Onko siinä perää, että kauniit naiset kelpaavat seksiseuraksi, mutta tavalliset parisuhteeseen?
Kommentit (54)
Naisessa on tärkeintä nuoruus ja kauneus. Luonteella ei ole väliä. Naisrn tehtävä on tuottaa miehille seksuaalista mielihyvää ja synnyttää lapsia ja tehdä kotihommat.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi rumat ja läskit naiset ri anna pilluuaankaikille sitä haluaville miehille? Nillä ei ole muuhun käyttöä.
Miltä tuntuu olla mies, joka ei saa edes rumalta läskiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks yrittää vakavaa suhdetta kauniin naisen kanssa, ku se kuitenkin pettää tilaisuuden tullen? Ruma nainen ei petä, ku ei voi saada toista miestä.
Tiedän et naiset on surkeita matematiikassa, mut tää on iha simppelii todennäköisyyslaskentaa.
Suomessa naiset pärjäävät matematiikassa paremmin kuin miehet, joten ehkä sun kannattaisi tsekata oma laskukaavasi eikä sukupuolittaa sitä.
Nimittäin kuka tahansa nainen saa seksiä niin halutessaan. Miten ruma tahansa. Jos naisesi haluaa pettää, se onnistuu siinä.
Miks naiset sit AINA alkaa väittämään vastaan, jos MIES sanoo, et kuka tahansa nainen saa seksiä? Koittakaa akat nyt valita.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Rumat naiset kelpaavat petiin jos muita ei ole. Keskiverrot saattavat "päästä" naimisiin jos palvelevat miehensä hyvin. Kauniit "pääsevät" aina naimisiin olivat millaisia hirviöluonteita tahansa. Rumien kanssa mennään naimisiin jos heiltä löytyy varallisuutta.
M41
Se on jännä tuo monen miehen pakkomielle naimisiin 'pääsystä'. Naiset eivät halua naimisiin vaan parisuhteeseen.
Miehen kannattaa katsoa peiliin ja lisäksi pohtia ihan rehellisesti mikä itsessä, käytöksessään on vialla kun ei 'pääse' naimisiin halustaan huolumatta.
Vain yksi asia on varma: skottimies ei kelpaa kellekään.
Nupri ja kaunis on kaikkien miesten tavoite parisuhteesern. 99% joutuu tyytymään. Rumaa naista ei halua kukaan. Ruma= vanha, lihava, rumat kasvot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks yrittää vakavaa suhdetta kauniin naisen kanssa, ku se kuitenkin pettää tilaisuuden tullen? Ruma nainen ei petä, ku ei voi saada toista miestä.
Tiedän et naiset on surkeita matematiikassa, mut tää on iha simppelii todennäköisyyslaskentaa.
Suomessa naiset pärjäävät matematiikassa paremmin kuin miehet, joten ehkä sun kannattaisi tsekata oma laskukaavasi eikä sukupuolittaa sitä.
Nimittäin kuka tahansa nainen saa seksiä niin halutessaan. Miten ruma tahansa. Jos naisesi haluaa pettää, se onnistuu siinä.
Miks naiset sit AINA alkaa väittämään vastaan, jos MIES sanoo, et kuka tahansa nainen saa seksiä? Koittakaa akat nyt valita.
En ole koskaan väittänyt moista vastaan.
Koetapa itse tajuta, että ihmiset on yksilöitä eikä vastaa koko sukupuolensa mielipiteistä. En minäkään pidä tämän keskustelun perusteella kaikkia miehiä yksinkertaisina.
En ole löytänyt sopivaa miestä eli 3v jo ilman parittelua.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Rumat naiset kelpaavat petiin jos muita ei ole. Keskiverrot saattavat "päästä" naimisiin jos palvelevat miehensä hyvin. Kauniit "pääsevät" aina naimisiin olivat millaisia hirviöluonteita tahansa. Rumien kanssa mennään naimisiin jos heiltä löytyy varallisuutta.
M41
Se on jännä tuo monen miehen pakkomielle naimisiin 'pääsystä'. Naiset eivät halua naimisiin vaan parisuhteeseen.
Miehen kannattaa katsoa peiliin ja lisäksi pohtia ihan rehellisesti mikä itsessä, käytöksessään on vialla kun ei 'pääse' naimisiin halustaan huolumatta.
Joopa joo :D
Aina ne ovat naisia, jotka alkavat naimisiinmenosta puhumaan pian yhteenmuuton jälkeen.
Ulkonäöllä ei oo kauheesti väliä. Pääasia, että nainen hoitaa kodin ja lapset. Mies saa säännöllisesti piparia. Se on lähes joka miehen unelma. Poikkeuksia voi löytyä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä ei oo kauheesti väliä. Pääasia, että nainen hoitaa kodin ja lapset. Mies saa säännöllisesti piparia. Se on lähes joka miehen unelma. Poikkeuksia voi löytyä 🙂
Tämä. Koko ajan parempia seksirobotteja tulee markkinoille jotka hoitavat kohta saman asian 🤤
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt sopivaa miestä eli 3v jo ilman parittelua.
N29
Sopivan kriteerit kiitos?
Kyllä miehiä varmasti on sinullekin ollut tarjolla. Olet vain nirso ; miehellä on väärän väriset sukat, hän ei hymyillyt luonnollisesti, kyllä niitä syitä hylätä kandidaatit löytyy.
On paljon helpompaa nirsoilla kuin antaa mahdollisuus kiinnostuneille miehille?
Olen ollut kauniin kanssa avoliitossa ja nyt yleisten kriteerien mukaan ehkä keskiverron kanssa naimisissa. Itse pidin/pidän tosin molempia kauniina. Lisäksi opiskeluaikoina seurustellut naisen kanssa, joka oli sekä kaunis, ekstrovertti että hyvin persoonallinen.
En koe eroa yhdessä olossa kauniin ja keskiverron kanssa. Tuo nuoruuden suhde kauniin, persoonallisen ekstrovertin kanssa oli jossain määrin hankala. Kun hänen kanssaan meni baariin, tuntui kuin koko paikka olisi hiljentynyt. Kaikki katsoivat häntä, niin miehet kuin naisetkin. Ja kun kävin vaikka vessassa, siellä oli aina joku urpo häntä iskemässä. En olisi häntä ottanut vaimoksi ja lasteni äidiksi. Jos tilaisuuksia tulee ihan jatkuvasti, kuka tahansa voi sortua. Hänellä oli tuo sama karisma niin ratikkapysäkeillä, leffatetterin aulassa, ihan missä vaan. Päätin suhteen, kun siihen sisältyi muitakin ongelmia.
Sanoisin että kauniit naiset kelpaavat sekä seksiin että parisuhteeseen. Jos on todella kaunis nainen, ongelma saattaa olla että perässä juoksee kaikenlaisia seksinnälkäisijä häntäheikkejä riesaksi asti. Se saattaa vääristää kuvaa miehistä ja tuottaa turhan kyynisen asenteen vastakkaiseen sukupuoleen - tai sitten toinen ääripää on joutua vääränlaisten miesten vietäviksi. Miehet ovat myös niin kauneuden sokaisemia, että sietävät aika paljon pashaa ja huonoa käyttäytymistä kauniilta naiselta vain tämän viehättävyyden vuoksi. Joistakin tällaisista kaunottarista saattaa tulla vähän luonnevikaisia syöjättäriä tai hyväksikäyttäjiä, koska testaavat jatkuvasti rajojaan, mikä kaikki menee läpi.
Mutta nämä yleistykset että kauniista naisista olisi vain seksiin ja vaatimattomamman näköisistä saisi paremman kumppanin parisuhteeseen, ovat aika lapsellisia ja mustavalkoisia. Lisäksi yleensä parisuhteessa kumppaneiden ulkonäkö usein vastaa suunnilleen toisiaan, eli ollaan ns. samassa liigassa. Kauniit ihmiset pariutuvat keskenään jne. Harvoin näkee todella suuria miss matcheja, poislukien Jungerit ja Harkimot ym., jos mies on todella varakas tai kuuluisa ja sillä osannut nostaa osakkeitaan naisten silmissä.
Mies, 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vain oma mielipiteeni….sisäinen kauneus on ulkoista kauneutta tärkeämpi….
Oi niitä vanhoja aikoja kun asiat todella olivat noin. Nykyään mikään muu ei merkkaa kuin ulkonäkö. Se sisäinen kauneuskin aina kuulemma löytyy juuri vain ja ainoastaan ulkoisesti kauniiden naisten sisältä (tällä palstalla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole mies, mutta kerron nyt oman kokemukseni. Miesten palautteen perusteella olen ihan kaunis ja itse koen asian juuri noin että seksiseuraa olisi tarjolla, mutta kukaan ei kelpuuta minua parisuhteeseen. Nykyisin olen molemmin ilman.
Jos seksiseuraksi kelpaat muttet parisuhteeseen, niin ulkonäkö on kohdillaan, mutta muuta ei joko ole, tai et osaa tuoda sitä muuta esiin.
Ne miehet jotka haluaa seksiä, eivät halua parisuhdetta. Jostain syystä omalle kohdalle on osunut niitä. Olen ollut yhdessä pitkässä suhteessa ja olen uskollinen. Ehkäpä joku päivä vielä tärppää minullakin.
Ihan siltä varalta että tämä aloitus on tehty rehellisessä mielessä: kyllähän tässä unelmoi että se tuleva puoliso olisi paitsi muuten puolisoksi sopiva, myös minun mielestäni kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit naiset kelpaavat mihin vaan, ja mieluiten parisuhteeseen. Me miehet joudumme tyytymään niihin tavallisiin tai j8pa rumiin naisiin, kun kauniita ei riitä kaikille.
Ajatella. Minä olisin kyllä mieluummin ilman
(ja olenkin ilman miehiä).
En ymmärrä, miksi rumat ja läskit naiset ri anna pilluuaankaikille sitä haluaville miehille? Nillä ei ole muuhun käyttöä.