Onko siinä perää, että kauniit naiset kelpaavat seksiseuraksi, mutta tavalliset parisuhteeseen?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä ei oo kauheesti väliä. Pääasia, että nainen hoitaa kodin ja lapset. Mies saa säännöllisesti piparia. Se on lähes joka miehen unelma. Poikkeuksia voi löytyä 🙂
Ja sitten miehet vielä ihmettelee miks naiset ei tykkää niistä :D
Kysy välillä itseltäsi mitä nainen saa ja mitä mies hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt sopivaa miestä eli 3v jo ilman parittelua.
N29
Sopivan kriteerit kiitos?
Kyllä miehiä varmasti on sinullekin ollut tarjolla. Olet vain nirso ; miehellä on väärän väriset sukat, hän ei hymyillyt luonnollisesti, kyllä niitä syitä hylätä kandidaatit löytyy.
On paljon helpompaa nirsoilla kuin antaa mahdollisuus kiinnostuneille miehille?
Tässäpä taas mies jolle kelpaa omasta iästä, lihavuudesta ja rumuudesta huolimatta vain nuori ja kaunis nainen antaa naiselle neuvoa että ei saa olla nirso!!!!! Hyvä tavaton tätä miesten yksinkertaisuutta ja kaksinaamaisuutta.
Jos nämä vastaukset pitävät paikkansa, niin miksi monella komealla miehellä on tavallisen näköinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Kyllä miehiä varmasti on sinullekin ollut tarjolla. Olet vain nirso ; miehellä on väärän väriset sukat, hän ei hymyillyt luonnollisesti, kyllä niitä syitä hylätä kandidaatit löytyy.
Itseäni lähestyneet: lehmittelijä, parisuhteessa oleva, tyhmäksi haukkuja, sovinisti, aseksuaali
Itse lähestynyt: homo
Unohtui itseäni lähestyneistä: pelimiehet ja muut yhden illan juttua etsivät
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa miesvihaa. :] M26
Mitä odotit? Palsta on täynnä katkeria ulinaisia.
rumilla on kunnon värkki muka "kauniilla on kuin ämpäriin vuljauttas. kokemusta on monia olen pannut TIEDÄN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Saat itse ihan rauhassa seurustella niiden kanssa joista et ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä ei oo kauheesti väliä. Pääasia, että nainen hoitaa kodin ja lapset. Mies saa säännöllisesti piparia. Se on lähes joka miehen unelma. Poikkeuksia voi löytyä 🙂
Onpa jännä kun naiset ei ole nykyään innostuneita perustamaan perhettä miehen kanssa kun noin mahtava diili olisi kuitenkin tarjolla. Diili jossa nainen ei saa mitään.
78 ERI PANOA kirjoitti:
rumilla on kunnon värkki muka "kauniilla on kuin ämpäriin vuljauttas. kokemusta on monia olen pannut TIEDÄN
Johtuneeko sitten käytön puutteesta :D
Vierailija kirjoitti:
78 ERI PANOA kirjoitti:
Johtuneeko sitten käytön puutteesta :D
Siitäpä juuri. Siksi rumilla miehilläkin on isompi vehje kun ei ole päässyt käytössä kulumaan.
Ehkä, nimittäin kauniita äitejä näkee hyvin vähän.
Se lienee rumaksi itsensä kokevien sinkkuje tapa tuntea itsensä kauniiksi.
Itseäni lähestyneet: lehmittelijä, parisuhteessa oleva, tyhmäksi haukkuja, sovinisti, aseksuaali
Itse lähestynyt: homo