Eikö pääministerille ole muuta hommaa kuin juosta ja julkaista juoksemisestaan
Oikeasti, rouvalla on pitkät työpäivät ja pieni lapsi! Hän käyttää pari tuntia juoksemiseen päivittäin ja somettaa juoksemisestaan. Miksi? Kysyy kai tuo lapsikin tuolla menolla, että kuka tuo täti on.
Ei, en ole kateellinen. Olen huolestunut Suomen tilasta.
Kommentit (213)
Jokainen tarvii työn vastapainoksi jotain, ja liikunta on parasta. Kyllä jokainen pystyy irrottautumaan muutamaksi tunniksi harrastuksiin, ap:n aloitus on pelkkää pyhäilyä. Ja muuten, lapsellahan on isäkin.
Varo, ap, ettei tuu päänsärkyä kun sädekehä painaa...
Kannattaisi Saarikon lähteä lenkkikaveriksi.
Aivan loistavaa Sanna Marin! kelpo aikakin.
Eikö pääministerillä saisi olla paria tuntia omaa aikaa juosta puolimaraton? Ihmeellistä nillitystä.
Sitä paitsi lenkkeily on erinomaista aikaa mietiskellä asioita, vaikkapa työasioita.
On kumma, ettei haluttaisi jonkun pyrkimään terveellisen elämäntapaan??
Vierailija kirjoitti:
Pulleat sohvaperunat täällä taas huutelevat toinen käsi sipsipussissa 🙄
Päinvastoin. Itse harrastan juoksua, mutta on alkanut ärsyttää, kun pääministeri on keksinyt alkaa tehdä siitä jotain imagolajia itselleen. Onneksi on muitakin urheilujajeja, joilla saa itsensä pysymään kunnossa.
Kai pääministerillä saa harrastuksia olla? Somettaminen on nykypäivää.
Vierailija kirjoitti:
Kai pääministerillä saa harrastuksia olla? Somettaminen on nykypäivää.
Somettaminen alkaa olla menneen talven lumia.
Käyttäjä42257 kirjoitti:
PM näyttää esimerkkiä. Toivottavasti mahdollisimman moni ottaisi mallia. Kansasta 60-70% on ylilihavia. Juoksuharrastus tekisi ihmeitä kansanterveydelle.
Milloin Annika Saarikko lähtee lenkille ?
Tuollainen jokapäiväinen lenkki vie noin 45 min. kokeneelta juoksijalta.
Ja mistä te tiedätte, mihin aikaan pääministeri juoksee. itse menen töihin klo 7.00 ja jo silloin tulee aamulla minua vastaan nuorehkoja naisia ja miehiä, jotka ovat tulossa juoksulenkiltä..
Se aika siihen juoksemiseen otetaan sieltä,missä sitä aikaa sattuu olemaan.
Mulla oli kerran työkaveri, joka käytti tunnin ruokatunnista puolituntia juokesemiseen ja lopun suihkuun. Veti sitten jotain palauttavaa juomaa, ja sillä pärjäsi klo 14 kahvituntiin saakka.
Ja miten ne niin monet perheenäidit ja - isät ehtivät saleillea käydä, joihin on vielä matkaakin, ja joihin pitää usein mennä autolla.
Koko aloitus on silkkaa kateutta siitä, pääminisreri hoitaa kuntoaan juoksemalla.
Ja siitä että pääministeri on hoikka ja rohkea nainen.
Jos ei olis mitään vastapainoa noin rankalle työlle, niin saattaisi Sanna olla jo melko loppuunpalanut työntekijä politiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat sohvaperunat täällä taas huutelevat toinen käsi sipsipussissa 🙄
Päinvastoin. Itse harrastan juoksua, mutta on alkanut ärsyttää, kun pääministeri on keksinyt alkaa tehdä siitä jotain imagolajia itselleen. Onneksi on muitakin urheilujajeja, joilla saa itsensä pysymään kunnossa.
Itse harrastin juoksua 20 vuotta ja nivelet eivät kestäneet enempää. Ei kannattaisi vouhottaa juoksusta jonain terveyslajina, koska siinä pitää olla viimeisen päälle oikea tekniikka, välineet ja kehonhuolto.
Liian raskas treeni, vähäinen tai yksipuolinen ruokavalio, vähäinen lepo ja vaihtelu esim. lihaskuntotreenin kanssa vaikuttavat - ylikuntoon on helppo päästä juoksemalla ja sillä voi myös hajottaa nivelet jaloista.
Ei tietenkään kaikille käy niin, mutta itselleni on käynyt ja monelle muulle liian innokkaalle juoksijalle. Juoksusta tulee oikeasti kuin jonkinlaista huumetta hyvin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen jokapäiväinen lenkki vie noin 45 min. kokeneelta juoksijalta.
Ja mistä te tiedätte, mihin aikaan pääministeri juoksee. itse menen töihin klo 7.00 ja jo silloin tulee aamulla minua vastaan nuorehkoja naisia ja miehiä, jotka ovat tulossa juoksulenkiltä..
