Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako teinit rokotuttaa

Vierailija
10.09.2021 |

Nyt on jo varmaan monella kokemusta. Miten meni? Ei tarvi kommentoida, jos ette ottaneet rokotetta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit osaa sanoa itse mitä haluavat. Meillä ei halunnut yksikään kolmesta 16-20 vuotiasta. En ole kyseenalaistanut heidän valintojaan. Rokotuskaan ei ole riskitön ja olisi kamalaa, jos painostuksen seurauksena tulisi haitta rokotuksesta.

Vierailija
2/8 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla teinillä ei tullut kummastakaan rokotteesta muita oireita kun rokote kohta meni vähän kipeäksi. Toisaalta rokote on täysin teinin oma päätös, joten vaikka et voi pakottaa tai estää häntä tätä ottamasta. (Rokotuspaikassa siis varmistetaan, että hän on päättänyt tämän itse)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme teiniä rokotutti itsensä. Tuntevat yhteiskuntavastuuta ja haluavat eroon pandemiasta.

Vierailija
4/8 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvitse sitä miettiä,teinit päättää asian itse.

Vierailija
5/8 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi oli kipeä päivän pari.

Vierailija
6/8 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinit meni heti ottamaan rokotteen kun sen vain sai. Rokotuskohta oli pari päivää hieman kipeä, samoin kuin itselläni, muutoin ei muuta haittaa.

Vierailija
7/8 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit osaa sanoa itse mitä haluavat. Meillä ei halunnut yksikään kolmesta 16-20 vuotiasta. En ole kyseenalaistanut heidän valintojaan. Rokotuskaan ei ole riskitön ja olisi kamalaa, jos painostuksen seurauksena tulisi haitta rokotuksesta.

Kuten aloitukseen kirjoitin, kysyn kokemuksia niiltä jotka on rokotteen ottanut. Ap

Vierailija
8/8 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ei tarvitse sitä miettiä,teinit päättää asian itse.

Sitähän en kysynyt vaan kokemuksia rokotuksen ottaneilta. Ihan turhia tämmöset aiheen ohi huutelut. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä