Eikö pääministerille ole muuta hommaa kuin juosta ja julkaista juoksemisestaan
Oikeasti, rouvalla on pitkät työpäivät ja pieni lapsi! Hän käyttää pari tuntia juoksemiseen päivittäin ja somettaa juoksemisestaan. Miksi? Kysyy kai tuo lapsikin tuolla menolla, että kuka tuo täti on.
Ei, en ole kateellinen. Olen huolestunut Suomen tilasta.
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Onpa pahansuopa aloitus, suorastaan!
Kaikki kommentit solvaavat Marinia siitä että hän harrastaa urheilua. Ymmärrän toki tämän järkyttävän kateuden ja huonon omatunnon läskisillä ihraisilla sohvaperunoilla jotka kaksoisleuat tutisten kalja suupielistä roiskuen täällä Sannaa haukkuvat siitä että hän pitää itsensä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kommentit solvaavat Marinia siitä että hän harrastaa urheilua. Ymmärrän toki tämän järkyttävän kateuden ja huonon omatunnon läskisillä ihraisilla sohvaperunoilla jotka kaksoisleuat tutisten kalja suupielistä roiskuen täällä Sannaa haukkuvat siitä että hän pitää itsensä kunnossa.
Voi olla, että ollaan kateellisia, kun meidän pitää itse hoitaa koti ym.jutut itse, eikä ole aikaa hoitaa itseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai pääministerillä saa harrastuksia olla? Somettaminen on nykypäivää.
Minä äitinä priorisoin kyllä ajan perheelleni ennemmin kuin omat harrastukseni. Harrastaa ehtii, kun lapset eivät ole ihan pieniä. Lapsuutta ei voi elää uudelleen.
Kannattaa priorisoida se oma terveys. Jaksaa olla vanhempikin.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Sämpylä koittaa juosta itsensä kansalaisten sydämiin laihoin tuloksin.
Tää on hyvä. Laihoin tuloksin. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Aivan paska aika puolimaratonilla just ja just alle 2 tuntia ja cooperin testin tavoitteena Marinilla oleva 3000 m on myös äärimmäisen surkea tulos, että ei kannattaisi leuhkia.
No käyppäs vetäsemässä iltapuhteiksi tuo äärimmäisen surkea 3000 m cooperissa. Siihen saa nimittäin laittaa oikeasti tossua tossun eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ainakin paremmassa kunnossa kuin Rinne.
Juoksujen sometus on imagokampanjaa. Paremmaksi ideaksi todettu kuin tissinvilautuskuvat.
Nyt on tosiaan joku rohkea imagokampanja käynnissä. Meikkaustyylikin on nyt muuttunut hivenen näyttävämmäksi (silmämeikki). Mielenkiinnolla odotan, mitä seuraavaksi.
Nyt on Sannalla kova kampanja päällä. Päästi Maria Veitolan yökylään. Seuraavaksi varmaan TTK.
Joo, kovasti panostaa habitukseensa. Alkoi aamiaisgaten jälkeen. Pelkää että oma ja puolueen kannatus laskee.
No laskee se kuitenkin vaikka miten juoksee ja meikkaa ! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun juoksut sulle kuuluu? T. Sanna
Mä maksan sun palkan. Ja näköjään myös aamiaiset…
Ja veneenakun, pingispöydän sekä leuanvetotangon. Tyypillinen kommari, varastaa kaiken minkä pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ainakin paremmassa kunnossa kuin Rinne.
Juoksujen sometus on imagokampanjaa. Paremmaksi ideaksi todettu kuin tissinvilautuskuvat.
Olen huomannut, että kaikki hänen julkinen toimintansa on pelkkää henkilökohtaista imagokampanjaa. Hän on tässä asiassa hyvin laskelmoiva. Luulen, että jotain EU-virkaa tavoittelee tämän jälkeen.
Ei tartte enää tavoitella. Tämä EU virka on jo lukkoon lyöty. Sannan opinnäytetyö oli suomalaisten rahojen siirto Etelä-Euroopan ketkuille. Opinnäytetyö suoritettu kiitettävin arvosanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan paska aika puolimaratonilla just ja just alle 2 tuntia ja cooperin testin tavoitteena Marinilla oleva 3000 m on myös äärimmäisen surkea tulos, että ei kannattaisi leuhkia.
No käyppäs vetäsemässä iltapuhteiksi tuo äärimmäisen surkea 3000 m cooperissa. Siihen saa nimittäin laittaa oikeasti tossua tossun eteen.[/quot
Jos et ite pysty siihen, ei sillä ole mitään merkitystä. Moni muu pystyy ja itsekin. Se ei tosiaan ole kovin huipputulos vielä.
Tuo Sannan somettelu on kyllä noloa.
Niin itseään täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat kertoa itsestäsi
Yrittää ylittää Stubbin tulokset.
Hmmm.. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta tuo some.. En tiedä. Pitäisikö sitten olla se pm some ja vapaa-ajan some erikseen. Tms.
Toki kun käy lukemassa vaikka yhden jos toisenkin persun twitteriä niin enemmän ne silmienpyörittelyä aiheuttaa.
Stubbin muistan kyllä.. Niin hehkutettiin. Haukkumista en muista.
Kasvattaako juoksu suosiota? En usko.
Ennen tuollaista sannaa sanottiin Suomi-syöjäksi. 😬
Sitä se juoksuhousufetissi teettää naisissa.
Sannalla on aikaa juosta somettaa, muut hoitavat työt.
Juoksi edellisenä päivänä 21km ja seuraavana 15 km, jos ymmärsin eilistä haastattelua oikein. Nuo ovat todella suuria määriä ja edes ammattilainen ei treenaa juoksua tuolla tavalla. Tein samaa joskus ja niin kutsuttu ylikunto (eli ylirasitustila jossa ei enää palaudu ja kehity vaan saa vain helpommin vammoja ja stressitila on kova jne) tuli noin puolessa vuodessa.
Muiden puolesta on vaikea sanoa mikä heille sopii mutta itse huomasin että pitkää matkaa ei kannata juosta peräkkäisinä päivinä. Rutinoitunut voi juosta ehkä 10km päivässä mutta tuollaiset lenkit ovat vain ylipitkiä etenkin tiuhaan tahtiin juostuna. Keho ei vain toimi niin.
Pääministerimme ei tee enää mitään todella tärkeää, vaan aina on joku vapaa-aikaan liittyvä juttu.
Ei oikein vaikuta ammattimaiselta touhulta. Miksi haluaa tuoda julkisuuteen kaiken tämän? Tuntuu, että työ on toissijaista. Uskottavuus menee, kun julkistuuteen tulee somessa budjettiriihen aikoihin juoksukuvia.
Suurin murhe minusta on valtion järkyttävä velkaantuminen täysin surutta. Tämän Sanna juuri siunasi.