Se aika siihen juoksemiseen otetaan sieltä,missä sitä aikaa sattuu olemaan.
Mulla oli kerran työkaveri, joka käytti tunnin ruokatunnista puolituntia juokesemiseen ja lopun suihkuun. Veti sitten jotain palauttavaa juomaa, ja sillä pärjäsi klo 14 kahvituntiin saakka.
Ja miten ne niin monet perheenäidit ja - isät ehtivät saleillea käydä, joihin on vielä matkaakin, ja joihin pitää usein mennä autolla.
Koko aloitus on silkkaa kateutta siitä, pääminisreri hoitaa kuntoaan juoksemalla.
Ja siitä että pääministeri on hoikka ja rohkea nainen.
Jos ei olis mitään vastapainoa noin rankalle työlle, niin saattaisi Sanna olla jo melko loppuunpalanut työntekijä politiikassa.
Onko valtion velanoton lisääminen se Sannan rohkea teko?
Onhan niitä nykyisin sellaisia juoksu-/kävelymattoja mitkä on tarkoitettu toimistotyöhön. Eli sellainen pieni työpöytä on nostettu siihen maton yläpuolelle sopivaan kohtaan. Juostessa ehkä vaikea tehdä töitä samaan aikaan, mutta ainakin voi kävellä rivakkaa vauhtia samalla kun tekee töitä. Kyllä siinäkin kunto kasvaa jos kävelee monta tuntia oikein rivakasti joka päivä.
Jokainen voi vapaa-ajallaan tehdä mitä lystää, vaikka seistä päällään.
Vierailija kirjoitti:
On ainakin paremmassa kunnossa kuin Rinne.
Juoksujen sometus on imagokampanjaa. Paremmaksi ideaksi todettu kuin tissinvilautuskuvat.
Olen huomannut, että kaikki hänen julkinen toimintansa on pelkkää henkilökohtaista imagokampanjaa. Hän on tässä asiassa hyvin laskelmoiva. Luulen, että jotain EU-virkaa tavoittelee tämän jälkeen.
Sitä en tiedä, mutta onhan tuo pieni edistysaskel autotallissa neliapiloita duunaavasta putkiaivosta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on eräs sukulainen, joka tekee työtä, joka on melkoisen vaativaa ( no ei nyt tietenkään ministerivirka, mutta ministeriövirka kuitenkin ).
Hän purkaa työstressiä juuri juoksemalla ja kuulema se on todella hyvä tapa vähän hengähtää, jotta jaksaa taas olla kiva lapsilleen ja miehelleen.
Kyllähän ihminen on fyysis-psyykkis-sosiaalinen olento ja kaikkien osa-alueiden tasapaino on tärkeää jaksamiselle.
Jotain on hyvä olla. En vaan ymmärrä miks postaa someen ja kaikelle kansalle liikkumisensa, naamansa ym yhtenään? Voi toimia ja tehdä hiljaisuudessa eikä tarvi kuuluttaa. Narsismilta haiskahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
PM näyttää esimerkkiä. Toivottavasti mahdollisimman moni ottaisi mallia. Kansasta 60-70% on ylilihavia. Juoksuharrastus tekisi ihmeitä kansanterveydelle.
PM saisi antaa esimerkkiä maksamalla aamupalansa itse ennen julkisuutta, sekä tekemällä sellaista politiikkaa joka ei köyhdytä valtakuntaa.
Jyrki Katainen söi ateriaetua 2kk aikana enemmän /kk kuin Sanna, ja Mari Kiviniemi söi ilmaiseksi yli vuoden ja kuitit hukassa eli on voinut syödä vielä enemmän. He voisivat näyttää esimerkkiä maksamalla rahat takaisin ja verot kuten Sanna teki. Missä heidän takaisinmaksut ja jättilööpit heidän "ruokavarkauksistaan"??? Ai niin, väärät puolueet koska Kokkarit ja Kepu saa tehdä mitä vaan ja syytellä sitten muita.
Ja pääministerin juoksuharrastus on aika paljon parempi kuin ryyppääminen ja perseeen levittäminen roskaruualla tv:n äärellä kaikki vapaa-ajat.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi vapaa-ajallaan tehdä mitä lystää, vaikka seistä päällään.
Milloinpa ajattelet, että ministeri on vapaalla?
Vierailija kirjoitti:
Narsistista julkaista koko ajan kuvia itsestään ja tuloksistaan.
Mutta samoin kuin Stubb, myös Marin vaikuttaa narsistilta. Ja se on tuossa asemassa erittäin vaarallista.
Tämä oli ensimmäinen Sannan twitter-julkaisu juoksutuloksistaan.
Mitä ihmettä te muut jotka teette ei niin fyysistä ajattelua ja edustamista vaativaa työtä teette vapaa-ajalla? Itselläni ehdoton työkykyä ylläpitävä rutiini on urheilu 6 x viikossa työajan ulkopuolella sekä harrastaminen ja jatkikoulutuksey. Etäpäivinä ehtii myös arkena tunnin aamulenkin ennen töiden aloittamista.
Jospa demarisedät neuvovat tekemään niin. Imagon kohotusta.