Mies päättää milloin olemme yhteyksissä! Mikä neuvoksi?
Mies vastaa viesteihini milloin huvittaa ja ignoorailee ja käy paikalla vastaamatta. Keskeyttää viestittelyt yhtäkkiä milloin huvittaa. Samaan aikan näen hänen olevan paikalla silti. Mikä neuvoksi?
Kommentit (30)
Miksi pommitat samaa aloitusta? Sait jo monta sivua vastauksia. Ymmärrän ettei mies jaksa tuollaista viesti-pommittajaa.
Ei ole kiinnostunut. Onko naiset näin yksinkertaisia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pommitat samaa aloitusta? Sait jo monta sivua vastauksia. Ymmärrän ettei mies jaksa tuollaista viesti-pommittajaa.
En ole ennen tänne kirjotellut
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ovat eikä tule yllätyksenä.
Kysy siltä, ei me tiietä miksi noin tekee.
Mies pelaa lapsellista valtapeliä kanssasi.
Jos hänen parisuhdetaitonsa ovat jo seurustellessa noin alhaisella tasolla, suhdetta ei kannata missään nimessä jatkaa.
Lopeta sinä kaikki yhteydenpito mieheen. Älä soita, älä viestittele, älä seuraa somessa.
Tiedät itsekin mikä on ratkaisu, jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Eivät vaan miehet osaavat manipuloida ja valehdella. Silloin kun heille sopii, nainen on niin rakas ja ihana ja pusipusi, välillä taas ollaan kylmiä ja tylyjä. Miehet oppivat netistä näitä lapsellisia parisuhdepelejä - eli kukahan on se yksinkertainen?
Mies käyttäytyy kuin tyypillinen nainen.
Ei se voi/kehtaa viestitellä silloin kun on toisen naisen kanssa. Neuvoksi voinee sanoa että jätä se sika.
Se on varmaan komea mies ja panee muita naisia joten ei ehdi sinulle heti vastaamaan.
Miksi sinä haluat olla yhteydessä sellaisen miehen kanssa, joka ei piittaa sinusta?
ilmeisesti et ole niellyt sitlä vielä
Vierailija kirjoitti:
Mies vastaa viesteihini milloin huvittaa ja ignoorailee ja käy paikalla vastaamatta. Keskeyttää viestittelyt yhtäkkiä milloin huvittaa. Samaan aikan näen hänen olevan paikalla silti. Mikä neuvoksi?
Ole sinäkin paikalla milloin huvittaa, mutta älä vastaa hänelle. Ole pitkiä aikoja poissa. Vastaa pitkällä viipeellä. Keskeytä viestittely seinään, mutta ole silti paikalla whatsapissa vaikka tunti, mutta älä vastaa hänelle.
Mikä neuvoksi.?? Mene naimisiin ja perusta perhe. Mikä neuvoksi..hah. Sitä voi miettiä.
Sehän on kuin minä, minulla on kokonainen elämä enkä tuijotan puhelinta herkeämättä. Voin lukea jonkun viestin, vaikka en siihen vastaakaan enkä ole ikinä ajatellut, että sillä tavalla päätän, "milloin olemme yhteyksissä".
Hyvänen aika, jos ei ole erikseen sovittu, että viestitellään klo 17, niin en minä katso päättäväni yhteisestä viestittelystä, jos en vastaakaan. MInä voin olla vaikka katsomassa urheilukisoja enkä ymmärrä, että nyt on suhde kriisissä, jos elämässä on muutakin kuin tapailukumppani.
Tylyä. Laita kiertoon.