Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukisitko tällaista blogia?

Vierailija
20.10.2014 |

Olen aloittamassa laihdutusprojektia ja koska kirjoittaminen on itselleni luonnollinen tapa käsitellä asioita, ajattelin mahdollisesti pitää blogimuotoista päiväkirjaa aiheesta.
Laihdutukseni on osa kansainvälistä terveystutkimusta, joten apunani on (ja varmasti myös blogin sisällössä näkyisi) tutkimustietoa ja isomman ryhmän tuki.Pääasiassa kuitenkin käsittelisin varmasti omia tuntemuksia matkan varrella, tuloksia, repsahduksia, ympäristön reaktioita yms.
Homma alkaa tiukalla pussiruokadieetillä (se siitä pikkujoulukaudesta) ja jatkuu ruokavalion ja liikunnan petrauksella terveelliselle tasolle. Tutkimus kestää useamman vuoden, eli tavoitteena on todellinen elämäntapamuutos.

Eli kiinnostaisiko sinua lukea tällaista blogia?
Myös vinkkejä hyvistä (ja ilmaisista) blogipohjista, joita on helppo työstää mobiilisti (android) otetaan vastaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen että sulle lukijoita löytyis, jos vaan osaat kirjottaa mielenkiintoisesti ja tehdä siistin ja laadukkaan näköisen blogin, laihdutus on kuitenkin sellainen aina jotakuta kiinnostava aihe :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme