Millä alalla on mukavimmat työkaverit?
Paljon kuulee pahaa esimerkiksi hoitoalasta, juoruilijoita ja kyräiöijöitä. Miesvaltaisilla duunarialoilla sitten taas pitäisi sietää sovinismia ja rempseyteen verhoiltua vidduilua. Rahoituksessa on snobeja ja pyrkyreitä, markkinoinnissa lipeviä hännystelijöitä, lakialalla narsismi ja kieroilu rehottaa, liikunta- ja hyvinvointialalla on tiedevastaisia öyhöttäjiä ja oman navan kaivelijoita, ravintola-alalla pomottajia...
Millä alalla siis olisi mukavia ihmisiä?
Kommentit (51)
Urologian polilla.
Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunarit on mukavia: roskakuskit, huoltomiehet, laitoshuoltajat ja hyllyttäjät kaupoissa.
Oman kokemukseni mukaan eivät ole, vaan kovasti sovinismi rehottaa.
Ap
Tiedätkö mitä laitoshuoltaja tekee? Mun alalla ei ole ollut sovinismia.
Joka alalta löytyy niitä kuspäitä. En ole nähnyt alaa missä on vain mukavimmat henkilöt.
Vierailija kirjoitti:
Duunarit on mukavia: roskakuskit, huoltomiehet, laitoshuoltajat ja hyllyttäjät kaupoissa.
Ei tarvi pingottaa eikä housut purista.
Koulun keittiöillä ainakin paljon vanhoja, katkeria akkoja jotka kommunikoi huutamalla ja pompottamalla. Ihan kamalia työpaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Laitoshuoltajissa kamalasti juoruilijoita.
Ohjelmistoalan yrityksessä on ollut mukavaa, rentoa porukkaa
Opettajille ääni. Olen koulussa töissä ja tykkään. Ilmapiiri on reilu ja hyvä.
Ratsupoliisilla on kivat työtoverit.
Miesten kanssa on mukavinta tehdä töitä. Alkavat pahimmat sovinistit olla jo eläkkeellä.
Olen työskennellyt useassa kirjastossa ja aina ollut tosi mukavia työkavereita. Olen tosin kuullut juttua, että joitain vuosikymmeniä sitten asia ei ollut ihan näin. Kaipa nämä hapannnaamat ovat eläköityneet ennen minun työuraani.