Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun hyvällä kerrostaloalueella........joka päivä saa kuunnella ärsyttävien rakkien räksytystä

Vierailija
10.09.2021 |

muuttakaa muualle niiden oksettavien puudelienne kanssa muita häiritsemästä. Teille pitäisi olla omat asuinalueet missä voisitte asua näiden haisevien rakkienne kanssa. Tänään kun tulin töistä sellainen typerä älykääpiö tuli just hississä vastaan kahden haisevan piskin kanssa. Näytti todella vähä-älyiseltä ja oli niin hidas että meinasin kysyä meinaatko muuttaa asumaan sinne hissiin, vai olisko mun vuoro nyt.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun taaperoni jotenkin onnistui hieromaan hanskansa koiranjätökseen pyörätiellä ja sitä jätöstä löytyi kaikista ipanan sillä hetkellä päällä olleista vaatteista, en ole oikein tuntenut sympatiaa koiria tai koiranomistajia kohtaan. Pakkoko ne piskit on paskattaa muiden ihmisten kulkureiteille? Sama kuin jos minä kävisin pask alla naapurin ulko-oven edessä.

Vierailija
22/22 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun taaperoni jotenkin onnistui hieromaan hanskansa koiranjätökseen pyörätiellä ja sitä jätöstä löytyi kaikista ipanan sillä hetkellä päällä olleista vaatteista, en ole oikein tuntenut sympatiaa koiria tai koiranomistajia kohtaan. Pakkoko ne piskit on paskattaa muiden ihmisten kulkureiteille? Sama kuin jos minä kävisin pask alla naapurin ulko-oven edessä.

Ei varmaan olisi pakko. Meidän koira ei ole kertaakaan kakkinut kulkuväylälle tai edes sen viereen, menee kauemmas pusikkoon tai kakat tulee metsään.

T. Aiempi vastaaja, joka edelleen ihmettelee, mitä harmia oma koira aiheuttaa muille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan