla ja teen samoja juttuja paljon.

Vierailija
72/134 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meno tänään?

Vierailija
73/134 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun pascalla

Vierailija
74/134 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä tänään

Vierailija
75/134 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekasin oliiviöljyhoidon hiuksiin ja nyt koitan keksiä hauskoja otsikoita avlle. Tekis mieli lämppäreitä, mutta en tiedä jaksanko väsätä. Jos jaksan niin sitten joutuu viel katsoo Matrixia, jonka aloitin uudelleen sitten teinivuosien. Tsemppiä yksinäisille!

Vierailija
76/134 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä ahdistuksen kera, mietin miten jaksaisin elää huomiseen ja pyörittelen päässä itsemurhatapoja

Vierailija
77/134 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon netissä ja katson telkkua. Asun yksin. Ei ole hyvää ystävää.

Vierailija
78/134 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katoin loppuun Rakasta mua -sarja ylen areenasta. Hyvä on, suosittelen. Silmät alkaa jo tuntua raskaalta eli kohta nukkumaan. Huomenna aamuvuoro.

Vierailija
79/134 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen Johnny Cashia, Rauli Padding Somerjokea ja Tuomari Nurmiota sekä rukoilen ystävieni ja itseni puolesta.

Vierailija
80/134 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ruma ja tylsä. Sos. tilanteiden pelkoakin on. Kattelen bb247 bileitä. Kohta nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän